Miksi laihduttajia aina käsketään syömään usein, mutta vähän
kerrallaan? Ikinä ei mainita, että jollekin voisi sopia 3 kertaa päivässä syöminen, jolloin voi syödä kunnolla kylläiseksi. Esim mulle ei sovi ollenkaan tollanen usein vähän kerrallaan syöminen. Nyt olen laihtunut 13 kg syömällä kunnolla 3-4 kertaa päivässä. Ei mitään välipaloja, sillä niistä tulee vaan nälkä.
Kommentit (6)
Useimmilla alhainen verensokeri saa aikaan nälän tunteen. Jos sinulla ei näin ole, niin kuuntele toki kehoasi ja tee niin kuin hyvältä tuntuu.
ole kulunut hirveän pitkää aikaa, koska sitten helposti tulee nälissään mässättyä aivan liikaa seuraavalla aterialla. Mutta jos sulla ei ole sellaista ongelmaa, mikäs siinä sitten. Mulla taas on enkä kyllä laihtuisi jos söisin vain kolme kertaa päivässä. Syön vähintään neljästi päivässä ja tarvittaessa otan ennen päivällistä lisäksi pienen välipalan (tyyliin kuppi teetä ja vähän pähkinöitä).
ja sitten ei riitä mikään ruokamäärä.
aloituksen malli toimii ehkä enemmistölle, siksi sitä suositellaan, mulle ei se sovi, mutta ei sovi ap:n mallikaan, että söoisin 3-4 kertaa päivässä kylläiseksi itseni, lihoisin ja nopeasti.
Mä voin syödä korkeintaan kahdesti päivässä, enkä silloinkaan isosti, viduttaa, rakastaisin ruokaa...
Mutta monien tutkimusten mukaan, mussa ei ole mitään vikaa, mutta lihon ihan hirveän herkästi, kuten myös äitini ja sisarensa. Jälkikasvusta olen ainoa lihomisherkkä.
Lisäksi pitäisi tosissaan tajuta se, että jokainen on erilainen eli yhdelle sopii kolme ateriaa, toiselle kuusi, kolmas karppaa, neljäs on kasvissyöjä...jos laihduttaisin syömällä suositusten mukaan, vatsani olisi jatkuvasti kipeä (ei siedä ruisleipää tai rasvattomia maitotuotteita ollenkaan!) ja oloni kamala, atooppinen ihoni rutikuiva.
kokonaisuus kuitenkin ratkaisee.