Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

83 % 18-29-vuotiaista suomalaisnaisista ei syö kasviksia useita kertoja päivässä

Vierailija
07.07.2020 |

Miten näin voi olla? Minä luulin palstamammojen kirjoitusten perusteella, että suurimmalla osalla naisista on terveelliset elämäntavat.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön ehkä pari kertaa kuussa kasviksia.

Vierailija
2/94 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kasviksia pitää syödä useita kertoja päivässä? Sen lisäksi valtaosa täällä olevista naisista on vanhempia kuin 18-29-vuotiaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kasviksia pitää syödä useita kertoja päivässä? Sen lisäksi valtaosa täällä olevista naisista on vanhempia kuin 18-29-vuotiaat.

:D tuo viimeinen lause nyt ei todellakaan pidä paikkaansa.

Vierailija
4/94 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee saako tästä niitä tasopisteitä? :D Olen 25 v ja syön kasviksia about joka aterialla. Ainiin, mutta olen palsta mittareilla elämässä-epäonnistuja-"teini"äiti eli miinukselle jää :'((

Vierailija
5/94 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette syö kasviksia? Mitä sitten syötte? Minua ihan tosissaan ihmetyttää.

N26

Vierailija
6/94 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useasti päivässä syöminen ei ole tervettä. Vähempikin riittää.

Vierailija
7/94 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useasti päivässä syöminen ei ole tervettä. Vähempikin riittää.

Vähintään kaksi kertaa päivässä syöminen ei ole tervettä?

Vierailija
8/94 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuan kanssa harvemmin jaksaa mitään salaattia väsätä tai kasviksia keittää. Sen sijaan välipaloina syön hedelmiä ja leivän päällä esim. juustoa. Pitäisi kyllä syödä enemmän, mutta tuppaa aina unohtumaan. Ja olen ihan normaalipainoinen.

Vierailija
9/94 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruuan kanssa harvemmin jaksaa mitään salaattia väsätä tai kasviksia keittää. Sen sijaan välipaloina syön hedelmiä ja leivän päällä esim. juustoa. Pitäisi kyllä syödä enemmän, mutta tuppaa aina unohtumaan. Ja olen ihan normaalipainoinen.

Syöt siis huonosti kun tarvitset välipaloja.

Vierailija
10/94 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota vanhemmista naisista 83,2 % ei syö kasviksia useita kertoja päivässä, joten palstamammojen iällä ei ole merkitystä tässä oikeastaan.

Vierailija
11/94 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöt siis huonosti kun tarvitset välipaloja.

Niin? Juurihan niin sanoin.

Vierailija
12/94 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa päivässä pitäisi syödä? Meillä syödään kerran, aamu- ja iltapalalla saattaa olla lisäksi marjoja tai hedelmiä. En ymmärrä sitä, että pitää olla jatkuvasti ruokakipolla ellei tee fyysisesti raskasta työtä.

Vierailija
13/94 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota vanhemmista naisista 83,2 % ei syö kasviksia useita kertoja päivässä, joten palstamammojen iällä ei ole merkitystä tässä oikeastaan.

Vanhemmat naiset on niin viisaita, etteivät syö useita kertoja päivässä.

Vierailija
14/94 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön kerralla 500g päivässä kasviksia. Tosin osa voi olla hedelmää ja marjoja. En syö monta kertaa päivässä. Enkä sovi tuohon ikähaarukkaan. 

Vierailija
15/94 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallupin mukaan yli 30 % on tuossa ikähaarukassa.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3575816/ikagallup

Vierailija
16/94 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön pääasiallisesti kasviksia ja sitten lisukkeena vähän muuta. Mitä ihmiset sitten oikein syövät, jos eivät kasviksia? Luulin vähän kasviksia syövien olevan se poikkeus, eikä normi. Eikö silloin väsytä ja tule helposti kipeäksi? (Olen kyllä jo vanhempi kuin parikymppinen.)

Vierailija
17/94 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön pääasiallisesti kasviksia ja sitten lisukkeena vähän muuta. Mitä ihmiset sitten oikein syövät, jos eivät kasviksia? Luulin vähän kasviksia syövien olevan se poikkeus, eikä normi. Eikö silloin väsytä ja tule helposti kipeäksi? (Olen kyllä jo vanhempi kuin parikymppinen.)

Kyllä se ihmisen ravinto perustuu lihaan ja rasvaan. Eikä tule väsy.

Vierailija
18/94 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suomalaisista ei syö ravintosuositusten mukaan ylipäätäänkään.  

Vierailija
19/94 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites samanikäiset miehet?

Vierailija
20/94 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites samanikäiset miehet?

Heistä vielä pienempi osuus syö kasviksia monta kertaa päivässä, mutta eipä miesten kuule kasvisten tärkeydestä paljon paasaavan.