Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella noloa löytää puoliso netistä!

Vierailija
01.05.2013 |

Kertoo aika paljon ihmisen ulkonäöstä ja sosiaalisista taidoista, jos netin treffipalstoilta joutuu itselleen kumppania hakea.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 12:49"]

Ihan sama, mutta luuserit  pariutuu netissä

[/quote]

Missäs te yksinkertaiset ihmset pariudutte? Ihmisillä, jotka haukkuva toisten valintoja netissä, on aika köyhä elämä....

Vierailija
22/26 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 12:03"]

Voi kuule kun me ihan vahingossa rakastuttiin netissä. Juttelimme vuoden verran ennen ensitreffejä, ihan kaveripohjalta. Asuimme eri paikkakunnilla joten muunlainen keskustelu olisi ollut tosi hankalaa.

[/quote]

Jostain mystisestä syystä naisille on tärkeää, että "ihan sattumalta" "vain tapahtuu" "ihan vahingossa". Käytännössähän tämä tarkoittaa sitä, että mies tekee kaikki duunit ensimmäisestä yhteydenotosta maaliin pääsyyn asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ja sen itselle sopivan kumppanin löytäminen on pääasia, ei se mistä ja milloin sen löytää! Itse suosittelen kaikille nettitreffailua jos ei oikein muualta ala löytyä sopivia ehdokkaita.

Itse olin asunut uudella paikkakunnalla vasta vuoden, eikä minulla tosiaan ollutkaan täällä tarpeeksi sosiaalisia kuvioita, että olisin sitä kautta löytänyt sopivia ehdokkaita... Olen  naisvaltaisella työpaikalla joten ei sielläkään ollut kuin muutama hassu mies. Harrastuksessa tapasin joitakin miehiä, muttei vaan ketään sieltäkään löytynyt.

Olin parin pieleenmenneen suhteen jälkeen jonkin verran viisastunut ja tarkempi, millaisen miehen seuraa haluan...ehkä jonkin verran kranttukin olin, koska koen että olin melko hyvä "saalis" eikä ollut pakko tyytyä mihin tahansa peräkammarin poikaan. Tärkein vaatimukseni oli, että miehellä on terve itsetunto ja että hän on tasapainoinen ja sellainen rento tyyppi. Siisti ulkonäkö, terveet elämäntavat, suurinpiirtein samanlainen perhetausta ja opinnot takana olivat plussa myös. Parikin hyvää miestä löysin ja toisen heistä kanssa jatkoimme seurustelua ja perustimme perheen. Olen erittäin tyytyväinen nettitreffailuun!!

Vierailija
24/26 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme siis noloja, harmi. Netistä siis mieheni minut löysi, eikä miltään treffipalstalta vaan yhdestä kuvapalvelusta ja kehui kuviani josta jatkoimme juttua ja huomasimme et meillähän on kovasti yhteistä. Nyt juhlittiin 2v. Hääpäivää kera ihanien ystävien. Anteeksi etten ole mielestäni hyvännäköisestä, luonteeltaan ihanasta miehestäni nolosunut!

Vierailija
25/26 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 13:05"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 12:03"]

Voi kuule kun me ihan vahingossa rakastuttiin netissä. Juttelimme vuoden verran ennen ensitreffejä, ihan kaveripohjalta. Asuimme eri paikkakunnilla joten muunlainen keskustelu olisi ollut tosi hankalaa.

[/quote]

Jostain mystisestä syystä naisille on tärkeää, että "ihan sattumalta" "vain tapahtuu" "ihan vahingossa". Käytännössähän tämä tarkoittaa sitä, että mies tekee kaikki duunit ensimmäisestä yhteydenotosta maaliin pääsyyn asti.

[/quote]

Höps, höps. Kyllä se olin minä, joka ne livetreffit sitten lopulta järjesti. Ja tein kyllä aloitteen lopulta kaikissa muissakin asioissa.

T. sama vastaaja

Vierailija
26/26 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin mieheni suomi24:ssa ja ylpeänä aina kerron siitä kaikille! Miksi sitä pitäisi hävetä? Tapaaminen kännissä jossain baarissa ei kauheasti vaadi älyä tai sosiaalisia taitoja, sen sijaan mielenkiintoisen deitti-ilmoituksen laatiminen ja pitkien reflektiivisten sähköpostien vaihto vaatii. Suomi24-mieheni on komein ja koulutetuin mies, joka mulla on koskaan ollut, ja oikein nautin, kun saan sanoa mistä on löytynyt, kun niin moni luulee, että netistä löytää vain surkimuksia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan