Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Apua! Mä näytän ihan Lauri Tähkältä!
Kommentit (7)
2, No enhän minä nyt voi jonain toisena esiintyä, jos se kuvan nainen vaikka tulisi sitten kaupassa vastaan. ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 19:14"]
2, No enhän minä nyt voi jonain toisena esiintyä, jos se kuvan nainen vaikka tulisi sitten kaupassa vastaan. ap
[/quote]
No mut hei! Kyllä sellainen liimalla omien kasvojen päälle laitettu printti näyttää ihan aidolta, se nainen luulisi sinua vaan kaksosekseen.
Tai josko ajelisi vain noi kulmakarvat veke? ap
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 19:17"]
Tai josko ajelisi vain noi kulmakarvat veke? ap
[/quote]
Kannustan edelleen siihen naamarin käyttöön.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Omaat siis peikkomaisen, ja vähän vinksahtaneen ulkomuodon? No, ei hätää. Tulosta netistä vaikka jokin kauniin naisen kasvot ja liimaa omiesi päälle.