Naisen (väki)vallankäyttö
Törmään välillä siihen että nainen käyttää väkivaltaa huutamalla, nalkuttamalla ja heittämällä irtaimistoa ja jatkaa näin kunnes saa asiansa läpi. Minä en ole koskaan moista katsonut vaan käynyt naiseen käsiksi, paininut lattialle ja istunut päällä kunnes rauhoittuu. Toisten, varsinkin miesten mielestä, tämä on pahoinpitelyä ja yrittää kostaa minulle.
Kertokaa. Miten tällaisessa tilanteessa sitten kuuluu tehdä?
Kommentit (59)
Ei haukku haavaa tee. Nyrkki tekee.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 06:14"]
Mitä noissa tilanteissa kuuluu sitten tehdä teidän mielestä?
-ap
[/quote]
Käypäs nyt ihan oikeasti lukemassa saamasi vastaukset, siellä on jo sivulla 1 aika monta käypää neuvoa.
Ja tiedätkö mikä olisi kaikkein parasta? Että et edes hakeutuisi noihin tilanteisiin. Mä en ole ikinä tuollaisissa tilanteissa.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 06:30"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 21:55"]
ei se ole perääntymistä. ilmoitat vain että keskustelette kun nainen on rauhoittunut ja lähdet tilanteesta. fyysisesti ei saa koskea kehenkään.
[/quote]
Väärin. Juuri tuolla keinoin sinä häviät. Ainoastaan täysi idiootti lähtee kotoaan sen takia että toinen siellä riehuu.
Ikinä ei pidä perääntyä koska se on juuri sitä mitä se toinen haluaa.
[/quote]
Ei kai kukaan ole NOIN tyhmä??? Meinaatko, että pariduhteen riidoissa on ihan oikeasti voittaja ja häviäjä?
Ei ihme, että sulla ei suhteet onnistu.
Kannattaa valita nainen joka ei paisko tavaroita ja kannattaa valita mies joka ei käy käsiksi. Riidellähän saa mielinmäärin mutta siinä vaiheessa kun muuttuu tappeluksi, on se joka ekana kävi fyysisesti käsiksi, aina häviäjä ja väärässä ja rikollinen (myös poliisin mielestä).
En vieläkään ymmärrä miksi pitäisi jäädä hetkeksikään katsomaan käytöstä mitä aloituksessa kuvailin. Jos ei osaa käyttäytyä niin etsikööt sitten muuta seuraa.
En vieläkään ymmärrä, miksi sinun täytyy käydä käsiksi. Miksi et keskustele? Miksi et jätä riehujaa yksin ja sano, että asioista voidaan keskustella sitten, kun riehuja on rauhoittunut? Miksi sinun ainoa keinosi selvitä ristiriitatilanteista on väkivalta? Miksi et kestä sitä, että toinen on eri mieltä kanssasi? Miksi koet, että nalkuttaminen uhkaa sinua niin paljon, että täytyy käydä käsiksi? Miksi et ymmärrä, että sinun toimintasi on väkivaltaa?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 12:49"]
En vieläkään ymmärrä miksi pitäisi jäädä hetkeksikään katsomaan käytöstä mitä aloituksessa kuvailin. Jos ei osaa käyttäytyä niin etsikööt sitten muuta seuraa.
[/quote]
Ei pidäkään. Silloin kävellään pois, ei aleta "niputtamaan" yhtään ketään. Tai pyydetään ihminen poistumaan asunnosta, jos ei lähde soitetaan poliisit.
Mutta jokinsussa on tosi pahasti vialla, jos jatkuvasti sun seurassa naiset sekoaa noin pahasti.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 06:32"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 15:26"]
23 puhuu asiaa. Useimmilla muilla meni alkuperäinen sanoma ohi. Kyse ei ole riitelystä vaan nimenomaan siitä että nainen riehuu niin kauan kun saa asiansa läpi ja minun tahdon murrettua. Minä käytän fyysistä voimaa painimalla lattialle ei ole vielä väkivaltaa, vaikka naiseen sattuukin.
