Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako työpaikkaa olet saanut vanhempiesi, sukulaistesi tms suhteilla?

Vierailija
02.05.2013 |

.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään.

Vierailija
42/46 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kesätyön teininä ja kesätyön ekana yliopistovuonna (omalta opiskelualalta). Sen jälkeen omin avuin. Tuo oman alan kesäduuni oli kyllä hieno juttu, en yhtään häpeä että pääsin suhteilla, siitä oli apua seuraavana kesänä jne jne jne. Kilpailu on todella kovaa ja kaikki keinot on käytettävä. Niin kaikki muutkin tekevät.

Vierailija
44/46 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen yhden ainoan. En ole muualla töissä ollutkaan.

Vierailija
45/46 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Olen ainoita jonka tiedän. Kaikki oikealle uralle päässeet saivat opiskeluaikana töitä suhteilla. Mä teen joka vuosi kymmeniä hakemuksia ja ehkä muutamaan tulee vastausta tai jopa haastattelua. Melkoinen kontrasti suhteessa suhteilijoihin, joita PYYDETÄÄN uuteen työpaikkaan.

Vierailija
46/46 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa nolla, koska

a) mansikan keruuseen naapuriin pääsi kaikki, eikä siitä ollut mihinkään muuhun hommaan yhtään etua

b) tein pienen pätkän myös siivoojan hommaa oman puolison kanssa yhdessä (puoliso oli tuolla töissä ja minä tein sitten sivuhommana pieniä juttuja samalle työnantajalle), mutta tästäkään hommasta ei sitten mitään jatkossa poikinut, eikä sitä mainita missään CV:ssä

Sitten se onkin ollut ihan omissa käsissä tuo työllistyminen. Hyvin olen pärjännyt, mielestäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi