Ystäväni on häiriintynyt ja kirjoittelee tännekin
Olen vähän ihmeissäni. Olen ennenkin ollut tunnistavinani, tänään sain varmistuksen. Olen myös ollut kuulevinani, miten hän on puhunut minusta takana päin. Se on siis totta.
Outoa. Hänellä on hankalaa. Vaikea lapsuus, suhteet eivät kestä, ystävien kanssa menevät välit poikki. Silti en tajua. Miksi hän haluaa levittää pahaa oloa lisää, eikä keskity hyviin asioihin. Surullista. Kyseessä on kuitenkin lähes viisikymppinen ihminen.
Kommentit (12)
Mietin vain, pitäisikö ystävää yrittää auttaa ja miten, vai jättää elämään omaa elämäänsä? Mitä sanoisitte?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoit, minulla on ollut hankala lapsuus. Siksi.
No, eikö kannattaisi tehdä hyvä aikuisuus, tai edes loppuaikuisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, eikö kannattaisi tehdä hyvä aikuisuus, tai edes loppuaikuisuus?
Jospa et kyselisi ihan tyhmiä.
No mitä hän on täällä kirjoitellut? Ellet sitten kuvittele omiasi, täällähän käy kymmeniätuhansia käviöitä... aina joku voi vaikuttaa vaikka omalta siskolta.
Vierailija kirjoitti:
En käy täällä, kuvittelet vain.
Kuvittelin varmaan senkin, mitä P puhui minulle. Olet oikeasti reppana. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
No mitä hän on täällä kirjoitellut? Ellet sitten kuvittele omiasi, täällähän käy kymmeniätuhansia käviöitä... aina joku voi vaikuttaa vaikka omalta siskolta.
Tunnistettavia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistettavia juttuja.
No mistä itsesi tunnistit? Taidat olla hiukan vainoharhainen.
Asuuko Tampereen seudulla tämä tuttavasi?
Ap: kantsii varmaan nyt ihan ottaa rauhassa vain
98% jutuista täällä on keksittyjä, väritettyjä tai muunneltuja. Aiheet ja ongelmat koskettaa melkein jokaista meistä, siksi ihmisiä tämä tunkion kaivelu kiinnostaa.
Joskus sattumalta joku asia saattaa tuntuu olevan Juuri Minusta. Näin käy melkein viikottain. Mutta tiedän aina jostain pikku asiasta ettei kyse olekaan minusta.
Usein itse vaihdan aloituksestani henkilön sukupuolen, ammatin, iän, lapsimäärän ettei tunnistamista tapahdu. Joku on voinut vahingossa muuttaa tapahtumat sinulle tutuksi.