Nainen, jos lapsesi paljastuisi homoksi?
Käsi sydämelle. Ihan oikeastiko kiljuisit riemusta eikä asia olisi _minkäänlsinen_ ongelma?
Kommentit (87)
Minäävain kirjoitti:
Ihanaa lukea näitä kommentteja miten ihmiset on muuttunu ja miten hyviä äitejä täälläkin on. Itekki pari vuotta uskalsin kertoa äitille että oon homo ja itkin ja pelkäsin että kukaan ei hyväksy mua, mutta se oli kaikille ok äiti halas mua,sano rakastaa minua silti ja aina. Vanhin veli ku sai tietää oli sille vähän vaikeempi asia mut lopulta hyväksy mut 🙂
Ihan samaa mietin. 😊 Ihmisen kehitys on yleensä varsin hidasta, mutta tämän asian suhteen asenteet ovat muuttuneet jopa häkellyttävän nopeasti - mikä on puhtaasti hyvä asia.
Kaikkea hyvää sinulle ja onnea elämääsi!
Sukurutsaisten sukujen suurin huoli on selvästi tuo homoseksuaalisuus. Suvun sisäinen dynamiikka kärsii kun pojat ei nussi äitejään eikä tyttäret isiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toisia tosin hieman potuttaa ja katkeroittaa kun ei tule mummoksi ja siskoilla on lapsenlapsia
Ei niitä lapsenlapsia välttämättä tule vaikka kaikki lapset olisi heteroita.
Eikä se homous tosiaan lapsen saamista mitenkään estä. Aivan kuin olisin vasta jotain lukenut, että nyt syntyvyyden yleisesti laskettua samaa sukupuolta olevat pariskunnat saavat suhteutettuna jopa heteropareja enemmän lapsia!
Meilläkin naapurin homot saivat viime vuonna toisen lapsensa.
Varmaan yrittäisin vakuuttaa pojalleni, että hän on oikeasti transsukupuolinen, jotta ei tarvitsisi hävetä silmiä päästään kun seurustelee miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
toisia tosin hieman potuttaa ja katkeroittaa kun ei tule mummoksi ja siskoilla on lapsenlapsia
Eiko adoptoitu lapsi olisi sinulle oikea lapsenlapsi?
Kyllä samaa sukupuolta olevilla pareillakin voi olla lapsia, ja toisaalta heteropareilla ei. Ajattele.
Vierailija kirjoitti:
Samoilla linjoilla olen monien muidenkin kanssa, ei haittaisi. MUTTA täytyy sanoa käsi sydämellä että saattaisin hetkeksi hämmentyä jos poikani toisi isikarhu tyyppisen karvaisen miehen meille nokan eteen ja esittelisi hänet kumppaninaan. Tietysti pääasia olisi poikani onnellisuus.
Mutta et hämmentisi, jos tyttäresi toisi isikarhutyyppisen karvaisen miehen tai poikasi toisi äitikarhutyyppisen karvaisen naisen?
Mun vanhempi tytär on lesbo. Se tuntui oudolta viikon verran, mutta en ymmärrä miten se oikeastaan juuri MINUN elämääni vaikuttaisi. Paitsi että hänen ihastuksensa kohteet ovat tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
M43 kirjoitti:
Minua miehenä kyllä haittaisi että pojastani on tullut pervertti, joka ajaa barrikadeilla kaikkea pahaa ja iljettävää.
Se on jännä että miehet (eivät toki kaikki) usein näkevät homouden vain p e p p u s e k s i n kautta. Aivan kuin siihen ei sisältyisi muuta kuin tämä seksuaalisuus.
Koska se ällöttää/ pelottaa heitä itseään, tuomitsevat homot.
Tää on off topic mutta tosiaan, se ällöttää miehiä. Siinä olisikin oiva tilaisuus saada heidät kokemaan, mitä naiset kokevat: homot joka paikkaan ahdistelemaan, lääppimää, kuolaamaan, lähettämään dick picsejä, stalkkaamaan, huutelemaan ja yöllä vielä pusikoihin vaanimaan. Kun miehen oma armas ruskea reikä olisi yhtäkkiä se saalis, niin ehkä alkaisi tajuntaan uppoamaan, miten heidän käytöksensä ei ole ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43 kirjoitti:
Minua miehenä kyllä haittaisi että pojastani on tullut pervertti, joka ajaa barrikadeilla kaikkea pahaa ja iljettävää.
Se on jännä että miehet (eivät toki kaikki) usein näkevät homouden vain p e p p u s e k s i n kautta. Aivan kuin siihen ei sisältyisi muuta kuin tämä seksuaalisuus.
Koska se ällöttää/ pelottaa heitä itseään, tuomitsevat homot.Tää on off topic mutta tosiaan, se ällöttää miehiä. Siinä olisikin oiva tilaisuus saada heidät kokemaan, mitä naiset kokevat: homot joka paikkaan ahdistelemaan, lääppimää, kuolaamaan, lähettämään dick picsejä, stalkkaamaan, huutelemaan ja yöllä vielä pusikoihin vaanimaan. Kun miehen oma armas ruskea reikä olisi yhtäkkiä se saalis, niin ehkä alkaisi tajuntaan uppoamaan, miten heidän käytöksensä ei ole ok.
