Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihtuuko jos jättää kaljan pois?

Vierailija
04.05.2013 |

Eli jos normaalisti käy noin 2 kertaa kuukaudessa baarissa ja siellä menee illassa ehkä 5-7 olutta. Vaikuttaako painoon miten paljon?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaikuttaa. Ei ehkä kovin paljon, mutta kuitenkin. 

Vierailija
2/9 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai tosissasi kysele? Tämä aloitus on verrattavissa jo toisen palstan aloitukseen, jossa ap oli unohtanut eilen illalla vispipuuron pöydälle ja kyseli että voiko sitä nyt vielä aamulla syödä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa paljonko voi vaikuttaa painoon ja missä ajassa. Kuitenkaan 2 kertaa kuukaudessa ei ole kovin paljon!

Vierailija
4/9 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuu. Itsessään kalja on turhia kaloreita, mutta usein kaljoitteluun liittyy ruoan popsimista etkoilla ja jatkoilla, eli ennen baaria sipsiä ja baarin jälkeen mäkkärin kautta kotiin. Nuo syömiset tuplaavat kaljan kalorit. Monilla menee vielä seuraavana päivänä syömiset pieleen, kun juominen aiheuttaa nestehukan ja energiavajeen, jota pitää korvata vedellä ja epämääräisellä sapuskalla. Moni ajattelee, että eihän kerran kuussa baarissa käyminen hetkauta mitään dieettiä. No, kaikki riippuu tavoitteista, kuinka paljon haluat pudottaa ja kuinka äkkiä. Kehotan kokeilemaan tipatonta!

Vierailija
5/9 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ap on ollut tänään tasan 10viikkoa juomatta ja huomasin reilun kilon lähteneen:) Muuten en ole laihduttanut, ainoastaan juhliminen jäänyt pois.

Vierailija
6/9 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän nyt riippuu esim. siitä miten käyttää ajan jonka ennen nautiskeli olutta. Käykö pitkällä lenkillä, hoitaa puutarhaa (kukin tavallaan) vai vauvaileeko sipsipussin kera.

Jos kalorimäärät muuten pysyvät samoina, voi paino laskea. Jos elämäntavat muuttuvat aktiivisemmaksi, luultavasti laihtuu. Mutta eipä sitä voi varmaksi sanoa, kokonaisuus ratkaisee.

Vierailija
7/9 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu muutamasta seikasta... Ensinnäkin, millä ne kilot tuli? Yleensä lähtevät aika helpostikin, jos on tulleet oluella tai karkeilla ja ne jättää kokonaan pois. Jos syöt muutenkin paljon, niin silloin yksittäisen aineen poisjättö tuskin auttaa. Jos taas olet erittäin tukeva, ja ollut siinä kunnossa jo pitkään, niin saattaa kestää kauankin, ennenkuin elimistö oikeasti reagoi muutokseen ja paino lähtee laskuun. Itselläni meni 2kk niin että mitään ei tapahtunut, vaikka olin todella tiukalla dieetillä. Sitten vasta alkoi laihtumaan.

Vierailija
8/9 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu muutamasta seikasta... Ensinnäkin, millä ne kilot tuli? Yleensä lähtevät aika helpostikin, jos on tulleet oluella tai karkeilla ja ne jättää kokonaan pois. Jos syöt muutenkin paljon, niin silloin yksittäisen aineen poisjättö tuskin auttaa. Jos taas olet erittäin tukeva, ja ollut siinä kunnossa jo pitkään, niin saattaa kestää kauankin, ennenkuin elimistö oikeasti reagoi muutokseen ja paino lähtee laskuun. Itselläni meni 2kk niin että mitään ei tapahtunut, vaikka olin todella tiukalla dieetillä. Sitten vasta alkoi laihtumaan.

Vierailija
9/9 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtee aina muutamassa päivässä-viikossa monta kiloa kun lasken kaloreita. Oisko sitten nesteitä vaan?

Muutenkin mun paino jojoilee helposti, 4 kiloa voi heittää helposti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän