Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ihastunut johonkin mieheen ja sitten paljastuikin, että on homo?

Vierailija
07.07.2020 |

Olit niin palavasti ihastunut, että ne pienet merkit jäi huomaamatta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että näin olisi käynyt. En ole varma.

Vierailija
2/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne pienet merkit oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikin kertaa. Ovat tosin tulleet kaapista myöhemmin.

Vierailija
4/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihastunut monestikin homoihin, mun miesihanne taitaa olla semmonen. En ikinä ole onneksi ehtinyt palavasti ihastua ennen kuin totuus tuli ilmi, ja sitten on jatkettu hyvinä ystävinä. 

Vierailija
5/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saattaa myös valehdella ;)

Zinc

Because not just that much into you

Vierailija
6/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja päädyin naimisiinkin sellaisen kanssa...

Vierailija
7/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin mies, haluaisin homostella karhuhomon kanssa.

Vierailija
8/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep...kyllä olen ollut ihastunut.

Ja se olikin hämmentävää kun hän kuitenkin niiiiiiiiin selvää flirttiä harrasti ja kosketteli jne...ehkä sit olikin joku semi bi tms.

Siis pussailtiinkin kännissä.

Epäilin kyllä homoutta, pukeutuminen liian muodin mukaista normi mieheen, puhe, kävely jne...

Itse sit paljasti asian kerran humalassa kun oli jonkun miehen takia sydänsuruja.

Siskonsa tiesi jo.

Vierailija
9/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin kertaa. Tai no, en nyt kovinkaan vakavasti mutta itseäni viehättävät miehet paljastuu aika usein homoiksi. Tykkään empatiakyvystä ja herkkyydestä miehissä, ja tyypilliset heteromachot ei näitä hirveästi osoita. Toki poikkeuksiakin on.

Monet julkkisihastuksistanikin on paljastunu homoiksi, esim. Douglas Murray, David Hyde Pierce ja Jim Parsons.

Vierailija
10/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin. Olen funtsinut että mulla on naisena ja olisi myös miehenä sama maku miesten suhteen :D

Vierailija
11/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep...kyllä olen ollut ihastunut.

Ja se olikin hämmentävää kun hän kuitenkin niiiiiiiiin selvää flirttiä harrasti ja kosketteli jne...ehkä sit olikin joku semi bi tms.

Siis pussailtiinkin kännissä.

Epäilin kyllä homoutta, pukeutuminen liian muodin mukaista normi mieheen, puhe, kävely jne...

Itse sit paljasti asian kerran humalassa kun oli jonkun miehen takia sydänsuruja.

Siskonsa tiesi jo.

Biseksuaaleja kohtaan on aika paljon ennakkoluuloja, joten enemmän toiseen suuntaan kallistuva bi saattaa vaan sanoa olevansa homo/lesbo tai hetero.

Vierailija
12/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin uusi ystävä herätti minussa voimakkaita ihastumisen tunteita ja olin jo aika lääpälläni häneen. Sitten paljastuikin, että kaverini on homo (tuli vasta kaapista) ja että tämä uusi ystävä olikin hänen poikaystävänsä (hänkin 100% homoseksuaali). Nauratti jälkeenpäin omat ihastumiset tähän uuteen poikaystävään eikä jäänyt mitään hampaankoloon. :D Olivat yhdessä useamman vuoden ajan tuon kaapista ulostulon jälkeen. Poikaystävä oli kyllä todella kaunis!

Vierailija
13/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen ja pahasti. Ihan työkavereina tutustuttiin, ja siinä tuli ensin tunne että onpa poikkeuksellisen mukava ihminen jonka kanssa huumorintaju menee yksiiin. Sitten tunne, että tuossa on todellinen sielunkumppani, ehkä ensimmäinen jonka olen koskaan tavannut. Ja siitä seurasi sitten ihastuminen. Ja koska mieskin pyysi minua esim. peli-iltoihin ja kaljalle, ajattelin että hän tuntee samoin kuin minä. Jossain vaiheessa sitten useamman kaljan jälkeen rohkaistuin tekemään aloitteen seksuaalisempaan toimintaan ja silloin sain torjunnan ja mies kertoi, että tykkää siinä mielessä miehistä, ja hänellä on vakikumppanikin. Hänellä ei ollut ollut aavistustakaan, että pidän häntä muuna kuin kaverina. Ja minä kun olin fantasioinut jo pari vuotta yhteisestä elämästä, lapsista jne. Kesti pari vuotta toipua tuosta, että niin syvä rakastuminen kuivuikin kasaan.

Vierailija
14/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen, mutta nämä ainoat ”pienet merkit” jotka selittyivät homoudella olivat se että hän ei yksinkertaisesti osoittanut millään tavalla kiinnostusta minuun. Ajattelin että esittää vain vaikeasti tavoiteltavaa... olin nuori tuolloin, nykyään osaisin varmaankin jo antaa olla jos toinen ei millään tapaa vaikuta olevan kiinnostunut

Vierailija
15/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapahtunut, mutta varmaan minun kohdallani voisi hyvin tapahtua. Tässä jonkin aikaa sitten tykästyin yhteen julkisuuden henkilöön, katsoin että onpas siinä fyysisesti täydellinen mies ja aivan ihanan oloinen persoona. Mietin mielessäni että jos hänen kaltainen mies tulisi tosielämässä vastaan, kiinnostuisin takuuvarmasti. Paljastui sitten homoksi.

Vierailija
16/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vain.

Vierailija
17/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies saattaa myös valehdella ;)

Zinc

Because not just that much into you

Tämä. Nainen on kuitenkin herkkä eikä häntä halua vahingoittaa. Kammottavinta maailmassa on naisen itku

mies52v

Vierailija
18/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turtiaisen Anosta olin aikonani tosi kiinnostunut ja pelkkä näkeminen (salilla) sai pöksyt kostumaan kiusallisella tavalla.

Vierailija
19/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ja päädyin naimisiinkin sellaisen kanssa...

Sama moka kävi minullekin. Ja pari lastakin tuli tehtyä. Sitten herra huomaa olevansa homo. Ei h**vetti.

Vierailija
20/23 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmm....mies joka puhuu Sinkkuelämää-sarjasta naisten kanssa, se kai oli eka merkki. En kyllä tiedä ketään miestä joka edes tietää mikä se sarja edes on. Ei voinut myöskään sietää isorintaisia naisia, sekin oli outo piirre, yleensä asia on päinvastoin. Tosin ei ollut mikään ihastus, tuttavuus lähinnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi