Mikä siellä Porin satamassa palaa?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Teollisuushalli, jossa jatkojalostetaan kierrätyspolttoainetta, tjtn.
Ok. Kiitos
Vierailija kirjoitti:
No nyt ei tarvi kierrättää kun se palaa jo.
Pitäisikö alkaa huolestua. Ruskon jätelaitospalo vielä menossa. Ja nyt taas uusi tällainen. Onko muka sattumaa?
Jaa, palaako siellä?
Asun itse sataman vieressä enkä ole huomannut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö alkaa huolestua. Ruskon jätelaitospalo vielä menossa. Ja nyt taas uusi tällainen. Onko muka sattumaa?
Suomeen ei olla saatu Venäjältä eli IVY-alueelta muutamaan vuoteen haketta ja nyt noita polttoainejalostamoja palaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, palaako siellä?
Asun itse sataman vieressä enkä ole huomannut mitään.
Ootko myös kuuro? Paloautoja meni vaikka kuinka paljon. Siihen kiinnitin itse huomiota ensin.
Vierailija kirjoitti:
Taas kärähtää tuollaisessa ...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Rusko on sammutettu. Oi niitä aikoja, kun ei ollut lähelläkään Ruskoa mitään asutuksia. Voi miten kivasti siellä oli metsää niiden teollisuusrakennusten ympärillä ja hiljainen tie. Oli ehdottomasti minun - suosikki lenkkeilyreittini - .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, palaako siellä?
Asun itse sataman vieressä enkä ole huomannut mitään.Ootko myös kuuro? Paloautoja meni vaikka kuinka paljon. Siihen kiinnitin itse huomiota ensin.
Ei, en ole kuuro eikä ole mieskään. Ikkuna ollut auki ja telkkari päällä mutta ei kyllä olla kuultu mitään. Äsken tiirailtiin keittiön ikkunasta (ikkuna sinne päin) eikä mitään näy.
Kierrätyspolttoainetta täynnä oleva teollisuushalli palaa Porin satamassa paikalla paljon pelastusyksiköitä
nro 13/14. Taidat olla kuurosokea. Paikalla yli 20 pelastusyksikköä kuten paikallislehden videoiltakin on nähtävissä. Tai sitten olet Puttepojan trolli.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai vaan sytytetty tahallaan.
Höh, ei tietenkään. Miksi kukaan tekisi sellaista.