Pysyn kannassani. En salli väkivaltaa, ja tulen puuttumaan siihen joka ikinen kerta kun sitä esiintyy minun taloudessa.
[/quote]
Ihan tällainen pieni tietoisku tähän väliin, että toisen satuttaminen on just sitä väkivaltaa. Luulis, että nää sanat olis käsitelty jo joskus ala-asteella, mut ei kai sitten. Se huutaminen, nalkuttaminen ja "riehuminen" taas ei ole väkivaltaa, jos se ei satuta sua fyysisesti.
[/quote]
Henkinen väkivalta on VÄKIVALTAA.
[/quote]
Lässyn lässyn. Ketään ei ole tuomittu henkisestä väkivallasta, vain fyysisestä.
Ruokkikaa trollia vielä vähän niin tulee hyvä mieli.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 20:20"]
No miten olisi vaikka poistuminen tilanteesta? Sinä et ole vastuussa siitä, että toinen provosoi, mutta olet vastuussa siitä, provosoidutko itse.
[/quote]
Kenenkään ei tarvitse poistua kodistaan. Siinä vaiheessa kun joku hajoittaa tavaroitani niin vaikka tapan estääkseni sen. Ihme ajatusmaailma että juostaa omasta kodista karkuun. Karkuun juokseminen ei ole koskaan hyödyttänyt mitään.
ei se ole perääntymistä. ilmoitat vain että keskustelette kun nainen on rauhoittunut ja lähdet tilanteesta. fyysisesti ei saa koskea kehenkään.
[/quote]
Kuka idiootti lähtee vaikka omasta kodista? Ei kukaan täysijärkinen
[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 22:01"]
Tiedät varmaan ap sen, että se, joka ensimmäisenä turvautuu väkivaltaan, on hävinnyt tilanteen. Silloin on löydetty se heikko kohta, jonka jälkeen ihminen ei osaa enää enempää.
Ei se niin mene, että jos joku huutaa sinulle tai paiskoo esineitä seiniin, niin sinulla on oikeus käydä käsiksi. Sinun on kunnioitettava toisen ihmisen koskemattomuutta niin kauan, kun oma fyysinen turvallisuutesi ei ole uhattuna, ja sitähän se tuossa tilanteessa ei ole.
Ainoa oikea vaihtoehto on, että lähdet pois. Ilmoitat, että puhut asioista kun toinen on rauhoittunut. Silloin pakotat sen toisenkin ihmisen miettimään kriittisesti omaa käytöstään, koska hän ei saa sinusta otetta sillä riehumisellaan. Ja kun hän on rauhoittunut, puhutte. Ja puhutte siitä, mikä on sellainen asia, ettei sitä voi ilmaista ilman riehumista, ja mistä myös nainen saa apua käytökseensä. Sinä tarvitse omaan käytökseesi myös apua, koska et kerta kaikkiaan vaan tule pärjäämään missään ihmissuhteissa jos väkivalta on sinulle ainoa tapa ratkaista ongelmat.
Mä nyt oletan, että olette näissä tilanteissa selvin päin?
[/quote]
Ihminen joka pakenee ei tule koskaan pärjäämään missään. Ihmisellä on oikeus suojata omaa omaisuuttaa vaikka väkivalloilla. Ihmisellä on myös oikeus suojautua huutamiselta ja riehumiselta väkivallalla. Jopa lain mukaan.
Tajuatko että se toinen haluaa että lähdet karkuun ja hiljenet. Se EI halua puhua vaan terroisoida sinua.
Mitä hemmetin apua se nainen saisi? Poliisi on täysin hyödytön suomessa.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 22:04"]
Jos sulle huudetaan ja nalkutetaan ja sinä käyt käsiksi - silloin sinä teit väärin.
