Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin hetken varalla?

Vierailija
24.01.2013 |

Meillä vaimoni kanssa oli parisuhdekriisi. Vaimoni ihastui toiseen mieheen ja olisi ehkä lähtenyt tämän matkaan, mikäli olisi saanut tunteilleen riittävästi vastakaikua. Suhteeseen asti tämä juttu ei ehtinyt johtaa.

Nyt asioita on selvitetty ja olemme edelleen yhdessä. Uskoisin, että enää vaimoni ei haikaile tämän toisen perään vaan haluaa jatkaa avioliittoamme.

Ongelmani vaan on se, että minä koen, että vaimoni piti minua hetken varalla. En tietenkään halua olla se kakkosvaihtoehto.

Koko ajan minulla on sellainen olo, että vaimoni etsii minua parempaa miestä. Vaikka näin ei todennäköisesti olekaan, ajatus tästä vaikeuttaa luottamuksen uudelleen rakentamista parisuhteessamne.

Miten pääsen näistä tuntemuksista eroon?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ajatuksistasi. Itsekin uskon rakkauteemme. Näiden epäilysten kanssa ei vaan ole mukava elää.

Ap

Vierailija
2/11 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää, ettei se ruoho kuitenkaan ole vihreämpää aidan toisella puolen.

Se tunne on vain se joka kiehtoo, leikitään tulella, muttei haluta polttaa sormia.

Ei ole kiva olla se kakkosvaihtoehto, mutta aika harva meistä kuitenkaan on se ainoa ja varmasti eka vaihtoehto, siihen on vaan tyydyttävä.

Kukas sen voi sanoa 100 % olevansa se joka jonossa oli ekana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä myös ollut iso kriisi ja välillä tuntuu, että mies haikailee erään toisen perään.

Mutta olen ajatellut niin, että hän voisi lähteä, jos haluaisi. Ja kun miettii vaakakupissa joku ihminen, jonka on vähän aikaa tuntenut ja toisessa vaakakupissa minä, jonka kanssa tuntenut 18v, yhteiset lapset, yhteinen koti jne.

Vaikka se ruoho aidan takana välillä houkuttelisi, on siellä kotona kuitenkin niin PALJON mistä olla onnellinen.

Muista tämä :)

Vierailija
4/11 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa haaveilemaan palavasta ensirakkaudesta ja siitä ihastumisen tunteesta. Silti isompi ja tärkeämpi asia on ne eletyt vuodet. Vaimosi varmaan hetken pohdiskeli asiaa, haaveili ja hullaantui ajatuksistaan, ja nyt on todennut miten hyvä on olla siinä missä on. Toisen ajatuksia ei voi hallita, omiaan voi ainakin yrittää.

Vierailija
5/11 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kemiallinen humala, ja tieteellisten tutkimusten mukaan naaras valitsee kumppaninsa tämän erittämien feromonien mukaan.

Vaimosi on toipunut kännistään.

Vierailija
6/11 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että vaimosi rakastaa sinua. Kuka tahansa ihminen ihastuu joskus muuhunkin kuin puolisoonsa, mutta se on vain ihastus. Rakkaus on syvällisempää, eikä se katoa vaikka jokin muu ihastus tulisi kuvioihin. Rakkaus on enemmän kuin ihastus, joten luota itseesi!

Vierailija
7/11 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pitkissä suhteissa se katse saattaa harhailla ja jopa johtaa johonkin. Mutta en usko sinun olleen varalla. Vaimosi rakastaa sinua. Oli hetken ihastunut toiseen. Eli näitä asioita ei voi edes verrata. Ehkä hän jopa huomasi ettei rakkaus sinuun ole loppunut. Ja tuskin toistaa samaa virhettä.

Allekirjoitan tämän omakohtaisesta kokemuksesta. Minulle ihastuminen toiseen opetti sen, että oma mies on paras juuri minulle ja se, mitä meillä on, on liian arvokasta pois heitettäväksi.

Vierailija
8/11 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä naisesta...

Vierailija
9/11 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne, tosin olen se suhteen nainen. Jäin mieheni luokse lasten takia. Edelleen haikailen ihastuksen perään. Omaa miestäni en rakasta.

Näinkin voi käydä.

Vierailija
10/11 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pitkissä suhteissa se katse saattaa harhailla ja jopa johtaa johonkin. Mutta en usko sinun olleen varalla.

Vaimosi rakastaa sinua. Oli hetken ihastunut toiseen. Eli näitä asioita ei voi edes verrata. Ehkä hän jopa huomasi ettei rakkaus sinuun ole loppunut. Ja tuskin toistaa samaa virhettä.

Vierailija
11/11 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lasten hyvä olla perheessä, jossa toinen vanhemmista haikailee toisen perään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi