Auttaako nuo Sirdaludit mitään?
Otin juuri ja aamulla 7 ekan, eilen otin myös+tulehduskipugeeliä käytössä.
Niska/ylähartia-seutu niin jumissa ja kipeänä ettei pää liiku enkä saa esim.leukaa alas.
Kommentit (29)
Mä käytin Sirdaludia ainakin liuskallisen, ehkä kaksikin, enkä huomannut mitään vaikutusta. Siis ihan reseptin mukaan, en muista montako niitä piti ottaa, mutta siis viikon tai parin kokeilin. Mulla silloin aivan hirveät kivut ja jännitykset yläselän ja rintarangan alueella. Uinti auttoi jonkun verran ja hieronta myös. Mutta runnovista mieshierojista ei ollut myöskään apua, vaan vasta naishieroja, joka käytti vain vähän voimaa, helpotti oloa. Nämä kivut mulla on edelleen olemassa, tosin lievempinä. Eniten tällä hetkellä auttaa rauhallinen yläselän ja rintarangan jumppa, johon kuuluu esim. olkapäiden pyörittelyä ja rintarangan avausta kyljellään maaten. Pyörittelen ja liikuttelen yläselän ja rintarangan alueen lihaksia ja niveliä niiden liikelaajuuksien rajoissa rauhallisilla ja varovaisilla liikkeillä. Siis kokeile, miten eri kohdat liikkuvat ja kuinka paljon ja mihin suuntaan ilman kipua.
Olen lomalla parhaillaan ja mietin pitäisikö varata työterveydestä aika, koska ei tämä tokene ja lomapäivät kuluu.
Tälläkin hetkellä tulee niin kovia niska/ylähartiavihlaisuja tässä istuessani, että itku silmässä naputan tätä viestiä.
Ap
Just itelläkin menossa sirdalud-kuuri. Mulla niskajumi aina laukasee pahan migreenin ja menee pari päivää zombina. Huomaa kyllä heti kun jäänyt jooga välistä
Vierailija kirjoitti:
Olen lomalla parhaillaan ja mietin pitäisikö varata työterveydestä aika, koska ei tämä tokene ja lomapäivät kuluu.
Tälläkin hetkellä tulee niin kovia niska/ylähartiavihlaisuja tässä istuessani, että itku silmässä naputan tätä viestiä.Ap
No et sä sieltä ihmeparannusta saa. Relaksantteja, kipulääkkeitä ja kehoituksen mennä fysioterapiaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläkin hetkellä tulee niin kovia niska/ylähartiavihlaisuja tässä istuessani, että itku silmässä naputan tätä viestiä.Ap
No et sä sieltä ihmeparannusta saa. Relaksantteja, kipulääkkeitä ja kehoituksen mennä fysioterapiaan
Juu en, tiedän sen. Mutta saisin sairaslomaa eikä kuluisi lomapäivät. Aika hanurista tällainen lomailu kun en voi mitään tehdä/mihinkään mennä tämän kivun vuoksi.
Ap
Ei ne kaikilla auta. Mulla Sirdalud ei tunnu missään, paitsi nukun tosi huonosti.
Mä otan joskus sirdaludin, jos en saa nukuttua. Mutta ne aiheuttaa harhoja.
Vierailija kirjoitti:
Se on lihasrelaksantti joka yksinään ei juuri auta. Vaatii yleensä myös kipulääkkeen joka usein on hidasvaikutteinen tulehduskipulääke. Älä nyt viinan tai kaljan kanssa ala lotraamaan noiden kanssa yhdessä. Yhteisvaikutus voi olla yllättävä. Ja sekakäyttäjille tiedoksi, vaikutus on aina yksilöllinen ja riskit on isot.
Etsin tietoa Sirdalud-lääkkeestä, kun sitä määrättiin minulle ja tämä kirjoitus yllätti. Onko tästä kenelläkään lisätietoa?
Jos vaan on niin perkeleen kipee just aamulla.
No, toimiiko se? Vaikutuksenhan pitäisi olla melko välitön ja väliaikainen. Itsellä ainakin niin.