Jos sua nakataan kukkaruukulla ja sinä käyt käsiksi - molemmat teki väärin.
Opetelkaa riitelemään kuin aikuiset ihmiset.
[/quote]
Aikuinen ihminen EI riitele. Nalkuttaminen, valittaminen, äänensä korottaminen jne, ovat pedofiiliaan vastattavia asioita. Sellainen ihminen on sairas paska joka tekee noita.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 22:34"]
No mutta, sun kanssahan saavuttaa juuri tietyn, väkivaltaisen reaktion aivan täysin ennalta arvattavasti. Etsitään vain se kohta, että et enää hillitse itseäsi, ja käyt käsiksi. Etkö näe, että näin sitä peliä pelataan? Ja että ainoa keino lopettaa tuollainen, on se, ettet mene mukaan siihen? Voit poistua, voit soittaa poliisin, voit lopettaa suhteen, voit hakea keskusteluapua. Mutta kiinni et voi käydä.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 21:51"]
En ole perääntynyt enkä aio perääntyä näistä tilanteista. Minun kanssa ei saavuta mitään em. keinoilla.
-ap
[/quote]
[/quote]
Perääntyä? Kuka hemmetti perääntyy omasta kodista? Minkälainen luuseri joutuu ihmisen olla.
Mitä hyötyä poliisista on? Ei se mitään tee. Suomessa edes raakaan pahoinpitelyyn syyllistyvät eivät joudu vankilaan.
Puhumisesta ei ole mitään apua koskaan.
Jos sinä menet huutamaan toiselle ihmiselle niin silloin ansaitset että se toinen hakkaa sinut. On turha luulla että ihminen voi sanoa mitä tahansa ja kiinni ei saa käydä. Se joka niin luulee on idiootti
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 13:36"]
Tuntuu jotenkin niin hullulta lukea tällaisia aloituksia, joissa ei oteta mitään vastuuta omasta käytöksestä, vaan aloittaja aivan oikeasti kuvittelee, että hänen käytöksensä on jonkun toisen ihmisen syy.
Oletko sinä, aloittaja, käynyt koskaan puhumassa käytöksestäsi kenellekään? Jos olet ihan rehellinen, niin voiko olla, että koska suurin piirtein kaikkien muiden ihmisten mielestä sinä olet väkivaltainen ihminen, niin se voikin olla totuus, ja ainoa, joka sitä ei halua myöntää, olet sinä itse?
[/quote]
Mitä väkivaltaista Ap on tehnyt? Laki oikeuttaa poistamaan ihmisen omasta kodista vaikka fyysysiä keinoja käyttäen. Laki myös oikeuttaa sitomaan ihmisen jos hän käy uhkaavaksi. Laki myös mahdollistaa että asunnon omistaja saa itse päättää mitä tavaroita hänen kotonaan on.
Joten Ap saa vaikka heittää toisen ovesta ulos ja heittää tavarat mukaan. Mitään laitonta siinä ei ole.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 15:33"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 13:13"]
En salli väkivaltaa minun seurassa. Jos joku siihen turvautuu niin kyllä, otan tilanteen hallintaan keinolla millä hyvänsä, ja kyllä, lopetan sen suhteen heti kun se on turvallisesti mahdollista. Tähän asti (4 kertaa 9 vuoden aikana) olen kantanut naisen ulos niskaperse-periaatteen mukaan ja pakannut sen jälkeen kamat jätesäkkeihin tai muovipusseihin ja vienyt oven ulko-oven eteen.
Saman kohtelun saa jokainen joka käyttää väkivaltaa. En salli enkä tule koskaan sallimaan sitä.
[/quote]
Huutaminen, nalkuttaminen ja irtaimiston heitteleminenhän (ellei sitä heitetä päin toista ihmistä) ei ole väkivaltaa. Mutta tän kaikki jo tiesikin. Ei tällaseen provoon muuten hirveesti innostaisi tarttua, mutta huvittaa toi toisen heittäminen ulos, ja tavarat perässä. Noinhan ei tietenkään oikeasti voi tehdä. Jos jollakin on jätesäkkikaupalla tavaraa asunnossa, niin hän varmaan asuu siellä, eikä toinen tietenkään silloin ole oikeutettu heittämään ulos.
Ja eiköhän se yleisin perheväkivalta ole just sitä, että nainen huutaa ja "nalkuttaa", jolloin mies kokee olevansa oikeutettu käymään kimppuun.
[/quote]
Tavaroiden heittely on väkivaltaa. Ota nyt asioista selvää. Siitä on jopa tuomittu ihmisiä.
Jos AP omistaa asunnon niin hän saa heittää sieltä kenet tahansa ulos koska tahansa.
AP:lla on oikeus poistaa fyysisesti kenet tahansa hänen asunnostaan. Mitään lakia ei rikota.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 15:26"]
23 puhuu asiaa. Useimmilla muilla meni alkuperäinen sanoma ohi. Kyse ei ole riitelystä vaan nimenomaan siitä että nainen riehuu niin kauan kun saa asiansa läpi ja minun tahdon murrettua. Minä käytän fyysistä voimaa painimalla lattialle ei ole vielä väkivaltaa, vaikka naiseen sattuukin.
Pysyn kannassani. En salli väkivaltaa, ja tulen puuttumaan siihen joka ikinen kerta kun sitä esiintyy minun taloudessa.
[/quote]
Ihan tällainen pieni tietoisku tähän väliin, että toisen satuttaminen on just sitä väkivaltaa. Luulis, että nää sanat olis käsitelty jo joskus ala-asteella, mut ei kai sitten. Se huutaminen, nalkuttaminen ja "riehuminen" taas ei ole väkivaltaa, jos se ei satuta sua fyysisesti.
[/quote]
Väärin. Henkinen väkivalta on kielletty laissa. Riehuminen on uhkaavaa käytöstä joka on laitonta. Ota asioista selvää
[/quote]
Tämä kuulostaa niin epätasa-arvoiselta. Naisella on oikeus huutaa ja mekastaa. Miehellä ei ole mitään oikeuksia, pitää vain kärsiä.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 12:57"]
En vieläkään ymmärrä, miksi sinun täytyy käydä käsiksi. Miksi et keskustele? Miksi et jätä riehujaa yksin ja sano, että asioista voidaan keskustella sitten, kun riehuja on rauhoittunut? Miksi sinun ainoa keinosi selvitä ristiriitatilanteista on väkivalta? Miksi et kestä sitä, että toinen on eri mieltä kanssasi? Miksi koet, että nalkuttaminen uhkaa sinua niin paljon, että täytyy käydä käsiksi? Miksi et ymmärrä, että sinun toimintasi on väkivaltaa?
[/quote]
Mitä sitten teet jos se riehuja on asunnossasi? Se ei ole vaihtoehto että lähtee omasta kodistaan pois.
Nalkuttaminen on henkistä väkivaltaa. Minun tekemiseni ei kuulu kenellekkään.
Asunnon omistaja määrää mitä asunnossa tehdään ja kuka siellä on. Hänellä on myös oikeus poistaa jopa fyysisesti toinen sieltä
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 09:42"]
Jätä tuo naishaaska ja hanki itsellesi kunnon thai-nainen (kuten minä) ja vältyt kaikilta riidoilta.
[/quote]
Kas kummaa kun ne tuontivaimot on kuitenkin yliedustettuina turvakodeissa. Eiks ne sit kuitenkaan ole niin ihania, vai olisiko se niin, että vain tunne-elämältään häiriintynyt suomimies yrittää saada itselleen mauttoman hajuttoman näkymättömän kotipiika-seksilelun, ja sitten jos sillä onkin omia mielipiteitä, senkin voi hakata?