Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ios koira puri lasta pari viikkoa sitten.. en tehnyt ilmoitusta

Vierailija
03.05.2013 |

ajattelin että mitä se hyödyttää. teinkö oikein? koira oli joku rottis .. en itse nähnyt tapausta, lapsi (9v.) oli liikkellä kaverinsa kanssa. Oli vaan hyökännyt lapsen kimppuun kun olivat ohi kävelleet. Takamuksesta oli purrut ja jäljet näkyi kyllä, mutta ..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä sen ilmoituksen vieläkin. Sinuna menisin lapsen kanssa poliisiasemalle tekemaan ilmoituksen ja opettaisin lapsen soittamaan vastaavassa tilanteessa hätänumeroon. Seuraavalla kerralla käy ehkä pahemmin.

Vierailija
2/5 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan selvittäisin kenen koirasta olisi kyse ja kävisin tappamassa koiran omin käsin + vetelemässä omistajaa turpiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaa puree vielä pahemmin.

Vierailija
4/5 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tehnyt ilmoitusta, kun pyöräillessä tooosi iso koira (olisko ollut briardi) haukkasi lastani jalasta ja housuihinkin tuli reiät.

Jos mä en ole nähnyt tapausta, niin sillon en ainakaan tekisi ilmoitusta. Mulla itsellä on koira, jota todella monet nuoret lapset lähestyvät ilman lupaa käsi ojossa ja harva koira sellaisesta tykkää ja jos tykkääkin, niin voi tulkita sen riehumispyynnöksi. Ja jos mun koira on pihalla, niin yllättävän monet alakoululaiset haukkuvat sille, tulevat aidan viereen jne. Eli vika ei välttämättä ole pelkästään koiran, jos se on purrut jotain, vaikka en missään nimessä salli moista käytöstä.

Vierailija
5/5 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin tehnyt ilmoituksen, vaikken paikalla ollutkaan. ja vika kyllä on aina omistajan, ei koiran.