Miten pienten lasten äiti kehtaa juoda alkoholia juhlien kuin olisi edelleen sinkku?
Eksäni viettää aikansa "ulkoillen" silloin kun lapset ovat meillä. Hän on melkein kolkyt ja käyttäytyy kuin parikymppinen tyttö, joka odottaa viikonloppubileitä.
Kommentit (7)
Ainoastaan sinkkuko saa juoda alkoholia juhlien? Muidenko pitää vetää kalsarikännit mököttäen?
"hän on melkein kolkyt" eli siis parikymppinen. No senhan ikaisena sita biletetaankin kuin nuoret tytot, kun nuori nainen han on
Itse olen 45 ja tykkään välillä vetää perskännit. Ei se ikää katso. Eikä silläkään ole välä onko äiti - pääasia ettei lasten paikalla ollessa juo kuin korkeintaan erittäin kohtuudella. Sitten kun ollaan lapsivapaalla viihteellä saa olla miten haluaa.
Mielestäni viiniä tai mitä nyt haluaa, saa ja pitä juoda juhlien tai nautiskellen. Oli ikä mikä tahansa.
Niin ajattele!?! Elämä jatkuu vaikka naisesta tulee äiti. Kyllä sitä naisena kehtaa tehdä moniakin asioita. Se, ettet sinä sitä hyväksy on ihan oma ongelmasi.
Exäsi ei olisi pitänyt tehdä lapsia ennenkuin vasta nyt, melkein kolmikymppisenä. Olisi voinut bilettää, silloin kun oli biletysikäinen ja ehtinyt tavata lapsilleen fiksumman isän.
Siis onko sinkku vai ei?
Jos "meillä" tarkoittaa, että olet itse uudessa suhteessa, niin pitäisikö eksän vain olla yksin kotona?