Kuules kun meillä homoilla, tai ainakaan minulla, ei ole pienintäkään kiinnostusta toimia sinun hullun akan liittolaisina sairaassa miesviha sodassasi.
Olishan se vähän surullista, etten todennäköisesti saisi lapsenlapsia. Mutta en sitä lapselle sanoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoilla linjoilla olen monien muidenkin kanssa, ei haittaisi. MUTTA täytyy sanoa käsi sydämellä että saattaisin hetkeksi hämmentyä jos poikani toisi isikarhu tyyppisen karvaisen miehen meille nokan eteen ja esittelisi hänet kumppaninaan. Tietysti pääasia olisi poikani onnellisuus.
Mutta et hämmentisi, jos tyttäresi toisi isikarhutyyppisen karvaisen miehen tai poikasi toisi äitikarhutyyppisen karvaisen naisen?
En nyt viitsinyt alkaa kaikkia mahdollisia esimerkkejä luettelemaan. Nyt kysyttiin homoudesta. Ei heterosta. Kyllä ihan samaan tapaan hämmentyisin, mutta sitä ei kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä lapsenlapsia välttämättä tule vaikka kaikki lapset olisi heteroita.
Eikä se homous tosiaan lapsen saamista mitenkään estä. Aivan kuin olisin vasta jotain lukenut, että nyt syntyvyyden yleisesti laskettua samaa sukupuolta olevat pariskunnat saavat suhteutettuna jopa heteropareja enemmän lapsia!
Tämä oletettavasti koskee lesboja. Onkos yksikään homo saanut vielä adoptiolasta Suomessa? Joillain on jotain apilakuvioita.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö vuonna 2020 joku kyselee tällaista? Käsi sydämelle...
Ei minkäänlainen ongelma, lapseni seksielämä ei kuulu minulle.
Poikasi pakkaa paskaa🌰 Etkä saa koskaan lapsenlapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttäreni kertoi yläasteella olevansa bi. Käsi sydämellä vannon, että kohautin olkiani tyyliin " jaa, kiva kun kerroit. Mites ne läksyt, tarviitko apua?". En kiljunut riemusta, en itkenyt silmiä päästäni enkä muutenkaan reagoinut rajusti. Kaikki katsos ole homofobisia...
Tyttö olisi halunnut keskustella asiasta ja sinä käänsit keskustelun ihan muihin asioihin. Häpeäisit.
Jep ja kehtaa vielä esittää niin homomyönteistä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiljutko itse riemusta jos ihminen paljastuu heteroksi?
Et.
Joten miksi tuossa tilanteessa pitäis? Ihan normaali asia.
Heterous on normaalia. Vapaaehtoisesti vähemmistöön siirtyminen ei.
Kyse ei ole siirtymisestö tai valinnasta. Oletko itse valinnut olevasi hetero?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhempi tytär on lesbo. Se tuntui oudolta viikon verran, mutta en ymmärrä miten se oikeastaan juuri MINUN elämääni vaikuttaisi. Paitsi että hänen ihastuksensa kohteet ovat tyttöjä.
Tyttäresi nuolee ja fistaa pilluja etkä saa häneltä koskaan lastenlapsia.
Toivottavasti sinulla ei ole lapsia 🙄 lisäksi biologian kertaus voisi tehdä hyvää.
Saa olla homo, mutta ei kommunisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiljutko itse riemusta jos ihminen paljastuu heteroksi?
Et.
Joten miksi tuossa tilanteessa pitäis? Ihan normaali asia.
Heterous on normaalia. Vapaaehtoisesti vähemmistöön siirtyminen ei.
Kyse ei ole siirtymisestö tai valinnasta. Oletko itse valinnut olevasi hetero?
On niillä, jotka juoksevat muotien perässä.
En kiljuisi riemusta. Itse asiassa olisi kolmesta asiasta huolissani:
Tiedän, että poikani toivoo monta lasta. Haasteita olisi tämän toiveen suhteen. Tokikaan ei mahdottomuus.
Haasteita toisi myös hänen tämänhetkinen toivomansa kirkollinen ura. Osa seurakuntalaisista ei hyväksyisi häntä koskaan, ja se toisi hankaluutta poikani elämään.
Kolmannen todellisen haasteen toisi se, että poika ei voisi koskaan vierailla perheensä kanssa isänsä suvun kotimaassa. Siellä on mahdollista saada kuolemanrangaistus homoudesta. Pojalla on haaveena, että jonkin aikaa elämästään asuisi ja tutustuisi isänsä suvun kulttuuriin yms.
Minulle ja miehelle asia olisi ok. Samoin niin minun puoleisille kuin miehen puoleisille sukulaisille.