Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Mitä tää on? Voiko olla rintatulehdus ilman paukkuja rinnoissa?

Vierailija
30.04.2013 |

Täysimetän vauvaani. Nyt toiseen rintaan on tullut kipua. Ei varsinaisesti nänniin vaan ikään kuin syvälle rintaan. Voiko rintatulehdus olla ilman niitä tuntuvia paukkuja eli tiehyttukoksia. Mitä tämä vois olla? Rinta on toista päivää arka kun sitä puristaa. Imettäminen ei varsinaisesti satu mutta kun lapset tulee syliin niin sattuu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Yritä saada rinta tyhjäksi.

Vierailija
2/7 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin suihkussa tyhjentämässä sitä hieman, seurailen tilannetta. Ihme vaan kun ei tunnu niitä tukoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut molempien lasten jälkeen jossain vaiheessa tuommoista, toisessa tapauksessa myös toinen rinta meni ihan kovaksi. Itsestään parani lämpimillä suihkuilla ja kaalinlehtihauteilla, sekä rinnan tyhjentämisillä.

Vierailija
4/7 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tiehyttikos on ihan keskellä rintaa niin ei se välttämättä tunnu möykkynä.

Vierailija
5/7 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli tuollaisia. Olen kai jotenkin herkkä saamaan rintatulehduksia, koska minulla oli 8,5 kuukauden imetyksen aikana 3 tulehdusta, jotka paranivat vain kuurilla. Niiden lisäksi lukuisia "läheltä piti" -tulehduksia, jotka paranivat tiheällä imettämisellä. Nämä "möykyttömät" tulehdukset olivat juuri niitä imettelemällä ohi meneviä.

Vierailija
6/7 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla muutes auttoi vaivoihin homeopaattiset lääkkeet. Tiedän ja hyväksyn sen, että kaikki eivät niihin usko, mutta jos vähääkään kiinnostaa, niin kannattaa kokeilla. Minäkään en uskonut luontaistuotteisiin ennen kuin kokeilin.

-6

Vierailija
7/7 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! Voi kun saisin vauvaa juomaan enemmän mutta on kovin uninen. Pelottaa että toinenkin terve kipeytyy jos imettelen vain kipeästä... hmm..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi