Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ei mä muistin miksi oon jättänyt av palstan

Vierailija
29.04.2013 |

Täällä on vaan täydellisiä ihmisiä. Niitä jotka on eronneet huonosta liitostaan ja löytäneet sen unelmien miehen sitten ja ratsastavat aamunkoittoon sillä valkealla hevosellaan. Niitä jotka on kasvattaneet täydellisiä lapsia ja tarjoavat aina täydellistä ruokaa. Niitä joilla on varaa arvostella toisiaan ja ystäviään, koska he itse ovat niitä täydellisiä. Joo, voin paremmin kun en käy täällä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen jättänyt av:n siksi, kun se on liian hieno ja kaupunkilainen minun makuuni. Kaikki täällä ovat niin hiton kultturelleja ja hienoja ja kaikki tavallinen on täällä vain junttia. Kaikki käyvät stockan herkussa ja puhuvat pk-seudun asuinalueista sosiaaliluokkaa määrittävänä tekijänä. Niin ja akateemisia kaikki tietenkin.

Vierailija
2/7 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas siksi, etten kestä rasistisia ja homofobisia viestejä. Kun niin ajattelevia kertyy ketjuun monia, jotka mylvivät typeryyttään ja ahdasmielisyyttään ja yllyttävät toisiaan, käsitykseni ihmisistä kärsii hirvittävän kolauksen. Alan pitää tuntemattomia oletusarvoisesti sivistymättöminä urpoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti olette vielä täällä. Miksi??????

Vierailija
4/7 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:))) OIkeasti täällä on WT-mamupatjoja, ikineitsyitä vihreitä ja vasurihippejä, jotka ei ole munaa koskaan edes nähneet muuta kuin seksikaupan seinässä hankkiessaan vibraa. 

Vierailija
5/7 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 17:44"]

Ja silti olette vielä täällä. Miksi??????

[/quote]

Et ehkä usko, mutta tulin juuri tänne pitkästä aikaa ja näin tämän aloituksen ja avasin sen ihan ensimmäisenä. Halusin vain kertoa oman kokemukseni aiheesta. Vastaukseni jälkeen katsoin mitä muita aloituksia täällä nyt on, niin kas kummaa, siellähän oli stockan herkku jälleen etusivulla. :D

2

Vierailija
6/7 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 17:36"]

Mä taas siksi, etten kestä rasistisia ja homofobisia viestejä. Kun niin ajattelevia kertyy ketjuun monia, jotka mylvivät typeryyttään ja ahdasmielisyyttään ja yllyttävät toisiaan, käsitykseni ihmisistä kärsii hirvittävän kolauksen. Alan pitää tuntemattomia oletusarvoisesti sivistymättöminä urpoina.

[/quote]

Mitähän ketjuja sä oot lukenut? Mä en ole törmännyt tuollaiseen.

Vierailija
7/7 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans kuukausia ollut poissa ja oliko se eilen kun joku akateeminen älypää taas ylisti itseään jossain tietopelissä ja haukkui maan rakoon "amis ystävänsä" 

tuntuu että täällä akateemiset pellet jauhaa päivästä toiseen samaa paskaa, kertovat palkkansa ja säästönsä ja kun ne on kerrottu haukutaan vähän amiksia ja luetaan iltalehdestä josko joku lapsi olis kuollu että voitas itseä ylistää siinäkin asiassa.

illalla katsellaan joku sisustus ohjelma/ ruoka ohjelma ja haukutaasiipiinsä olevat wt- amiksiksi ja jos ei satu sellaista töllöstä tulemaan etsitään etuovesta jonkun koti ja haukutaan se.

joka tilanteessa muistetaan kuitenkin mainita että me ollaan akateemisia. Nii.. Ihakateeks käy juu..