Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löysit puolisosi ja miten?

Vierailija
30.04.2013 |

ev

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi24 ;)

Vierailija
22/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te miestänne mistään löytäneet. Miehenne löysi teidät.

Naiset ovat niin passiivisia parisuhdemarkkinoilla, ettei kannata puhuakaan että nainen löytäisi miehen. Nainen tulee löydetyksi ja lopulta päättää, syntyykö suhdetta vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistosta; vuosikymmeniä sitten!

Vierailija
24/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin nettiä ensimmäistä kertaa (olen mies). Ilmoitus oli 2-3 viikkoa ollut, kun hän vastasi siihen ja vaikutti kivalta. Kukaan muu ei ilmoitukseeni vastannutkaan, kun naiset ovat netissäkin ilmeisen passiivisia. Pyysin lähes saman tien hänet tapaamiselle parin viestin viestin vaihdon jälkeen, koska ajattelin, että livenä tutustuu parhaiten. Minulla ei ollut suuria odotuksia eikä kuviakaan vaihdettu, mutta pidimme toisistamme heti ja siitä se lähti.

Vierailija
25/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cityn deitistä :D En oikein edes uskonut nettitreffeihin, ketään muuta en edes uskaltanut tavata... viikon päästä kaksi vuotta yhteistä taivalta ja esikoista odotetaan :)

Vierailija
26/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelin tylsistyneenä kaikki kaverit läpi, eikä kukaan ollut tekemässä mitään. Yksi kaveri oli menossa opiskelu kavereiden kanssa istumaan iltaa ja antoi minulle tämän miehen numeron kenelle olivat menossa. Soitin tälle miehelle, esittelin itseni ja kerroin, että ystäväni oli tulossa luoksesi illalla ja antoi numerosi ja voisinko minäkin tulla. Sain luvan ja hän tuli avaamaan ovea ja se oli siinä, ihastuin ensi silmäyksellä. Hän soitti minulle seuraavana päivänä, tavattiin uudelleen ja siitä se lähti. 7 vuotta yhdessä ja kaksi lasta.

Vierailija
27/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla työpaikalla olimme. Huomasimme, että meillä oli yhteinen kiinnostuksen kohde ja sen tiimoilta sitten vietimme aikaa yhdessä myös vapaa-ajalla. Siitä se syveni...

Vierailija
28/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkarin chatistä, hänen huumoripitoinen kirjoituksensa otti silmään, ja vastasin samalla mitalla, loppu on historiaa jo yli 12 vuotta.

Vierailija
29/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sitten nettideitti-ilmoituksen tän ketjun rohkaisemana. Odotukset on nyt kovat ja syytän sitten teitä jos ei homma lähdekään sujumaan.

Vierailija
30/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin au pairina Australiassa, kielikoulussa tavattiin, kun molemmat oltiin kotiuduttu, kirjoiteltiin ja pari vuotta tapaamisen jälkeen muutin miehen luo (asuttiin siis eri maissa), nyt ollaan oltu naimisissa 13 vuotta ja haaveillaan kolmannesta lapsesta.

Vierailija
31/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 chatista. Tavattiin viikko siitä ekasta nettitapaamisesta. 6v oltu yhdessä nyt, lapsia ei ole eikä naimisissakaan olla. :D Olin 18v, kun tapasimme ja mies 20v. Ihan pikkusia siis.

Vierailija
32/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa työpaikan kautta 16v sitten. Rakastuin jo ääneen.

Vierailija
33/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tavattiin. Muutama kuukausi oltiin tunnettu kun lähdettiin pienellä työporukalla syömään ja kaljalle perjantai-iltana. Ilta venyi aamuun asti ja pian aloimme seurustella. Siitä on jo useampi vuosi aikaa, häät tulossa, esikoinen tullut jo :)

Vierailija
34/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä. Treffisivuilta.

Vierailija
35/54 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä. Ensin juteltiin sen kautta, sovittiin treffit, kun nähtiin asia oli sekunnin päästä päivänselvää. 

Vierailija
36/54 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karaokebaarista. Silloin mies tosin oli vielä varattu ja homma jäi sikeen, en halunnut sekaantua varattuun, mutta myöhemmin tapasimme yhteisten ystävien kautta lounaalla ja kun selvisi että hän on eronnut, teimme treffit sinne samaan karaokeen ja siitä se sitten leimahti! Yhteostä polkua jo 8v yhdessä :)

Vierailija
37/54 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 00:00"]

Netistä. Ensin juteltiin sen kautta, sovittiin treffit, kun nähtiin asia oli sekunnin päästä päivänselvää. 

[/quote]

Näin meilläkin. Aikaa tästä jo kohta 20 vuotta, jolloin nettiä ei vielä ollut melkein kellään.

Vierailija
38/54 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista.Olin ystäväni  kanssa liikenteessä ja siellä sitten tavattiin eräs tuttava,joka oli kaverinsa kanssa. Tämä tuttavan kaveri on nykyinen mieheni. Siitä se sitten lähti,vaikka monen mutkan kautta lopulta päädyttiin yhteen.

Vierailija
39/54 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matchaffinity nettidietistä. Ohjelma toimii siten, että ensin kysellään jokaiselta paljon eri asioita, joista kone tekee luonneanalyysin ja tarjoaa sitten sopivimmat tarjokkaat. Mies luotti ohjelmaan ja otti yhteyttä parhaaseen tarjokkaaseen eli minuun. Kaupat tuli, kolme vuotta yhdessä.

Vierailija
40/54 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän löysi minut opiskelijabileistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi