Uutiset: Tapahtuiko ruotsissa armokuolemia koronan ja väärän hoidon varjolla?
Ei helekkari. Ei tämä Tengele nimi turhasta tullutkaan..?
Nobel on nyt varma.
Kommentit (21)
Antaa vanhuksen mennä eikä väkisin pitää hengissä jos ei ole enää vuosiin tiennyt tästä maailmasta. Ei ole omaisellekaan helppoa käydä laitoksessa katsomassa kun toinen vaan makaa sängyssä eikä enää lapsiaan tunne.
coronaria hoiva on nyt ruotsalainen, joten ei taida vieras asia olla täälläkään?
Vierailija kirjoitti:
Antaa vanhuksen mennä eikä väkisin pitää hengissä jos ei ole enää vuosiin tiennyt tästä maailmasta. Ei ole omaisellekaan helppoa käydä laitoksessa katsomassa kun toinen vaan makaa sängyssä eikä enää lapsiaan tunne.
Naapurissa ei vaan paljon vanhukselta, eikä läheisiltä mitään kyselty.
Ei hengityslaite apua, vaan hengitystä lamauttavaa morfiinia sen sijaan...
Muistelin lukeneeni jostain, että niistä vakavasti sairastuneista varsin usein moni on syntyperäinen suomalainen. Mahtaakohan näillä kahdella, tuolla edellisellä ja tämän päivän uutisella olla jotain tekemistä jota ei vielä ole sanottu ääneen?
Itse ainakin haluan vanhana kuolla rauhassa omassa (hoito? -) kodissani, enkä tulla raijatuksi sairaalan päivystyspoliklinikan sirkukseen vaan sen takia, että omaiseni ja hoitajani eivät osaa nähdä elämän hiipumista ja kuolemaa normaalina kiertokulkuun liittyvänä vaiheena.
En todellakaan halua tulla hapetetuksi ja nesteytetyksi enää siinä vaiheessa, kun keho ei täysipainoisesti kykene ottamaan sitä vastaan. Edes omaisten vaatimuksesta; jokainen tuskailkoot itse oman kuolemanpelkonsa ja antakoot minun hiipua rauhassa morfiinihöyryissä.
Koronalla tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin haluan vanhana kuolla rauhassa omassa (hoito? -) kodissani, enkä tulla raijatuksi sairaalan päivystyspoliklinikan sirkukseen vaan sen takia, että omaiseni ja hoitajani eivät osaa nähdä elämän hiipumista ja kuolemaa normaalina kiertokulkuun liittyvänä vaiheena.
En todellakaan halua tulla hapetetuksi ja nesteytetyksi enää siinä vaiheessa, kun keho ei täysipainoisesti kykene ottamaan sitä vastaan. Edes omaisten vaatimuksesta; jokainen tuskailkoot itse oman kuolemanpelkonsa ja antakoot minun hiipua rauhassa morfiinihöyryissä.
Koronalla tai ilman.
Joo et ehkä mutta eutanasia ei kuitenkaan ole laillinen Ruotsissakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onhan siinä yhdessä infuusionesteessä E321...
muinaismuija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onhan siinä yhdessä infuusionesteessä E321...
Inhalaatiohöyryssä piti kai sanoa!!!
Itse sitten vanhana kuolen niin paljon mieluummin koronaan kuin makaisin vuodesta toiseen jossain hoitokodissa.
Vierailija kirjoitti:
Muistattehan tuon sitten...?
https://spc.fimea.fi/indox/nam/humspc.jsp?nimi=&luvanhaltija=&myyntilup…
Näissä valmisteissa E321
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paikallisen lääkäriliiton Läkartidningissä oikein kunnon ”lääkintäohjeet”.
Borlängessä kuolleisuus nousi muutamassa kuukaudessa 330% ja ihan tavalliset kotonaan eläneet ja omillaan toimeentulevat vanhukset hävisivät katukuvasta.
Mistä sen vois kukaan tietää täällä?
Ai miten karmeeta luettavaa. Ei näitä juttuja halua edes kuulla . Onhan ihmisellä oikeus vanhuuteen. Kolmas ikä. Minusta oli mukavaa kun virkeä äitini eli yli 90 kymppiseksi. Lastenlapsetkin saivat aimo annoksen lähihistoriaa suvusta ja Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistattehan tuon sitten...?
https://spc.fimea.fi/indox/nam/humspc.jsp?nimi=&luvanhaltija=&myyntilup…
Näissä valmisteissa E321
Miksi?
Lääkepurukumeja monta erilaista!!!!
Mitä mieltä ruotsin koronatoimista?