Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää, näytän aivan hirveältä passikuvassani

Vierailija
07.07.2020 |

En nyt mikään kukkanen ole vuosiin enää ollutkaan, mutta että ihan tuoltako näytän. :( Voikohan passin uusia heti vaikka on just hankittu? Menisin uuteen kuvaan kokeilemaan jos tulisi siedettävämpi tulos.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu, mutta passikuvan tulee olla omistajan näköinen. Viiden vuoden päästä tulee jo toisen näköinen kuva.

Vierailija
2/64 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosalla on sama tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh. Itse näytän aina virallisissa kuvissa kamalalta. Ja aina kun yritän hymyillä jossain yhteisotoksessa, vaikka jossain juhlassa. Ainoat hyvät kuvat mitä minusta saa, on silloin kun en huomaa että minua kuvataan. En sido itsetuntoani henkkareihin, muuten en voisi liikkua ulkona.

Vierailija
4/64 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. Mutta lohduttaudun ajatuksella, että juuri sillä kuvalla en missikisoihin ajatellut pyrkiäkään...

Vierailija
5/64 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki näyttää.

Vierailija
6/64 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näytän ihan hirveältä siinä. Hiukset näyttävät joltain karvalakilta ja leuka ihan oudossa asennossa. Hävettää niin paljon näyttää passia aina paketteja hakiessa.

Mutta ainahan sen passin/passikuvan voi kyllä uusia.

Vierailija
7/64 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama. Mutta lohduttaudun ajatuksella, että juuri sillä kuvalla en missikisoihin ajatellut pyrkiäkään...

Ahaa, mutta jollain muulla kuvalla pyrit missikisoihin....?

Vierailija
8/64 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo näyttäny edes niissä onnistuneimmissa selfieissä yhtä kauhealta kuin passikuvassa

Vierailija
9/64 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan. Olet tottunut kuvaamaan puhelimella selfieita ja nyt tuli järkytys, kun kunnollisella kameralla kasvosi näyttävät isommilta? Sellaisilta kuin oikeast ovat?

Vierailija
10/64 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin valokuvaaja viimeksi näytti otoksen, että onko hyvä - laitetaanko tämä? Ei se musta hyvä ollut mutta ajattelin ettei musta taida saada, että mennään sillä.

Eli ottaahan kuvaaja uuden kuvan ellei ole tyytyväinen. 

Vierailija
11/64 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Seuraavassa kuvassa näytät vielä hirveämmältä ja mietit, että edellinen kuva oli oikeastaan ihan hyvä. 

Vierailija
12/64 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että kuva oli jotenkin vaihtunut, jonkun muun kuva mun passissa.

Mutta ei, minähän se vanha hamsteriposkimummo siinä olin :(

Vierailija
13/64 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin passikuvassa töitten jälkeen kesän kuumimpana hellepäivänä ja kuva on sen mukainen. Hiukset menee litteinä pitkin päälakea ja naama kiiltää hiestä märkänä.

Vierailija
14/64 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen puolestasi AP, että elämässäsi tämä asia on niin vakava että saa itkun ja ahdistuksen aikaiseksi. Elämässäsi ei ole todellisia vastoinkäymisiä. Voin vai kuvitella niitä hetkiä kun kohtaat todellisia vaikeuksia elämässäsi.

Vierailija
15/64 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän taatusti hirveämmältä!

Vierailija
16/64 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän itsekin viime passikuvassa aivan hirveältä. Juoksin kiireellä tihkusateessa valokuvastudioon, jossa kuvan otti jäyhä, puhumaton nuori mies. Taisin olla vielä hieman krapulainen ja ahdistunut. Lopputuloksessa näytän joltain vihaiselta narkkarirosvolta. Enää pari vuotta, niin pitää uusia passi ja pääsen siitä p***akukavasta eroon.

Suosittelen ottamaan passikuvan itse sellaisessa kuvauskopperossa, niin tulee mieleinen ilme!

Vierailija
17/64 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko virittää passin seinälle vai esitellä kuvaa kaikille kiinnostuneille vai mikä siinä itkettää?

Vierailija
18/64 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teillä se passikuva hävettää, jos muuten olette tyytyväisiä omaan ulkonäköönne? Sehän on vain huonosti onnistunut kuva teistä eikä mitään muuta. Minusta olisi pahempi, että passikuvassa näyttää hyvältä, mutta muuten on ihan hirveän näköinen. 

Vierailija
19/64 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on totuttu likaa filttereihin ja totuus kirpasee. 

Vierailija
20/64 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän itsekin viime passikuvassa aivan hirveältä. Juoksin kiireellä tihkusateessa valokuvastudioon, jossa kuvan otti jäyhä, puhumaton nuori mies. Taisin olla vielä hieman krapulainen ja ahdistunut. Lopputuloksessa näytän joltain vihaiselta narkkarirosvolta. Enää pari vuotta, niin pitää uusia passi ja pääsen siitä p***akukavasta eroon.

Suosittelen ottamaan passikuvan itse sellaisessa kuvauskopperossa, niin tulee mieleinen ilme!

Voi olla, ettei sellainen automaattikuva kuitenkaan kelpaa, koska passikuvassa pitää olla neutraali ilme, ja muutenkin on hyvin tarkat säännöt, millainen passikuvan pitää olla. (Minulla on luonnonkiharat hiukset ja poliisilaitoksen kuvantunnistusohjelma herjasi, että kuvan taustalla ei saa olla kuviointia.)

Mutta aina voi lohduttautua sillä, että kun ihminen on passikuvansa näköinen, hän on loman tarpeessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä