Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ratkoa tämä tilanne?

Vierailija
30.04.2013 |

Olen kysynyt mieheltä pitkään vapusta, miten sen viettäisimme (itse olisin halunnut viihtelle kun tosi harvoin käyn missään). No erään tulevan harrastustapahtuman takia ei nyt alkoholi sitten tänä vappuna tullut laatuun, orientoiduin sitten siihen, että ollaan vaan kotona ja vuokrataan tyyliin leffa. 

No, tänään mies sitten ehdottikin kesken viime hetken kauppareissun, että lähtisimme kuitenkin ulos. Koko päivän töissä kuunnellu muitten juttuja tulevista juhlistaan ja illan riennoista, tyyllin joopa joo, tässä istutaan kotona. Kieltäydyin yksistä kekkereistä kertoen että ollaan ihan vaan kotosalla. 

No miehelle sitten sanoin että ei mulla ole tässä mitään vappufiiliksiä että luulin meidän olevan vain kotona. Tää loukkaantu. Mulla on nyt ihan rikollinen olo. 

Oon kysynyt monen monta kertaa että lähdetäänkö, katsellut vapun menoja ja mestoja minne mennä. Ei kelvannut, kun on se harrastusjuttu. Mua kieltämättä vähän nyt kyrsii. 

Miten sinä ratkoisit tämän tilanteen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä juutu käytyihin keskusteluihin ja junnaa siinä, mihin aikaan ehdotus tuli, vaan mene fiiliksen mukaan. Miehesi ehdotti ulos menemistä - haluatko lähteä? JOs haluat, lähde ja pidä hauskaa. Ellet halua, vietä koti-ilta. Älä tee asiasta isompaa kuin mitä se on.

Hauskaa vappua, mitä ikinä päätätkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla