Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löysit puolisosi ja miten?

Vierailija
30.04.2013 |

ev

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuli laulamaan mun parhaan kaverin bändiin. Pyörittiin pitkään samoissa porukoissa kavereina, ja sitten rakastuttiin.

Vierailija
2/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paritanssikurssilta 5 vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssiravintolasta. Oltiin viettämässä "tyttöjen iltaa" ja oli naistentanssit. Tämä ihana mies jota salaa katselin ja ihastelin( lähinnä peppua ja varmaa käytöstä ja kaunista liikkumista) tuli sitten ja tönäisi kyynärpäähän ja sanoi : -"sun vuoro sitten seuraavaksi."

Siitä on kuukauden kuluttua 13v aikaa.

Vierailija
4/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalta, juteltiin kahvitauolla. Sitten baarissa nähtiin ja siitä se lähti.

Vierailija
5/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä nettideitin kautta, mies otti ensin yhteyttä ja siitä se sitten lähti, ensin kirjoiteltiin noin kuukauden ajan ja sitten kun mentiin ekoille treffeille niin se oli molemmille sen jälkeen selvää, että tässä tämä nyt on.

Vierailija
6/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalta minäkin. Olimme tosin ihan eripuolilta taloa, mutta työpaikan kekkereistä se lähti.

Vierailija
7/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä, Suomi24:n treffipalstalta.

Vierailija
8/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa alettiin jutella. Olin työkaverieni kanssa siellä viettämässä iltaa, ja yksi työkavereista tapasi siellä jonkun vanhan opiskelukaverinsa ja mieheni oli yksi tämän opiskelukaverin kavereista.

Vierailija
9/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24:n treffipalstalta.

Vierailija
10/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä suomi24-deitti-ilmoituksen perusteella. Hän oli kuvankin perusteella kiinnostava, mutten uskaltanut ottaa yhteyttä. Hän sitten otti minuun, kirjoittelimme pari kertaa, sitten soittelimme ja sitten tapasimme. Puoli vuotta tapaamisesta hän kosi. Mulla kävi todella hyvä tuuri, että tapasin hänet ja niin tietysti hänelläkin. Ehdin treffailla ennen häntä muistaakseni 6 tyypin kanssa. Yksi toinenkin oli kiinnostava, mutta mieheni oli ihanin.....voi kun tulee ihan muistot mieleen...! Rakkautta se on edelleen,mutta arkisempaa!

6v aviossa

Vierailija
11/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä kassalla ja hän asiakkaana :) Muutaman kerran käytyään tuli ruusukimpun kanssa pyytämään ihan suoraan treffeille.

Vierailija
12/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24:ssa mekin tavattiin :)!

Vierailija
13/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 täälläkin. :)

Vierailija
14/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vappuna baarista. oli herrasmies ja vei pitkään juhlineen neidon taksilla kotiin nukkumaan. 

Vierailija
15/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokkotreffeillä :) olin baarissa kerran kännipäissäni avautunut kaverini miehelle siitä, minkälainen ihannemieheni olisi... Tämäpä mies sitten parin kuukauden päästä järjesti minulle sokkotreffit kaverinsa kanssa. Nyt 9 vuotta yhteistä taivalta takana ja 3 lasta.

Vierailija
16/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intistä, avomieheni katsoi että tuossapa helpon näköinen nainen ja minä olin helpoista helpoin. Nyt 10 vuotta tätä helppoutta yhdessä.

Vierailija
17/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen kanssa oltiin molemmat katsomassa samaa jazz-keikkaa ja huomasin että tämä tyyppi katseli aika paljon myös minua siinä sivussa. Väijytin tyypin baaritiskillä ja kyselin että ajatteliko tulla ihan juttelemaan vai vain tuijotella, mihin mies vastasi että kyllä mutta ei halunnut häiritä kesken keikan. Paljon yksin keikoilla käyneenä olin syvästi vaikuttunut tästä huomaavaisuudesta ja siitä se sitten lähti.

Vierailija
18/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarissa. Ensin vilkuilimme toisiamme vierekkäisistä pöydistä, sitten rohkaistuin ja menin juttelemaan. Siitä se lähti. Yhdessä oltu 19 vuotta.

Vierailija
19/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan idioottimaisesta baarista. Kiinnitin huomiota kivannäköiseen mieheen ja menin juttelemaan jollain tekosyyllä. Siitä se sitten lähti, 12 vuotta sitten. Naimisissa ollaan ja lapsiakin on useampi siunaantunut.

Vierailija
20/54 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa. Mies tuli hakemaan mua tanssimaan. Oltiin 18-vuotiaita, mies intissä ja minä abi. Yhdessä on oltu 34 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi