Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkkaileeko joku isojen ruokakauppojen valvontakameroita koko ajan?

Vierailija
30.04.2013 |

Eli tarkkaileeko joku ruokakauppojen valvontakameroita koko ajan? Viime aikoina olen saanut paniikkikohtauksia isoissa ruokakaupoissa, paljon ihmisiä ja meteliä ympärillä. Ennen se ei haitannut, mutta kaikkien kouluammuskeluiden ja pommien jälkeen olen ruvennut pelkäämään että joku kahjo alkaa ammuskella kaupassa. Mikäs sen otollisempi paikka, paljon ihmisiä, monen sadan ihmisen ulos pääsyyn vain pari ovea. Kuulostan varmaan ihan hullulta. Mutta pointti oli se, että tarkkaileeko vartijat tai muu henkilökunta kameroista epäilyttävän näköisiä ihmisiä, eikä vain myymälävarkaita.???

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vain tarkkailee. Etusijassa myymälävarkaita.

Vierailija
2/5 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei tarkkaile. Olen monesti varastanut isommista ruokakaupoista, pieniä vaatteita, hajuvesiä jne..kertaakaan en oo kiinni jääny. Välillä miettiny et jos nää näpistykset näkyyki kameroilla ni tuleeko siitä kirjeenä sakot kotiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti miettinyt sitä kun joku varas on vienyt tavaraa pukukoppiin ja piilottanut ne sitten mukaansa, jonka jälkeen vartija on ottanut kiinni, eli mietin että seuraako vartija tarkkaan pukukoppiin menijöitä vai onko edelleen joissain kaupoissa kamera myös pukukoppiin.

Jokunen vuosi sitten oli kohu kun jossain kaupassa vartijoiden tiedettiin näkevän suoraan pukukoppeihin, ajatuskin tuntuu ihan kammottavalta, joku tiirailee kun sovittelet vaatteita.

Vierailija
4/5 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että pukukopeissa ei saa olla kameroita, éttä se olisi sama kuin kotirauhan rikkominen jos niin tehtäisiin. Ja en ole kuullut että jälkeenpäin oltaisiin sakotettu varastelusta. Tuskin vartijat niin tarkkaan kameroita kyttää, vasta sitten tarkistavat jos jotain suurempaa tapahtuu tai on epäilystä.

Vierailija
5/5 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamerat ovat aika tarkkoja, voi zoomata jne. --> voidaan katsoa mitä sovituskoppiin menee sisään ja mitä tulee ulos. Lisäksi suurin osa varkaista on vanhoja tuttuja, eli tarkkaillaan tarkemmin.

Loppuviimeksi minulle olisi aivan sama jos joku sovitteluani katselisi. HUOM: kunhan materiaalia ei leviä mihinkään nettiin tmv. ihan sama jos joku vartija "katsoo" (HUOM: eri asia seurata montaa kymmentä kuvaa samaan aikaan vert. kytätä yhtä kuvaa kopista) koska vastaavasti olen muissakin tilanteissa, itseasiassa enemmänkin nakuna esim. uimahallin suihkussa, mitä sovituskopissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän