Tulitteko te kaikki raskaaksi ensimmäisestä yrittämästä??
Eikö kenelläkään ole ollut hankaluuksia raskauden alkamisen kanssa?
Kommentit (55)
Ekaa yritettiin 9 kk ja toka tuli heti, mikä yllätti todella, koska ajattelin, että taas menee ainakin 6 kk... Ikää oli eknan kanssa 21 ja tokan 26.. Joten ei ainakaan korkeasta iästä johdu, mutta käytin ennen ekaa 5 vuotta putkeen pillereitä, joten siinä selitys (oli mulla jossakin välissä kuukausi pari ilman pillereitä)
Kaikki kolme lasta on tulleet meillä ekasta yrityskierrosta. Eikä tämä ole provo! En ole kyllä kehdannut koskaan kertoa tätä ääneen kenellekään , mutta täällä palstalla uskallan sanoa anonyymisti.
Olin raskaaksi tullessa 26v, 28v ja 32v.
3 vuotta selittämätöntä lapsettomuutta, sitten spontaani onnistunut raskaus. Toista lasta yritetty nyt 2 vuotta, tuloksena yksi keskenmeno ja kaksi kohdunulkoista raskautta.
Kaksi ekaa sai alkunsa toisesta kierrosta, kolmas ensimmäisestä joten mäkään en tiedä mitään yrittämisestä... En maiosta asiaa mutta jos kysytään niin en minä valehtelemaankaan ala!
Ensimmäistä yritettiin 5 kk, toista vuosi ja kolmas tuli heti.
Kuudella kerralla. En tosin yrittänyt mihinkään ovulaatioon ajoittaa. Meillä oli seksiä ehkä kerran kuukaudessa ja raskaaksi tulin 6kk jälkeen.
minä ainakin. ekalla yrityksellä 4 kertaa, tuloksena 5 tervettä lasta. ja tämä tapahtui ikävuosien 30-40 välillä.
Eka tuli tavallaan "hups!"-vahingossa. Oltiin aikaisemmin yritetty ja lakattiin yrittämästä, unohdin ehkäisyn ja seuraavasta kierrosta tein plussan.
Toista tehtiin pitkään ja hartaasti, lopulta päädyimme hedelmöityshoitoihin.
Tuo kaikki koettu on syönyt seksihaluja. :(
Eka tuli tavallaan "hups!"-vahingossa. Oltiin aikaisemmin yritetty ja lakattiin yrittämästä, unohdin ehkäisyn ja seuraavasta kierrosta tein plussan.
Toista tehtiin pitkään ja hartaasti, lopulta päädyimme hedelmöityshoitoihin.
Tuo kaikki koettu on syönyt seksihaluja. :(
Tämä mielipiteeni voi ärsyttää joitakin: Uskon että ihminen tulee raskaaksi silloin kun on tarkoitettu. Minäkin olen kärsinyt välillä lapsettomuudesta ja keskenmenoista, mutta elämäntilanteeni ja parisuhdetilanteeni oli silloin sellainen, että niin oli tarkoitettukin.
4 vuotta ilman ehkäisyä. Kummassakaan ei mitään lääketieteellistä vikaa. 2 epäonnistunutta inseminaatiota, 1 epäonnistunut alkionsiirto. 5 vuoden jälkeen pakastetun alkion siirrolla saatiin se kauan kaivattu esikoinen.
Esikoista tehtiin 2 vuotta, endometrioosi vaivasi. 2. ja 3. lapsi saivat alkunsa nopeasti mutta 4. tehtiin 4 vuotta. 8 raskautta/4 lasta
[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 10:51"]Tämä mielipiteeni voi ärsyttää joitakin: Uskon että ihminen tulee raskaaksi silloin kun on tarkoitettu. Minäkin olen kärsinyt välillä lapsettomuudesta ja keskenmenoista, mutta elämäntilanteeni ja parisuhdetilanteeni oli silloin sellainen, että niin oli tarkoitettukin. [/quote]
Ei ärsytä, mutta tuolla ei ole mitään faktapohjaa, koska muuten aborttia ei olisi keksitty
eka sai alkunsa 3 kk yrittämisen jälkeen. tokaa tehtiinkin sitten 2 vuotta ja siihen sisältyi 1 keskenmeno..