Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieystävä alkanut naljailemaan kaverittomuudestani, pidän itseäni viallisena!

Vierailija
07.07.2020 |

Taustaa: Olemme olleet yhdessä 2,5 vuotta. Olen alusta alkaen sanonut miehelle, ettei minulla ole kavereita. Miehelle se näytti olevan ok, tänne asti..
Nykyään mies on sitä mieltä, että ihmisessä täytyy olla joku vika, jos ei ole kavereita. Miehen mielestä kaikilla normaaleilla ihmisillä on kavereita.. Kaikilla tuntemillaan naisillakin on kavereita. Olen myös alkanut pitämään itseäni viallisena miehen kommenttien jälkeen. Mietin jopa kaverin hakuilmoituksen tekemistä, että voisin näyttää miehelle että olen normaali.

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama juttu. Kuulemma minussa on pakko olla vikaa. Aina riidellessä ottaa myös tuon esiin ja iskee vyön alle sillä. Tietää, että se satuttaa. Hyvää lomaa mulle. Korkkasin just punkkupullon, että jaksan tätä p.skaa.

Vierailija
22/125 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisiällä ystävystyminen on vaikeaa, mutta ei sen takia kannata huonoon suhteeseen jäädä. Itsellänikään ei ole montaa kaveria, mutta ei se menoa hidasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama juttu. Kuulemma minussa on pakko olla vikaa. Aina riidellessä ottaa myös tuon esiin ja iskee vyön alle sillä. Tietää, että se satuttaa. Hyvää lomaa mulle. Korkkasin just punkkupullon, että jaksan tätä p.skaa.

Iskee vyön alle sillä. Niinpä. :'((

AP

Vierailija
24/125 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole penaalin terävin kynä miesystäväsi. Keskenkasvuiselta kuulostaa.

Vierailija
25/125 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap;  kirjoitit,  että haluaisit näyttää miehelle olevasi normaali... Eli miehen määrittelemä normaali, nyt ollaan vähän vaarallisilla vesillä, määrittele itse oma normaalisi ja mikä sinusta tuntuu itsestäsi hyvältä.

Älä ole väärällä tavalla kiltti, älä yritä miellyttää miestäsi, että hän pitäisi sinua normaalina. Ole oma itsesi, tee omia juttujasi ja jos siltä vaikuttaa,  että ette ole sopivia toisillenne ja onnellisia yhdessä, niin kenties on aika lopettaa suhde .

Vierailija
26/125 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväsi on ilkeä ja tietää, miten sinua pystyy helpoiten satuttamaan. Ehkä ette ole paras mahdollinen pari.

Vierailija
27/125 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti miehesi on vain ilkeä ja haluaa satuttaa sinua. Miten kaverittomuutesi muka yhtäkkiä vaikuttaa hänen elämäänsä yli parin vuoden jälkeen. Uskon, että hänellä on ne omat kaverit joiden kanssa hengailla etkä sinä ap viestiesi perusteella kuulosta millään tavalla riippuvaiselta tai yliroikkuvalta miesystävääsi kaverittomuuden takia. Jos hän oikeasti välittäisi, antaisi hän sinun olla. Onko mies muuten tyytymätön suhteeseen ja siksi yhtäkkiä alkanut naljailla kaverittomuudestasi. Lapsellista ja ala-arvoista, älä ap muutu tuollaisen k s pään takia.

Vierailija
28/125 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap;  kirjoitit,  että haluaisit näyttää miehelle olevasi normaali... Eli miehen määrittelemä normaali, nyt ollaan vähän vaarallisilla vesillä, määrittele itse oma normaalisi ja mikä sinusta tuntuu itsestäsi hyvältä.

Älä ole väärällä tavalla kiltti, älä yritä miellyttää miestäsi, että hän pitäisi sinua normaalina. Ole oma itsesi, tee omia juttujasi ja jos siltä vaikuttaa,  että ette ole sopivia toisillenne ja onnellisia yhdessä, niin kenties on aika lopettaa suhde .

Ap kadottaa itsensä, kun lähtee tuolle tielle.

Vierailija
29/125 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta vähän samankaltaisesta. Intronainen on painajainen ekstromiehelle. Ei se toimi vaan.

Mistä johtuu että intronaisten on aina pakko ensimmäisenä yrittää ekstromiehiä? Tuntuu että tämä on asia joka aina toistuu, että eka valinta on se ekstromies jonka jälkeen vasta tajutaan ymmärtää yrittää intromiehiä.

Kyllä vähän fiksumpiakin ekstromiehiä löytyy :) Naljailu ei ole koskaan hyväksyttävää

Vierailija
30/125 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mullakaan yhtään kaveria, eikä mies ole moksiskaan, hyvä että ei ole, sen verran erakkoluonne olen, että en jaksaisi pitää yhteyttä.

Vierailija
31/125 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekstrovertit eivät vaan tajua. Omakin ex valitti että miksi elän kuin mummo. Joo, onhan nelikymppisen sopivampaa rällätä kapakoissa rahansa sileäksi yötä myöten. Käyn kyllä syömässä ravintoloissa ja nautin viiniä, mutta ongelma oli kun en biletä saati lähde istumaan pussikaljalle. Kavereita en kaipaa, minulle riittää hyvät ystävät töissä. 

Vierailija
32/125 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä ihminen. Kiltti mies ei koskaan sanoisi tuota ääneen vaikka ajattelisikin niin.

Vierailija
33/125 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekstrovertit eivät vaan tajua. Omakin ex valitti että miksi elän kuin mummo. Joo, onhan nelikymppisen sopivampaa rällätä kapakoissa rahansa sileäksi yötä myöten. Käyn kyllä syömässä ravintoloissa ja nautin viiniä, mutta ongelma oli kun en biletä saati lähde istumaan pussikaljalle. Kavereita en kaipaa, minulle riittää hyvät ystävät töissä. 

Ei niin. Ei enää koskaan ekstromiehiä. Ekstomiesten ihmissuhteet ovat niin pintapuolisia..

Vierailija
34/125 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona ahdistusta vain. Kaikki on niin pysähtynyttä. Sitten kun hän pääsee taas itse kavereidensa kanssa aremmin, unohtaa tuon kotkotuksen.

Vierailija
35/125 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta vähän samankaltaisesta. Intronainen on painajainen ekstromiehelle. Ei se toimi vaan.

Mistä johtuu että intronaisten on aina pakko ensimmäisenä yrittää ekstromiehiä? Tuntuu että tämä on asia joka aina toistuu, että eka valinta on se ekstromies jonka jälkeen vasta tajutaan ymmärtää yrittää intromiehiä.

Kyllä vähän fiksumpiakin ekstromiehiä löytyy :) Naljailu ei ole koskaan hyväksyttävää

Kuinka monelle ekstromiehelle on hyväksyttävää että naisella ei ole sosiaalisia suhteita?

Vierailija
36/125 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenlainen manipulaatio-tekniikka tuokin. Hyvin toimii, kun ap jo menossa hankkimaan "kavereita", jotta kelpaisi miehelle. Kaikkea te teettekin miesten eteen.

Vierailija
37/125 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa kaverittomia ihmisiä on paljon enemmän kuin yleisesti luullaan. Ehkä oma kumppani kiinnittää siihen jossakin vaiheessa huomiota enemmän kun yhdessä asuessa kukaan ei käy tai soita. Olen itse sinkku ja en usko, että kukaan huomaa edes kuinka yksin todellisuudessa olen. Olen normaali ihminen ja opiskelu- ja työelämä yms on mennyt ihan ok. Töissä olen ihan sosiaalinen ja ystävällisissä väleissä muiden kanssa. Teen vain muut asiat yksin. Menen ehdottomasti matkoille esimerksi yksin ja jos haluan leffaan tai syömään, menen yksin. En kärsi lainkaan siitä, että laitan perjantaina töissä oven kiinni ja vasta maanantaina taas tapaan muita. Viikonloput on aivan ihana olla rauhassa. 

Vapaaehtoisesti omasta halustaan tai pakosta yksin oleville suosittelen, että opettelee ja tottuu tekemään asioita yksin. Olin itse aika samanlainen myös avoliittoni aikana ( yli 6 v). Jos mies ei lähtenyt mukaan, menin yksin. Usein kävin yksin esim Tallinnassa tai Euroopan kaupunkilomilla ja mukavampaa oli kuin reissut miehen kanssa. 

Vierailija
38/125 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois. Elämäsi on parempaa ilman tuollaista "miestä"

Vierailija
39/125 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ikävää käytöstä kumppanilta, jonka pitäisi olla tukenasi.

Vierailija
40/125 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän vain yrittää kannustaa sua eteenpäin. Vittuilu on välittämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi