Nainen, jos lapsesi paljastuisi homoksi?
Käsi sydämelle. Ihan oikeastiko kiljuisit riemusta eikä asia olisi _minkäänlsinen_ ongelma?
Kommentit (87)
Kuule. Yksi lapsistani on trans, toinen lesbo, kolmannesta ei vielä tiedä, saattaahan hän olla homo, heteron, bi tai mitä vain. En ole kiljunut riemusta vaan ollut onnellinen siitä että välimme ovat niin hyvät että minulle on kerrottu. Lasteni seksuaalinen suuntautuminen ei sitä paitsi edes kuulu minulle eikä määritä heitä yhtään enempää kuin vaikkapa se että yhdellä on siniset ja kahdella ruskeat silmät. Pääasia että ovat onnellisia ja omia itsejään.
Miksi ihmeessä kiljuisin riemusta? Ei sillä, ei se kyllä mikään ongelmakaan olisi. Tärkeintä on, että lapsi on onnellinen ja saa rauhassa olla oma itsensä. Siinä, kuten kaikessa muussakin, tukisin häntä parhaani mukaan.
Juoksisin kerrostalomme ympäri kunniakierroksen ja huutaisin iloisena koko ajan POIKANI ON HOMO.
Vierailija kirjoitti:
Olisin iloinen luottamuksesta, mutta myös siitä, ettei tyttäreni tulisi särkemään sydäntään miesten kanssa. Harvassa kun on oikeasti hyviä, yksiavioisia miehiä.
Eli, ei ongelmia! Homous on normaalia, usko tai älä.
Juu, naiset ei koskaan ole särkenyt kenenkään sydäntä. :D
Voisitko ap sinä kertoa, mikä siinä sinulle siis olisi ongelma? Oletan kysymyksenasettelustasi, että sinä näet tässä jonkin ongelman.
Pitäisin fanfaarin ja ilotulitukset tulille!!
Käsi sydämellä olisin vähän mielissäni kun pojasta ei ehkä tulisikaan isänsä suvun mallin mukaista junttia (sori).
Mutta olisihan se vähän ongelma myös, kun olen kristitty ja Raamatussa sanotaan mitä sanotaan.
Kaikilla varmaan jotain hämmennyksen aiheita ja ongelmia on joka tapauksessa, turha niitä on pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttäreni kertoi yläasteella olevansa bi. Käsi sydämellä vannon, että kohautin olkiani tyyliin " jaa, kiva kun kerroit. Mites ne läksyt, tarviitko apua?". En kiljunut riemusta, en itkenyt silmiä päästäni enkä muutenkaan reagoinut rajusti. Kaikki katsos ole homofobisia...
Tyttö olisi halunnut keskustella asiasta ja sinä käänsit keskustelun ihan muihin asioihin. Häpeäisit.
Ihanaa lukea näitä kommentteja miten ihmiset on muuttunu ja miten hyviä äitejä täälläkin on. Itekki pari vuotta uskalsin kertoa äitille että oon homo ja itkin ja pelkäsin että kukaan ei hyväksy mua, mutta se oli kaikille ok äiti halas mua,sano rakastaa minua silti ja aina. Vanhin veli ku sai tietää oli sille vähän vaikeempi asia mut lopulta hyväksy mut 🙂
Vierailija kirjoitti:
Poika 19 v kertoi pari viikkoa sitten olevansa homo. "en mä ajatellut asiasta mitään ilmoitusta tehdä, kun teille asia on kuitenkin ok, mut mä oon homo." Ok. Sillä vaan kertoi, ettei asia tule kylillä eteen joutavana juoruna juoruämmien huudellessa.
Eikä tässä elämässä ole mikään vieläkään muuttunut. Ei olla jouduttu käsittelemään asiaa millään tavalla ihmeellisesti.
Tossa kohtaa heitetään lapsen tavarat alas parvekkeelta. Tämä lähtee inttiin ja tutustuu homoluutnanttiin. Tytär kuolee syöpään tjsp.
Myyt kotisi kun tapaat uuden naisen ja koska muutat naisen luo lahjoitat myyntirahat johonki hyväntekeväisyyteen. Kun välit menee poikki oletkin koditon, pennitön ja perse auki.
Noin finskit toimii, näin dokkarin på tv.
Tyttäreni 13 v kertoi jo pari vuotta sitten, että tykkää tytöistä. Oli ihan neutraali asia minulle. Toki hiukan huolestuttaa, että jos joku kiusaa, ja ehkä on vaikeampi löytää seurustelukumppania? Onneksi tyttärellä on hyvä itsetunto!
Kyllä on viherpesu ajatuspoliisi tehnyt tehtävänsä hyvin kun näitä vastauksia lukee.
Olisin että... Niin minäkin olen kultaseni.
toisia tosin hieman potuttaa ja katkeroittaa kun ei tule mummoksi ja siskoilla on lapsenlapsia
Olisin niin iloinen että soittaisin siitä Iltalehteen ja kertoisin Facebookissa kaikille ihanasta homopojastani.
93-vuotiaan mummini sanoin " ihmisiä ovat ne homotkin siinä missä sinä ja minäkin".
Minua miehenä kyllä haittaisi että pojastani on tullut pervertti, joka ajaa barrikadeilla kaikkea pahaa ja iljettävää.
Vierailija kirjoitti:
toisia tosin hieman potuttaa ja katkeroittaa kun ei tule mummoksi ja siskoilla on lapsenlapsia
Ei niitä lapsenlapsia välttämättä tule vaikka kaikki lapset olisi heteroita.
Kuka meistä voi olla varma mistään. Edes omasta suuntautumisestaan. Antaa ihmisten kokeilla ja naatiskella, ilman leimoja.
N48