Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffipalstojen miehet

Vierailija
02.05.2013 |

Olen jututtanut muutaman kuukauden muutamia treffipalstoilta naisia hakevia miehiä. Nyt puhutaan miehistä, jotka alle-päälle 40-vuotiaita.

Kuinka paljon he valehtelevatkaan kaikesta. Etsitään vapaana seuraa, ovat varattuja. Valehdellaan asuinpaikka. Kerrotaan, että profilit poistettu kun löydetty seurustelukumppani (en minä), valheita nekin. Viesteissä vannotaan naisen olevan ainoa ja lopultakin löytynyt, samaan aikaan löytyy tuore hakuilmoitus jne... Nämä kaikki varmasti todennettuja valheita eli ei luuloja.

Valehteleeko naiset yhtä paljon? Mikä saa miehet toimimaan näin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 00:36"]

[/quote]http://areena.yle.fi/tv/1863569/?start=11m55s

Vierailija
2/7 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jututtanut muutaman kuukauden muutamia treffipalstoilta naisia hakevia miehiä. Nyt puhutaan miehistä, jotka alle-päälle 40-vuotiaita.

Kuinka paljon he valehtelevatkaan kaikesta. Etsitään vapaana seuraa, ovat varattuja. Valehdellaan asuinpaikka. Kerrotaan, että profilit poistettu kun löydetty seurustelukumppani (en minä), valheita nekin. Viesteissä vannotaan naisen olevan ainoa ja lopultakin löytynyt, samaan aikaan löytyy tuore hakuilmoitus jne... Nämä kaikki varmasti todennettuja valheita eli ei luuloja.

[/quote]

Se ei vaan ollut kiinnostunut sinusta ja yritti suojella tunteitasi. Get over it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi humalaiset kapakkaukot ovat aina rehellisiä.

Vierailija
4/7 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 07:57"] Onneksi humalaiset kapakkaukot ovat aina rehellisiä.[/quote]

Juuri näin. Varsinkin laivan baaritiskillä jokainen supertankkerin 1. perämies on takuuvarmasti juuri sellainen. Ja tällä on pitkät perinteet. Jo sanomalehtien kirjeenvaihtoilmoitusten aikaan palstoilla vilisi ranskaa puhuvia kartanonherroja tasokasta feminaa etsimässä.

Vierailija
5/7 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset näkevät vain miesten ilmoitukset jotka liioittelevat :D

Ne lähtevät tapaamaan astronauttia ja muut jotka ovat vain lentäjiä

jäävät huomiotta vaikka ovat oikeasti lentäjiä toisin kuin astronautti

joka on oikeasti siivoaja :)

Vierailija
6/7 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelureita löytyy. Itsekin tapailin paria, joilla se ilmoitus pysyi vain aktiivisena, vaikka minulle vannottiin rakkautta;) Ei oikein napannut. Ei oikein usko enää tuohon tapaan löytää elämänkumppani:(

Vierailija
7/7 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 07:41"]

[/quote]

Se ei vaan ollut kiinnostunut sinusta ja yritti suojella tunteitasi. Get over it.

[/quote]

En nyt puhunut minua kiinnostavista miehistä vaan miehistä yleensä noilla palstoilla. Kommenttisi meni siis ohi.

ap