Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et tykkää Facessa jutuistani?

Vierailija
29.04.2013 |

Meillä on yhteinen ystävä, jonka juttuja tykkäät muttet minun päivityksiä noteeraa. Kirjoitan mistä vaan aiheesta niin eipä sinun kommentteja koskaan tule.

Onko sinulle tärkeää vaan iso kaverimäärä vai olenko tehnyt jotain?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäänpä, että et ole säätänyt yksityisyysasetuksasi riittävän tiukoiksi. En halua, että kaverisi tietävät minun tykkäävän jutuistasi. Voi olla myös, ettei minulla ole mitään tarvetta lipoa sinua, kun taas sille toiselle haluan tehdä itseäni tykö. Ehkä olet vanhempi ja vakiintuneempi ystäväni, sellainen, jonka kanssa jatketaan samasta paikasta, vaikkei olla nähty pitkään aikaan. Ei sellaista tarvitse peukuttaa.

Vierailija
2/28 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 huomaa logiikkansa pettäneen: peukutetun kaverin kaverithan näkevät tykkäyksen aina, mutta näiden kavereiden kaverit välttämättä eivät. Unohtakaa tuo argumentti ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä sun postauksissa on sellainen pohjavire aina, että yrität korostaa itseäsi.

Vierailija
4/28 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toinen kaveri on kivempi kuin sinä, sun päivitykset on aina sitä samaa "katsokaa kuinka tehokas äiti olen kun olen tänään taas tehnyt sitä ja tätä jne jne." ja sitä paitsi et jaksanut hankkia kummilapsellesi joululahjaa. Siksi.

Vierailija
5/28 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahistaa se että sä itse tykkäät aina sun omista päivityksistäsi !!

Vierailija
6/28 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä mää tiedän että onko mulla joku korostus? Laitan päivityksen kavereille ja ihan sama kuka niitä tykkää mutta nyt olen vaan huomannut ettei eräs kaveri koskaan mitään tykkäile, joskus kaverimme juttuja kyllä peukuttaa niin alkoi mietityttää että mikähän tässä on juttuna, olenko loukannut sitä ihmistä niin ettei se voi kommentoida juttujani? 

Yhteinen ystävämmekään ei korostele asioita.

Toisaalta jos mun postaukset tulee jotenkin korostettuna niin luuluisi että tämä ystävänikin niitä joskus peukuttaisi?

Veikkauksia? Miksi et itse peukuta jonkun juttuja?

Ap

Vierailija
7/28 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutan kiinnostavia/hyviä/huomionarvoisia juttuja.

Ehkä olet tylsä tämän ihmisen mielestä?

Mitä väliä asialla on sinulle?

Vierailija
8/28 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En peukuta, jos ajattelen, ettei juttua ole minulle tarkoitettu.

Vierailija
9/28 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 10:47"]

Se toinen kaveri on kivempi kuin sinä, sun päivitykset on aina sitä samaa "katsokaa kuinka tehokas äiti olen kun olen tänään taas tehnyt sitä ja tätä jne jne." ja sitä paitsi et jaksanut hankkia kummilapsellesi joululahjaa. Siksi.

[/quote]

Eli samanlainen kuin hän itse? :D

Ap

Vierailija
10/28 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 10:49"]

Mua ahistaa se että sä itse tykkäät aina sun omista päivityksistäsi !!

[/quote]

En, mutta tämä ystäväni tykkää jutuistaan. Samoin miehensä viestit tykkää kaikista. :)

ap

Vierailija
11/28 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä peukutan juttuja, jotka saavat hymyilemään. Tai jotain arkipäivän teräviä huomioita - etenkin sellaisilta ihmisiltä, jotka ei spämmää päivityksillä. 

Itsensäkorostajat tai humblebraggaajat ei tarvi peukutuksia.

Vierailija
12/28 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 10:52"]

Peukutan kiinnostavia/hyviä/huomionarvoisia juttuja.

Ehkä olet tylsä tämän ihmisen mielestä?

Mitä väliä asialla on sinulle?

[/quote]

Minusta on mukava peukutella ihmisien juttuja. Ja tämä ystäväni joka ei siis juttuja noteeraa kuitenkin näkyy tykkäävän yhteisen ystävämme asioita. Joka tyyliin: unohdin kahvin juomatta, taisi tulla vanhuus. Siis ihan normaali päivitys ja itsellänikin on ihan samaa juttua välillä. Meillä on kaikilla myös lapsia joiden tekemisiä kirjoitellaan eikä koskaan tule mitään. En tiedä. Se nyt vaan oli huomio, ihan sama ja se. Kai tälläisestä nyt voi puhua?

