Varattiin reissu Järvisydämeen
Toivotaan että sinne ei silloinkaan päästetä ravikansaa.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Olet varmasti tietoinen, mitä siellä on viime aikoina tapahtunut? Romaniseuruetta ei päästetty sisään, koska he ovat romaneita. He olivat ihan kunnollista porukkaa, ei se riehunut seurue. Tämä on syrjintää etnisen taustan perusteella. Me peruimme lomamme emmekä vie lantin lanttia tuohon paikkaan. T
Riehuneet romanit olivat myös päättäneet olla viemättä latin latia tuohon paikkaan. Unohtivat vaan perua tulonsa.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi kysyä lähi K-kauppiaalta kommentteja ja kokemuksia tästä porukasta.
Toinen hyvä keino on kysyä tutulta poliisilta. Uskaltaa kertoa vapaa-aikana siviilivaatteet päällä.
Hyvä syy siis mennä järvi Suomeen!
En ole rasisti mutta romanit... Kyllä te olette rasisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi kysyä lähi K-kauppiaalta kommentteja ja kokemuksia tästä porukasta.
Niinpä. Ihan rehellisesti, mulla ei ollut omakohtaisen kokemuksen puutteesta johtuen ennakkoluuloja mitään tiettyä ryhmää kohtaan, kunnes menin kauppaan töihin...
Sama homma. Olen tehnyt seitsemän vuotta vartijan hommia ja voin sanoa, että mielipiteet ovat muokkautuneet aika paljon tänä aikana....
Niinpä. Ihan rehellisesti, mulla ei ollut omakohtaisen kokemuksen puutteesta johtuen ennakkoluuloja mitään tiettyä ryhmää kohtaan, kunnes menin kauppaan töihin...