Tulikohan iloittua liian aikaisin..
Voi perhana sentään! Tiistai-illasta asti ollu pientä veristä PUNAISTA vuotoa pyyhkiessä. Pöksyihin asti ei oo tullu mutta on tosiaan ihan punaista. Ja vähän on sellanen menkkaolo. Tänään jo soitin tays:iin mutta eivät ota vielä ultraan. Ei auta ku ootella. Tässäkö tämä nyt sitten oli...
Adelein - Joo luomutärppi oli. Meillä ongelmana kaiketi ollu miehen siittiöt (jossain viestissä kyselit) mutta kai sitä jotain vikaa minussakin on, ite ainakin kuvittelen niin. Ei se miehen tavara tosiaan mitään priimaa oo mutta niin vain luomutärppi tuli. Elä menetä sinäkään toivoa! :)
Heinäminkki - Elä niitä oireita niin hirveesti tutki (helpommin sanottu kuin tehty). Mullakin oli taas ihan menkkaolo,. Tosin hajuaisti tuntui jotenki herkistyneen, mielessä kyllä kävi, että liekö oisin raskaana. Tsemppiä! :)
Nyt syöpötteleen........
Unelma
Kommentit (10)
Monellahan on vuotoa alkuraskaudessa, joten eihän sen tarvitse merkitä mitään vakavaa. Ymmärrän kyllä, että sitä huolestuu tilanteesta.
Jospa se ultraus jotenkin vaikutti ja se aiheuttaa vähäistä vuotoa, ärsytti jotenkin.
Pidän kovasti peukkuja, mutta kyllä kaikki menee hyvin.
Olisikos nyt mahdollisesti tätiaika, mikäli et olisi raskaana. Sehän saattaa myös noita vuotoja aiheuttaa...
T:Minerva
Kyllä mää oon yrittäny keksiä kaikkea mahdollista mistä tuo vuoto voisi johtua. Me harrastettiin SITÄ ma-iltana, se vois tietty vähän selittää. Lisäksi mulla oli melkonen hiivatulehdus, värkki ihan hellänä muutenkin. Ja mulla itse asiassa ois just nyt menkatkin. En tiiä, on vaan masussa välillä sellanen menkkaolo, että millonkohan lörähtää ihan kunnolla. Pelottaa käydä vessassakin. :(
Unelma
Peukutetaan sulle, et johtuu vaan noista edellä mainituista asioista! Hiivan jälkeen usein limakalvot on ihan hellinä ja tihkuttaa, joten toivotaan et on sitä. Pidä meidät ajantasalla!
Tsemppiä!
Huomasin viestisi ja ihan vain tsempatakseni, itselläni vuosi pas:n jälkeen alkaen pp 8 aina plussan jälkeen vielä 10 päivää eteen päin. Ultrassa 5:llä viikolla näkyi hematooma, joka aina kerran päivässä vuosi ihan kunnolla. Lääkäri ei ollut ihan kaikista tsemppaavimmalla mielellä...
Nyt mennään vk:lla 10, ja torstaina ultrassa vielä ainakin kaikki oli ok. Joten jouduin itsekin toteamaan, että kaikki vuoto ei aina tarkoita pahinta mahdollista vaihtoehtoa... Ja sullahan oli noita vuotosyitä ; )
Onnea matkaan!!
Kuulumisia odottelen, joko vuoto on loppunut.
Kiva kuulla, että Challansilla kaikki hyvin : )
Kyllähän vuoto aina säikäyttää..
Itselläkin tuli tänään vähän rusehtavaa vuotoa ja eilen oli siirto eli
hyvinkin se ultraus on saattanut myös vaikuttaa.
Mutta itsellä siis yksi matkustaja mukana ja pp 1 menossa taas...
Jotenkin pessimistinen olen hoidon suhteen, mutta nyt katsotaan nyt, miten käy.
Pakkaseen jäi vielä 2 alkioita.
