Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, jos lapsesi paljastuisi homoksi?

Vierailija
06.07.2020 |

Käsi sydämelle. Ihan oikeastiko kiljuisit riemusta eikä asia olisi _minkäänlsinen_ ongelma?

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlainen ongelma. Miksi olisi

Vierailija
2/87 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelma, mutta miksi pitäisi kiljua riemusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä riemukiljumista siinä pitäisi olla? Ihan normaali asia. No ehkä siitä vähä riemukiljuisin, että lapsi olisi asiasta päättänyt kertoa minulle. Ongelmaa en kyllä näe, paitsi sen, että asumme todella pienellä paikkakunnalla ja.. noh, täällä se vähän hankaloittaa elämää.  

Vierailija
4/87 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin iloinen siitä, että lapsi luottaa minuun niin paljon, että haluaa sen minulle kertoa.

Vierailija
5/87 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tuota "kiljuisin riemusta". En yleensäkään kilju riemusta oikein mistään. Ei olis ongelma tuo. Olisin varmaan että no sitten sä oot, kiva kun avauduit ja uskalsit kertoa.

Vierailija
6/87 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin iloinen luottamuksesta, mutta myös siitä, ettei tyttäreni tulisi särkemään sydäntään miesten kanssa. Harvassa kun on oikeasti hyviä, yksiavioisia miehiä.

Eli, ei ongelmia! Homous on normaalia, usko tai älä.

Vierailija
7/87 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hemmetissä kiljuisin riemusta? Muiden ihmisten seksuaalinen suuntautuminen on mulle ihan neutraali asia.

Vierailija
8/87 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiljutko itse riemusta jos ihminen paljastuu heteroksi?

Et.

Joten miksi tuossa tilanteessa pitäis? Ihan normaali asia.

Vierailija
9/87 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole äiti itse vielä, mutta itseasiassa juttelimme vastikään vanhempieni kanssa, että mitä jos jo.pikumpi veljistäni olisi homo.

Äiti totesi hyvin että " Kaikki muut kumppaniehdokkaat käyvät samanarvoisesti ja hyvin, kunhan eivät eläimen tai alaikäisen kanssa tule"

Näin sen pitää olla. :)

Vierailija
10/87 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun asia ja toivon vain lasten löytävän onnen elämässään.

Vierailija
11/87 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule rohkeasti aloittaja hompassi kaapista ulos vaan. On ok olla homoseksuaali.

Vierailija
12/87 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiljuuko ihmiset riemusta kun heidän lapsensa on heteroita? Aika outoa. Mutta siis, homous on täysin ok, ei sitten minkäänlaista ongelmaa.

Vierailija
13/87 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"äiti, mä oon inssi"

-ei jumala lapsi sentään! Sä lennät nyt kyllä perheestä, et oo mun lapsi enää!

Vierailija
14/87 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä ap:lla voisi olla ongelmana?

Vierailija
15/87 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiljuisin riemusta ja tekisin voltteja etu- ja takaperin. Olisin että JIHUUU JABADISKAPADI JAHUUU! Ja sit lähdettäis nahkahousuostoksille.

Vierailija
16/87 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin ok. Olisin iloinen että hän voi kasvaa maailmassa, jossa homous on jo verraten tavanomaista, mutta myös hieman enemmän huolissani kuin heterolapsesta. Jossain joku kuitenkin on sitä mieltä, ettei esimerkiksi kahden samaa sukupuolta olevan julkiset hellyydenosoitukset ole hyväksyttäviä, ja pelkäisin että häntä satutetaan.

Vierailija
17/87 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö vuonna 2020 joku kyselee tällaista? Käsi sydämelle...

Ei minkäänlainen ongelma, lapseni seksielämä ei kuulu minulle.

Vierailija
18/87 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään syytä kiljua riemusta. Asialla ei ole minulle merkitystä. Pääasia on, että poika tai oikeastaan pojat ovat onnellisia.

Vierailija
19/87 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 19 v kertoi pari viikkoa sitten olevansa homo. "en mä ajatellut asiasta mitään ilmoitusta tehdä, kun teille asia on kuitenkin ok, mut mä oon homo." Ok. Sillä vaan kertoi, ettei asia tule kylillä eteen joutavana juoruna juoruämmien huudellessa.

Eikä tässä elämässä ole mikään vieläkään muuttunut. Ei olla jouduttu käsittelemään asiaa millään tavalla ihmeellisesti.

Vierailija
20/87 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttäreni kertoi yläasteella olevansa bi. Käsi sydämellä vannon, että kohautin olkiani tyyliin " jaa, kiva kun kerroit. Mites ne läksyt, tarviitko apua?". En kiljunut riemusta, en itkenyt silmiä päästäni enkä muutenkaan reagoinut rajusti. Kaikki katsos ole homofobisia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän