Nainen, jos lapsesi paljastuisi homoksi?
Käsi sydämelle. Ihan oikeastiko kiljuisit riemusta eikä asia olisi _minkäänlsinen_ ongelma?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on viherpesu ajatuspoliisi tehnyt tehtävänsä hyvin kun näitä vastauksia lukee.
Kukahan se ajatuspoliisi tässä on? Se, jota ei hetkauta toisten sukupuolielämä vai se, joka näkee toisen elämässä jonkin ongelman?
M43 kirjoitti:
Minua miehenä kyllä haittaisi että pojastani on tullut pervertti, joka ajaa barrikadeilla kaikkea pahaa ja iljettävää.
Se on jännä että miehet (eivät toki kaikki) usein näkevät homouden vain p e p p u s e k s i n kautta. Aivan kuin siihen ei sisältyisi muuta kuin tämä seksuaalisuus.
Koska se ällöttää/ pelottaa heitä itseään, tuomitsevat homot.
Olisin suoraan sanottuna h e l v e t i n onnellinen.
Pojan maksaisin hooran luo oppimaan. Tytöllä ei nyt niin väliä mikä se on.
En kiljuisi onnesta, tosin en kiljuisi onnesta heteroudestakaan. Tilastollisesti ajatellen luultavasti ovat heteroita, mutta mitä sitten vaikkeivat olisikaan? Homous ei enää ole rikos tai sairaus ja vaikuttaisi lasten elämään minimaalisesti erona heterouteen. Jollekin sivulliselle asia voi olla ongelma, mutta niin voi olla moni muukin asia että miksi hermostua?
Olisi ihan OK.
Ainoa, jota vähän sisälläni ehkä surisin, on se, etten tulisi saamaan lapsenlapsia. Tai ehkä niitä voi adoptoida tai tehdä jollakin labra- tai keinosynnyttäjä-menetelmällä, mene tiedä. Niinhän ne jotkut heterotkin tekevät.
No eipähän olisi huoli "vahingonlaukauksista".
Vierailija kirjoitti:
Olisin suoraan sanottuna h e l v e t i n onnellinen.
Oletko lesbo vai miksi o l i s i t ?
"Kiva, kun kerroit. Tuo nyt tyttökaveris käymään, olis kiva tutustua". Suunnilleen näillä sanoilla äiti reagoi, kun kerroin seurustelevani tytön kanssa. Ei ollut draamaa, ei kiljumista (äiti muutenkaan kilju, on aika rauhallinen ja tasainen luonne).
Minulla on 17 v poika, joka voi olla mahdollisesti homo. En tiedä, mutta en yhtään ihmettelisi.
Ei, en kilju riemusta, mutta niin kliseistä kuinnse onkin, niin tärkeintä on, että poika saa onnellisen elämän.
Pelkäisin ainoastaan sitä, että poikaani kiusattaisiin, mutta pelkään sitä miljoonasta muustakin syystä.
Käsi sydämellä se ei olisi mikään ongelma. Olisin kyllä vähän huolissani onko lapsi jännittänyt kertomista tai pelännyt reaktiotani, olenko osannut tarpeeksi selvästi kertoa että hän on minulle rakas.
Mutta olisi kyllä to del la outoa kiljua onnesta kuullessaan lapsensa seksuaalisen suuntauksen. "Hei äiti, tässä on tyttöystäväni Saara". "Tyttöystävä? TYTTÖystävä?!? Olet siis hetero!!! Oooo kiitos universumi oo jee bileet uuuu he-te-ro! He-te-ro! He-te-ro! Kaikki mukaan nyt! Jukka on he-te-ro!!!!"
En varmaan tollasta showta vetäisi, oli sitten homo tai hetero.
Samoilla linjoilla olen monien muidenkin kanssa, ei haittaisi. MUTTA täytyy sanoa käsi sydämellä että saattaisin hetkeksi hämmentyä jos poikani toisi isikarhu tyyppisen karvaisen miehen meille nokan eteen ja esittelisi hänet kumppaninaan. Tietysti pääasia olisi poikani onnellisuus.
Vierailija kirjoitti:
Kiljutko itse riemusta jos ihminen paljastuu heteroksi?
Et.
Joten miksi tuossa tilanteessa pitäis? Ihan normaali asia.
Heterous on normaalia. Vapaaehtoisesti vähemmistöön siirtyminen ei.
Saattaisin olla hieman surullinen, kun mahdollisuudet poja saada lapsia olisivat heikommat. Toivoisin, että jos hän lapsia haluaa, siihen löytyy keinot kun niiden aika olisi.
Vain minun ja oman kumppanini seksuaalisuus kuuluu minulle. Kenenkään muun ei. Ihan ok olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoilla linjoilla olen monien muidenkin kanssa, ei haittaisi. MUTTA täytyy sanoa käsi sydämellä että saattaisin hetkeksi hämmentyä jos poikani toisi isikarhu tyyppisen karvaisen miehen meille nokan eteen ja esittelisi hänet kumppaninaan. Tietysti pääasia olisi poikani onnellisuus.
Onhan nää mammojen jutut aika tekopyhää fuulaata. Siis karvainen, ruma, kalju, viiksekäs, vanha äijä jyystämässä nuorta poikaanne anaaliin joka ilta monta kertaa makuuhuoneenne seinän takana. Kuuntelette sitä heidän ähkintää yöstä toiseen, kun tämä äijän köriläs penetroituu viattomaan poikaanne ja tyydyttää tarpeensa teidän rakkauden tuotokseenne, jonka piti tavata ja rakastua samanikäiseen hehkeän kauniiseen tyttöön, viettää nuoren miehen elämää tämän neitokaisen kanssa ja kenties saada tulevaisuudessa myös oma perhe ja lapsia. Sen sijaan viaton poikanne on tämän vanhan haisevan "matohomon" panopuuna maailman tappiin saakka ja kunnes teistä aika jättää ja ne lapsenlapsetkin jäivät sitten saamatta. Tämä siis oikeastaan ihan ok ja oikeastaan toivottavaa :) Kyllä kyllä.... :)
Häiritsevän paljon tämä kaveri paneutuu "viattoman pojan" osaan ja jokailtaiseen moneen kertaan tapahtuvaan penetraatioon. Uhh aaah. ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan nää mammojen jutut aika tekopyhää fuulaata. Siis karvainen, ruma, kalju, viiksekäs, vanha äijä jyystämässä nuorta poikaanne anaaliin joka ilta monta kertaa makuuhuoneenne seinän takana. Kuuntelette sitä heidän ähkintää yöstä toiseen, kun tämä äijän köriläs penetroituu viattomaan poikaanne ja tyydyttää tarpeensa teidän rakkauden tuotokseenne, jonka piti tavata ja rakastua samanikäiseen hehkeän kauniiseen tyttöön, viettää nuoren miehen elämää tämän neitokaisen kanssa ja kenties saada tulevaisuudessa myös oma perhe ja lapsia. Sen sijaan viaton poikanne on tämän vanhan haisevan "matohomon" panopuuna maailman tappiin saakka ja kunnes teistä aika jättää ja ne lapsenlapsetkin jäivät sitten saamatta. Tämä siis oikeastaan ihan ok ja oikeastaan toivottavaa :) Kyllä kyllä.... :)
No nyt irtosi aika yksityiskohtainen fantasia sieltä. Hei, kuten tästä ketjusta ilahduttavan hyvin voi huomata, vuonna 2020 homous on täysin normaalina ja neutraalina pidetty asia - joten sinäkin voit turvallisesti tulla kaapista. 😘
Tuossa joku kyseenalaisti kysymyksen.
Minulle ei olisi ongelmaa asian kanssa. Niinkuin joku sanoi, olisin iloinen, jos luottaa minuun niin, että Uskaltaa sano sen.
Äitini, mummonsa siis, sen sijaan katkaisisi välit lapseen. Sen tiedän. Hänellä on uskovaisena mennyt välit poikki useiden ihmisten kanssa, jotka ovat puolustaneen homoja.