Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimusraportin kirjoittamisesta ja hallinnasta. Mentoreitani paikalla?

Vierailija
30.04.2013 |

Olen havainnut, että kun tekstiä alkaa olla kymmenissä sivuissa kasassa, niin sen hallinta on melko hankalaa. Olisiko antaa vinkkejä kuinka sitä voisi käsitellä paremmin? Jakaa eri tiedoistoihin kenties, vai jotain muuta. Olen myös suunnitellut hankkivani tuohon läppäriin, jolla kirjoitan, langattoman nettiyhteyden ja siihen kenties tallennusmahdollisuuden "pilvi-palvelu", vai mikä se nyt onkaan.

Tutkimuksessani osana tarkastellaan myös sosiaalisen median, lähinnä tutkimuksen ohjaukseen liittyen, sen mahdollisuuksia ja uhkia hieman swot-analyysin tapaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on eri lukuina kahdessa paikassa eli tikulla ja läppärillä, muista siis varmuuskopio. Ja ne lähteet: omani kulkevat raakaversioissa alaviitteinä, silloin tiedän, mistä mikäkin tieto alunperin on.

Vierailija
2/2 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mulla on karmeita kokemuksia varmuuskopioinnin puuttumisesta, kun hävisi kaikki tiedostot koneelta, kun meni yllättäen kovalevy rikki, eikä niitä saanut palautetuksi. Minä kirjoitan lähdeviitteen heti, kun olen tekstiä jostakin lähteestä tarkastellut. Kiitos sinulle. Ja oikein hyvää Vappu-aattoa! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi