Nainen, jos lapsesi paljastuisi homoksi?
Käsi sydämelle. Ihan oikeastiko kiljuisit riemusta eikä asia olisi _minkäänlsinen_ ongelma?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoilla linjoilla olen monien muidenkin kanssa, ei haittaisi. MUTTA täytyy sanoa käsi sydämellä että saattaisin hetkeksi hämmentyä jos poikani toisi isikarhu tyyppisen karvaisen miehen meille nokan eteen ja esittelisi hänet kumppaninaan. Tietysti pääasia olisi poikani onnellisuus.
Mutta et hämmentisi, jos tyttäresi toisi isikarhutyyppisen karvaisen miehen tai poikasi toisi äitikarhutyyppisen karvaisen naisen?
En nyt viitsinyt alkaa kaikkia mahdollisia esimerkkejä luettelemaan. Nyt kysyttiin homoudesta. Ei heterosta. Kyllä ihan samaan tapaan hämmentyisin, mutta sitä ei kysytty.
Niin, nyt kysyttiin homoudesta eikä kumppanin odottamattomasta ulkomuodosta. Miksi tuollainen esimerkki piti edes mainita, kun sitä ei tosiaan kysytty? Miksi ensimmäinen ajatuksesi homopojan kohdalla olisi joku isikarhumies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiljutko itse riemusta jos ihminen paljastuu heteroksi?
Et.
Joten miksi tuossa tilanteessa pitäis? Ihan normaali asia.
Heterous on normaalia. Vapaaehtoisesti vähemmistöön siirtyminen ei.
Kyse ei ole siirtymisestö tai valinnasta. Oletko itse valinnut olevasi hetero?
On niillä, jotka juoksevat muotien perässä.
Muotien? Älä nyt ole noin yksinkertainen 🙄
Rakastan lastani sellaisena kuin hän on.
Olen kasvattanut lapseni valkoihoiseksi heteroksi joten tätäkään ongelmaa ei ole.
Hyväksyisin asian, vaikken olisikaan kovin innoissani.
Homous ei ole normaalia, eikä todellakaan luonnollista.
Hyväksyttävää se kyllä on.
Nämä pitäisi laittaa vankilaan samoin kuin lapsen synnyttänyt nainen. Lapsi pitäisi antaa heti synnyttyään jollekin heteroparille joka ei voi saada lapsia.