Vierailija
13/28 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 oli ap

Vierailija
14/28 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman päivän olin taas pois ja huomasin vaan selatessa virtaa että hui kun oli tykännyt jostain ihan normaalista jutusta.

Miksi sitten meidän yhteisen ystävän kirjoitus olisi enemmän hänelle kuin minun kirjoittamat?

Siis tämä on nyt ihan  tälläinen keskustelu aiheesta, ei saa ottaa liian tosissaan. Kunhan kyselen. Onko teitä monta jotka ette koskaan mitenkään tykkää ihmisien jutuista, siis jonkun tietyn ihmisen jutuista.. ;)

ap

Vierailija
15/28 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään läheisteni ihmisten kutuista, en niiden joista ihmisistä en pidä mutta on pakko pitää facessa (naapurit) ettei tule riitaa...

Vierailija
16/28 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äh... Tämä peukuttava kaverisi yksinkertaisesti tykkää enemmän siitä toisesta ihmisestä ja haluaa näyttää ja huomioida hänet.

Vierailija
17/28 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti sun päivitykset on tylsiä ja/tai typeriä. Kaikilla ei ole sitä sanan säilää. Meinasin sanoa että ei siinä ole mitään henkilökohtaista, mutta onhan siinä. Voi myös olla että sun kaveri on piilottanut sut, koska postaat liikaa pelijuttuja, kadonnut koira -tiedotteita, urpoja aforismeja tyyliin "elämä on kuin konvehtirasia", kirjoitat pelkästään lemmikistäsi, hehkutat tylsiä juttuja kuten jotain kauppareissua (ilman itseironian pilkettä), kirjoitat rasistisia tai sovinistisia juttuja, hihhuloit uskonnollisesti tai olet marttyyri joka vinkuu että "miksei kukaan tykkää musta". Nämä kaikki ovat karkottavia piirteitä. Minä olen yksinkertaisesti piilottanut osan facekavereistani näiden kyseisten päivitysten takia. Osalle olen antanut ihan kenkääkin. Jaksa mitään pällejä katsella.

Vierailija
18/28 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 11:08"]

No äh... Tämä peukuttava kaverisi yksinkertaisesti tykkää enemmän siitä toisesta ihmisestä ja haluaa näyttää ja huomioida hänet.

[/quote]

Ei päde oikeassa elämässä tämäkään. Olen molempia tuntenut pidemmän ajan ja he toisensa lyhyemmän ajan. Mutta jotain miellyttämistäkö tämä voisi olla?

ap

Vierailija
19/28 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 11:14"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 11:08"]

[/quote]

Et sinä voi tietää miten hän tuntee, vaikka onkin ystävällinen sinua kohtaan. Voi silti tykätä toisesta enemmän. 

Ei päde oikeassa elämässä tämäkään. Olen molempia tuntenut pidemmän ajan ja he toisensa lyhyemmän ajan. Mutta jotain miellyttämistäkö tämä voisi olla?

ap

[/quote]

Vierailija
20/28 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 11:11"]

Luultavasti sun päivitykset on tylsiä ja/tai typeriä. Kaikilla ei ole sitä sanan säilää. Meinasin sanoa että ei siinä ole mitään henkilökohtaista, mutta onhan siinä. Voi myös olla että sun kaveri on piilottanut sut, koska postaat liikaa pelijuttuja, kadonnut koira -tiedotteita, urpoja aforismeja tyyliin "elämä on kuin konvehtirasia", kirjoitat pelkästään lemmikistäsi, hehkutat tylsiä juttuja kuten jotain kauppareissua (ilman itseironian pilkettä), kirjoitat rasistisia tai sovinistisia juttuja, hihhuloit uskonnollisesti tai olet marttyyri joka vinkuu että "miksei kukaan tykkää musta". Nämä kaikki ovat karkottavia piirteitä. Minä olen yksinkertaisesti piilottanut osan facekavereistani näiden kyseisten päivitysten takia. Osalle olen antanut ihan kenkääkin. Jaksa mitään pällejä katsella.

[/quote]

Minä nyt en ole mitään marttyyri-skeidaa laittanut. Ihan samaa kuin ystävänikin ja mitä itsekin laittaa. Ainoa ero vaan ettei se kommentoi juttujani. Minusta poistamiseni olisi asiallisempaa koska en minä tahdo olla mikään vaiva.

Siis se että peukuttaa yhteisen kaverin juttuja nyt on vaan huomio että se ihminen niin tekee. Ymmärrän jos joku nyt ei peukuttele kenenkään juttuja että se on sen tapaa mutta tulin vaan ajatelleeksi että miten se noin jättää mun juttuni siis aina, oli aihe mitä vaan niin se ei niitä noteeraa.

Ja kuulostan tässä ulvovalta koiralta mutta en vaan tajua naista.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi