Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teillä on huomisen ohjelma? Mihin asti olette töissä,

Vierailija
29.04.2013 |

oletteko ostaneet kaikki safkat jo, vai pitääkö huomenna vielä hakea, ja mihin aikaan alatte juhlimaan?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tod näk ole töissä kolmeen saakka, mies ainakin viiteen. kuudelta patsaan lakitus ja sillon poksahtaa eka shampanjapullo auki. vappua juhlitaan aattona, ei enaa vappupäivänä.

Vierailija
2/16 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh, olen vieraantunut todellisuudesta :). Mun piti ihan miettiä, mistä on kyse ap:n aloituksessa, kun ei maininnut Vappua.

Ihan tavallinen arkipäivä siis huomenna minulla. Mitään ohjelmaa en ole tiedossa. Töihin aamulla ja sen jälkeen kotiin tietokoneen eteen kuten aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali päivä, ei mitään juhlimisia illalla. Asun ulkomailla, eikä täällä vapunaatto ole mikään juhlan aihe.

Vierailija
4/16 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 18 asti olen töissä eli en ehdi Mantan lakitusta katsomaan tänä vuonna.

Kaikki ruoat ja juomat on ostettu, joten ei huolta enää niistä.

Vierailija
5/16 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tee töitä huomenna. Mies lopettaa puolilta päivin.

Iltapäivällä viedään lasten kanssa uhrilahjat (ruokaa ja viinaa) metsän hengille ja kaivetaan esiin Duplot (ne ovat meillä keäsleluja, talvet varastossa.- Joka vapuksi ostetaan aina pikkuisen lisää).

Illemmalla grillataan ja myöhemmin istutaan iltaa terassilla.

Anoppi ja minä juonemme pikkuisen liikaa sangriaa. 

Vierailija
6/16 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 14:22"]

Argh, olen vieraantunut todellisuudesta :). Mun piti ihan miettiä, mistä on kyse ap:n aloituksessa, kun ei maininnut Vappua.

Ihan tavallinen arkipäivä siis huomenna minulla. Mitään ohjelmaa en ole tiedossa. Töihin aamulla ja sen jälkeen kotiin tietokoneen eteen kuten aina.

[/quote]

Jep, yksinäistä arkea se on mullakin, liikkeellä pitäis kuitenkin olla, joten mietin vaan onko kaupoissa hirveät ryysikset huomenna, vai onko suurin osa jo iltapäivällä sihauttanut.

Vierailija
7/16 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä suomalaiset vappua juhlivat ulkomaillakin. monissa maissa on ihan omat perinteet jo muodostuneet.

Vierailija
8/16 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulossa Vappupäivänä isovanhemmat syömään pitkän kaavan mukaan ja viettämään päivää. Viiniä, kuoharia ja vappumeininkiä. 

Mietin, että huomenna meillä koko perheellä jo ilta vapaa. En kuitenkaan silloin vielä tee vappuruokia, koska sitten ne ei enää maistu keskiviikkona. MUTTA kai sitä kuoharia saa juoda jo huomennakin ;) ? Sitten ke jatkaa heti aamusta sillai sievästi, niin ei pääse päänsärky yllättämään ja kestää appeakin paljon paremmin. 

Vierailija
9/16 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/16 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 14:48"]

...julmalakossa: https://www.facebook.com/UNICEFFinland/app_550333844991284...

[/quote]

Ei kun JUOMAlakossa. Parempi näköjään niin :-)

Vierailija
11/16 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huominen menee julmalakossa: https://www.facebook.com/UNICEFFinland/app_550333844991284

[/quote]

Mikä ihmeen pointti tuossa on?

Vierailija
12/16 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on tavallinen työpäivä. Illalla käydään varmaan lasten kanssa vapputorilla. Sitten kotiin, ehkä grillataan jotain. Ei jaksa vappu nyt oikein kiinnostaa. Kiva kyllä saada vapaapäivä keskelle viikkoa. Onneksi tuli opiskeluaikana juhlittua vappua oikein perinpohjin ja moneen kertaan.

Vierailija
13/16 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 14:28"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 14:22"]

[/quote]

Jep, yksinäistä arkea se on mullakin, liikkeellä pitäis kuitenkin olla, joten mietin vaan onko kaupoissa hirveät ryysikset huomenna, vai onko suurin osa jo iltapäivällä sihauttanut.

[/quote]

Heh, meinasinkin lisätä kommenttiini tuon saman asian (eli onkohan kaupoissa tungos), mutta jätin pois. Taidan käydä kaupassa jo tänään.

Itse asiassa ostin simaa pari päivää sitten, mutta en jotenkin tajunnut, että Vappu on jo kohta, kun nykyisin kaupoissa on näitä kausituotteita jo paljon ennen kyseisiä pyhiä/lomia (esim. laskiaispullia tuntuu olevan myynnissä pian uuden vuoden jälkeen, vähän kärjistettynä). 

Hyvää Vappua sinulle :).

Vierailija
14/16 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaalla duunikaverien kanssa muutama lasillinen lähiraflassa, (sikäli mikäli kaikki työt on saatu pulkkaan siihen mennessä). Kotiin viim. kolmelta, kotona vähän skumppaa ja kaveripariskunnan kanssa ulos syömään, mutta kotiin hyvissä ajoin :)

Vapunpäivänä mennään sitten isolla ystäväjengillä perinteiselle vappulounaalle.

Vierailija
15/16 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 14:51"]

Huominen menee julmalakossa: https://www.facebook.com/UNICEFFinland/app_550333844991284

[/quote]

[/quote]

Minä menen lakkoon, mies vapauttaa, rahat Syyrian lapsille.

Vierailija
16/16 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 14:51"]

[/quote]

[/quote]

Minä menen lakkoon, mies vapauttaa, rahat Syyrian lapsille.

[/quote]

Miksi lakkoon? Etkö osaa antaa muuta kuin viinarahoistasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme