Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattiin reissu Järvisydämeen

Vierailija
07.07.2020 |

Toivotaan että sinne ei silloinkaan päästetä ravikansaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voi kysyä lähi K-kauppiaalta kommentteja ja kokemuksia tästä porukasta.

Niinpä. Ihan rehellisesti, mulla ei ollut omakohtaisen kokemuksen puutteesta johtuen ennakkoluuloja mitään tiettyä ryhmää kohtaan, kunnes menin kauppaan töihin... 

Vierailija
22/26 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti tietoinen, mitä siellä on viime aikoina tapahtunut? Romaniseuruetta ei päästetty sisään, koska he ovat romaneita. He olivat ihan kunnollista porukkaa, ei se riehunut seurue. Tämä on syrjintää etnisen taustan perusteella. Me peruimme lomamme emmekä vie lantin lanttia tuohon paikkaan. T

Riehuneet romanit olivat myös päättäneet olla viemättä latin latia tuohon paikkaan. Unohtivat vaan perua tulonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voi kysyä lähi K-kauppiaalta kommentteja ja kokemuksia tästä porukasta.

Toinen hyvä keino on kysyä tutulta poliisilta. Uskaltaa kertoa vapaa-aikana siviilivaatteet päällä.

Vierailija
24/26 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä syy siis mennä järvi Suomeen!

Vierailija
25/26 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rasisti mutta romanit... Kyllä te olette rasisteja.

Vierailija
26/26 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ihan rehellisesti, mulla ei ollut omakohtaisen kokemuksen puutteesta johtuen ennakkoluuloja mitään tiettyä ryhmää kohtaan, kunnes menin kauppaan töihin... 

Sama homma. Olen tehnyt seitsemän vuotta vartijan hommia  ja voin sanoa, että mielipiteet ovat muokkautuneet aika paljon tänä aikana....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi