Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tosi närkästynyt Icepeakin laatuun! Välikausiasu rikki, lapsi käytti 2kk!

Vierailija
02.05.2013 |

Onko teillä muilla ollut tällaista tänä keväänä? Osuiko joku sekundaerä kohdallemme vai mistä kyse? Meillä käytetään aina Icepeakia sillä laatu on todella hyvää ja tuotteen saa helposti myytyä käytön jälkeenkin kelvolliseen hintaan.

Nyt tuli vastaan ensimmäinen Icepeakin tuote joka oli ihan susi. Housun polviin ilmestyi ensimmäinen reikä pari päivää oston jälkeen (6v pojalla leikkipuistovaatteena, ei missään maastoremuamisissa). Reikä kasvoi jättimäiseksi koko housun levyiseksi ammottavaksi aukoksi.

Takin taskuissa on reikiä, ompeleet siis ratkenneet. Taskuissa ei edes ole säilytetty mitään käpyjä kummoisempaa? Takin ja housujen ompeleet repsottaa ikävästi. Maksoin siis 65e että lapsi sai leikkiä ehjällä asulla 2 päivää, nyt 2kk käytön jälkeen sen voisi heittää roskiin. Olen tosi pettynyt.

Odotan Iceapeakilta tähän jotain kommenttia, en tiedä mikä on heidän palautteenkäsittelyaikansa. Jos tämä on uutta Icepeakin laatua, minä siirryn toisiin merkkeihin. Jos ostaa laatua, tuote ei saa olla samantasoista kuin halvimmat ulkoiluasut!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Icepeak on yleisestikin huonolaatuista, tyypillistä markettipaskaa. Mä olen itselleni niitä joskus ostellut ja huono on ollut aina laatu, mutta toisaalta hintakin varsin edullinen joten eipä tuo mitään.

Vierailija
2/6 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Icepeak ei tosiaan ole mikään laatumerkki.

Jos haluat kestävää, suosittelen 8848:n ulkovaatteita. Tosin välikausiasuista ei tuolta merkiltä ole kokemusta, mutta talvivaatteet säilyvät lapselta toiselle uudenveroisina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt ensimmäinen kerta kun törmään noin huonolaatuiseen Icepeakiin ja siksi olen kuvitellut että on ihan hyvä merkki!

No tuskin sitten vastaavatkaan mitään kummempaa sieltä Icepeakin suunnalta. Ostan jonkun 20e Cirafin vk-asun lapselle ja ensi syksyksi sitten jonkun oikeasti hyvän, että menee vielä keväälläkin. Edes.

ap

Vierailija
4/6 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intersportin mukaan tuo Icepeak on se huonompi laatuinen, se 8840 on parempi. Meilä oli kaksi talvea Icepeakin takki 6-8 vuotiaalla ja kesti oikein hyvin, ei valittamista. Mutta siis tosiaan myyjä suositteli mm. lasketteluun mielummin sitä 8840 kun Icepeakia, koska ei pidä kosteutta yhtä hyvin.

Vierailija
5/6 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista käyttöä odotatte vaatteiden kestävän? Välillä ihmisillä on ihan kummallisia käsityksiä asiasta.

Ihmiset ovat kyllä häikäilemättömiä, kehtaavat pyytää uutta tuotetta tilalle jos sauma on lähtenyt purkaantumaan. Tuotetta väitetään silloin käyttökelvottomaksi, mutta korjaukseen sitä ei voi luovuttaa, koska on ainoana ulkovaatteena käytössä! Loppukaudesta sitten naristaan valmistajalta isompaa kokoa tilalle.

En nyt tarkoita AP:ta, vaan noin yleisesti. Ystäväni on kuluttajavirastossa töissä ja häneltä aina kuulee mitä uskomattomampia juttuja riidoista mitä ihmiset kehittävät.

Vierailija
6/6 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa, että odotan sellaista kohtuukulutusta käytössä kestävän, ei mitään esim. polvillaan mäen liukumista koko talven läpi joka päivä kestä varmaan mikään tavisulkoiluasu.

Meillä lapset ulkoilee lähinnä juuri leikkipuistossa jossa leikit on keinumista, mäen laskemista, talvisin lumiukkojen rakentelua ja muuta sellaista.

Nyt oli niukemmin lunta helmikuussa (lopussa) kun ostettiin tuo välikausiasu. Minusta sen pitäisi tuollaista peruskäyttöä kestää sen muutaman kuukauden rikkoontumatta. Ei voi mitään, mutta harmittaa kyllä. Saman asian olisi ajanut tosiaan ne halvimmat mahdolliset vermeet. Meni monta kymppiä ihan hukkaan nyt.

ap