Mikä on vanhin käytössä oleva vaatteesi?
Itsellä taitaa olla Rukan sadetakki, joka oli jo kotona asuessani, eli yli 20 vuotta vanha.
Kommentit (965)
Ensimmäinen vaate jonka ostin itse.
30 vuotta vanha kotimainen pusero, joka pidän vieläkin ja on ihan hyvässä kunnossa vieläkin
Henkan ja maukan farkut vuodelta 2003.
Asicsin juoksutakki, 22 vuotta vanha. Ei se juoksukunto takista ole kiinni. Lenkkareita sit kyllä kuluukin noin 1 pari vuodessa
Vuonna 2012 Gudrun Sjödeniltä ostettu hame vieläkin käytössä vaikka ahkerasti käytetty. Yhden reiänkin olen siitä parsinut.
7/8-pituinen (miesten) talvitakki. Se oli asunnossa, johon muutimme vuonna 1966. Veikkaisin, että se 50-luvun puolivälistä. Silloin se oli minulle, joka olin vasta pikkupoika, mutta myös isälleni, liian iso. Otin sen aikuistuttuani käyttöön 70-80-luvun taitteessa, ja siitä asti se on ollut juhlatakkini talvisin.
Varmaan 13 vuotta sitten ostettu lyhythihainen pikeepaita.
Minulla on montakin siinä lähemmäs 20 vuotta vanhoja vaatetta , joita pidän vieläkin
25-v. vanhat nahkaiset tms. jumppakengät, yhä viikottain käytössä salilla.
T-paita, jonka sain v. 1997 torilta lapsena. Kuva vähän kulunut, mutta hyvin sopii päälle vielä.
Minulla on paitoja 90-luvulta jotka ovat vielä käytössä. Ennen tehtiin kestäviä vaatteita.
Isäni kaks paitaa, varmaan -60 luvulta, käytössä yhä. Omia vaatteita 30-40v vanhoja, rokki t-paitoja yms. Yksi ruusuinen hame...
Vanhin vaatteeni on vuonna 1986 ostettu Adidaksen kääntötakki, hinta silloin 500 markkaa :) edelleen on kuin uusi!
Vaalea farkkuhame 35v.
Housut 25v.
Faijalta perityt miesten hautajaisvaatteet - pitka musta takki, musta hattu, käsineet ja silkkiliina. Ajattomilla vaatteilla ikää 50v+
Mummin vanha krimiturkki 1940- luvulta.
Pari kulahtanutta festaripaitaa 1990-luvulta. Mahtuvat päälle, mutta näytän niissä makkaralta, ja siksi ovat vain kotona hömppäpaitoina.
Ruisrock t-paita vuodelta 1980, vetelee tosin jo viimeisiään.
Äitini vanha hame, joka hänelle on tehty joskus 12-vuotiaana, eli 70 vuotta alkaa olla ikää sillä tässä kohtaa.