Oletteko muuten kuulleet, että luget voi korvata pregnylillä, kaksi pistosta viikossa.
Huono puoli oli se, että raskaustestin voi tehdä vasta 10 päivän päästä viimeisestä pistoksesta. Nyt vielä luget käytössä, mutta ovat niin inhottavia!!
Joo, vuoto loppui sitten torstaina, pe ei tullu enää mitään, tosin masu oli vielä vähän kipeenä. Eli toivottavasti kaikki hyvin. Nyt ootellaan ekaa neuvolaa, joka on 13.8., jolloin tasan 10 vk kasassa. Saapa nähä joko kuulee sydänäänet..
Minerva - Pääsit sitten siirtoon, mahtava juttu! :) Nyt vain kovasti onnea matkaan, toivottavasti plussatuulet puhaltaa sielläkin päin! :)
Unelma rv 8+4
Hienoa Unelma että kaikki on hyvin.
Täällä on taas KP2, joten ei tullut tärppiä taaskaan. Positiivisena puolena tilanteessa on se että kierto ei venynyt joten seuraavat tärppipäivät ehtivät olla ennenkuin lähden viikon työreissulle. Jos kierto olis venynyt muutamallakin päivällä niin olis ollu ihan turha napsia Clomeja kun ei mies olis kuitenkaan ollut sopivaan aikaan tavoitettavissa. Eli huomenna aloitan taas Clomien napsimisen ja toivon parasta.
Onneksi en pudonnut korkealta. Oireista tiesi jo ennenkuin vuoto alkoi mitä tuleman pitää. Parempaa onnea muille.
Heinäminkki
Hienoa Unelma, että vuoto lakkasi : )
Nyt yrität vaan unohtaa koko vuodon ja nauttia olosta!
Heinäminkille pahoittelut tädin saapumisesta. Ei muuta kuin uutta
yritystä putkeen.
Mullakin on aina niin selvät menkkaoireet, että osaan kyllä varatutua tädin tuloon.
Mutta kyllähän sitä aina toivoo, että olisi väärässä.
Tuossa yhdessä onnistuneessa raskaudessa en muista, miten piina-aika meni.
Oliko normaalit oireet vaiko ei, luulisi muistavan, mutta ei niin ei.
PP4 menossa nyt ja ei tietysti mitään oireita vielä eli odotellaan.
Hienoa Unelma, et vuoto loppui! Toivotaan parasta!!
Minervalle kovasti peukutusta, tuo vaihe on varmaan niin pitkä niin pitkä!
Heinäminkille pahoittelut negasta! Tälläistä tää tuntuu olevan meidän monien elo kierrosta toiseen :(
ON: Lauantaina pitäisi alkaa menkat ja on ollu niin vahva menkkaolo et en uskalla paljon toivoa pidellä jos sitä nyt muutenkaan meidän tapauksessa on jäljellä luomukierrossa. Mut aina sitä vaan jostain oudosta syystä kuitenkin haluaa pitää ihan pientä uskon kipinää ilmassa...
Yksi mun todella läheinen ystävä ilmoitti juuri olevansa raskaana... Oli yllättävän vaikea uutinen minulle, vaikka tiesin heidän yrittävän. Se on heidän kolmas. On kauheaa huomata itsessä tälläisiä outoja piirteitä mistä ei ikinä ole edes voinu kuvitella. Et on kateellinen hyvälle ystävälleen, vaikka eihän hänen raskautensa mitenkään vähennä tai lisää meidän mahdollisuuksiamme... Ihmisen mieli on niin outo! olen yrittänyt olla todella iloinen heidän puolestaan ja tietysti olenkin, mutta jotenkin seuraava tapaaminen pelottaa. En ehkä pysty käymään hänen kanssaan läpi odotuksen huumaa ja se harmittaa minua. itku meinasti tulla silloinkin kun viestin + sain.
Tälläistä raadollista on tämä elämä.
Mukavaa viikkoa kaikille!
Tännekö tää nyt tuli...