Kaveri Kanarialla, minä kateellisena Suomessa
Ei voi mitään, että ottaa päähän rankasti. Itse en ole matkustanut aikoihin mihinkään, edes Viroon ja kaveri on nyt Teneriffalla ja kesäkuussa kuulemma lähtee miehensä kanssa kaksistaan jonnekin päin Eurooppaa.
Vittu. Onko täällä muita kateelisia, helpotetaan toistemme oloa vertaistuella!
Kommentit (3)
Minä olen kateellinen. Minulla menee pienestä palkastani 300 euroa joka kuukausi lapsen harrastukseen, joten matkustella ei:( Mutta toisaalta, jossain vaiheessa tuo 300 euroa (yli kolme tonnia vuodessa:)) jää käyttööni ja sitten minä matkustan. Sitä odotellessa kadehdin.
Jopa niitä turistikohteita, niissäkin on lämmin:)
Minä olen kateellinen. Minulla menee pienestä palkastani 300 euroa joka kuukausi lapsen harrastukseen, joten matkustella ei:( Mutta toisaalta, jossain vaiheessa tuo 300 euroa (yli kolme tonnia vuodessa:)) jää käyttööni ja sitten minä matkustan. Sitä odotellessa kadehdin.
Jopa niitä turistikohteita, niissäkin on lämmin:)
Mikset itse voi mennä?
Minä matkustelen myös paljon vaikka olen matalapalkka-alalla. Samalla alalla olevat kaverit ovat aina kateudesta vihreinä ja joka reissun kohdalla ihmettelevät miten sinulla on varaa?? No en ostele juuri koskaan vaatteita, kenkiä, meikkejä, cdeitä ym ym. vaan laitan kaiken ylimääräisen reissaamiseen, samoin kuin veronpalautukset :)
Parhaina vuosina teen 4 ulkomaanmatkaa. Matkustelu on ihanaa!