Mieystävä alkanut naljailemaan kaverittomuudestani, pidän itseäni viallisena!
Taustaa: Olemme olleet yhdessä 2,5 vuotta. Olen alusta alkaen sanonut miehelle, ettei minulla ole kavereita. Miehelle se näytti olevan ok, tänne asti..
Nykyään mies on sitä mieltä, että ihmisessä täytyy olla joku vika, jos ei ole kavereita. Miehen mielestä kaikilla normaaleilla ihmisillä on kavereita.. Kaikilla tuntemillaan naisillakin on kavereita. Olen myös alkanut pitämään itseäni viallisena miehen kommenttien jälkeen. Mietin jopa kaverin hakuilmoituksen tekemistä, että voisin näyttää miehelle että olen normaali.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi miten aikuismaista, älä anna sille seksiä. Sehän nyt onkin hyvä ratkaisu pulmaan kuin pulmaan.
Mites olis asiallinen keskustelu?
Ällistyttää millä tolalla parisuhteet ovat nykyisin.Newsflash: Moni mies joutuu esittämään suvaitsevaista koska naisensa on avarakatseinen ja suvaitsevainen. Seksiä ei kuulemma heru ja erokin tulisi, jos mies persuilisi. :)
Oma puolisoni menee sitten asiassa kyllä aika pitkälle, kun on oikein erään ei-persupuolueen jäsen ja osallistuu enemmän ja vähemmän aktiivisesti heikäläisten menoihin ja tapahtumiin. Varmaan kaikki hänen miespuoliset ystävänsäkin siinä puolueessa vain esittävät...
Kyllä normaali suomalainen mies luultavasti häpeäisi silmät päästään, jos tietäisi millaista mieskuvaa tällä palstalla levitetään suomalaisista miehistä!
Vierailija kirjoitti:
Narsistimiehen käytöstä.
Kertoisitko, mitkä avauksessa kuvatut asiat viittaavat narsismidiagnoosiin, kiitos.
Olen itsekin introvertti ja kavereita on silti paljon, suosittelen hankkimaan harrastuksia ja laajentamaan omaa elämänpiiriä.
Ehkä miehesi pointti on siinä, että on vähän raskasta kun olet aina vain hänen kanssaan. Kyllä ihmisellä on hyvä olla muitakin suhteita ja sisältöä elämässään.