Mitä musiikkia sun helvetissä kuunneltais?
Mä sanoisin, että
1. Yö
2. Lauri Tähkä
3. Klamydia
4. Paula Koivuniemi
5. Kotiteollisuus
ja Apulanta olisi vetämässä livenä. Apulannalta löytyy hyvääkin musiikkia, mutta livenä bändiä ei kestä kuunnella/katsoa.
Kommentit (175)
Listastani unohtui VÄRTTINÄ, argh!
:) Jotain rentoutuva olisi minun paratiisissa. Spa musiikkia.
Mä luulen, että siellä soitettaisiin (ja tanssittaisiin...) näitä brasilialaisia romanttisia ja naista kunnioittavia ralleja:
Jotain mustien miesten esittämää äärräänbeerappia blingbling, kansantanhuja, jotain päätäraastavaa hevimättöä tooooosi matalalla raspilla vedettynä
Mun helvetissä soisi jazz ja rap.
Pahimmat kaikista olisivat sellainen mtv-rnb. Sellaista nykivärytmistä naukumista. Esim. Amerien One thing on hyvä näyte tällaisesta. Yhtä kauheaa olisi dubstep. Räpistäkään en tykkää, mutta ei se ihan niin kauheaa ole kuin nuo kaksi.
Mun taivaassa ois Apulannan non stop keikka:) Mutta helvetissä soisi suomi-iskelmä: Kari Tapio, nää Turun veljekset, kaikki tangokuninkaalliset yms lavatanssi- ,Tulisuudelma -setti. ja keikkatauoilla modeni jazz ja klassinen musiikki.
1.heviä jossa huudetaan täysillä
2. konemusaa
3.trance
Hilipatihippan kansanmusiikkia, mollivoittoista iskelmää, jazzia, klassisia nykysäveltäjiä
Kantria, iskelmää, suomirockia ja -poppia
Tangomarkkinat! Samoja lässynlää-biisejä vuodesta toiseen eri esittäjiltä. Ja muu iskelmä, tahmasiirappi valuu korvista ja oksettaa.
Vain elämää-keikka. Kassakoneen kilinä hakkaisi päässä kuin pajavasara ja siirappi aiheuttaisi diabeteksen. Varsinkin se vitun tsiikki! Neumanille sentää voin nauraa, on se niin nolo. (vanhoista dingon biiseistä tykkään kyllä.)
Ärrän-bee joikhaus. Brr!
jatsia, kantria ja hiljaa yössä tangobiisi. Mulla aivot flippaa heti jostain syystä kun kuulen ton hiljaa yössä. Saan jonkun primitiivisen agressiokohtauksen.
Vierailija28.04.2013 klo 18:30
Tanssi-iskelmää. Siis sellaista, jossa sanoituksena on "taivaalla paistaa kuu, käsi käteen haukeutuu, et voisi olla kukaan muu, sano mulle juu" tai jotain tollaista. Esittäjänä Kake Randelin *puistattaa*
Vierailija28.04.2013 klo 18:47
Paitsi että ne sanat ei mene noin. Kun halveksit noin kovasti niin teepä itse tanssi-iskelmän sanat niin katsotaan lopputulos.Vierailija28.04.2013 klo 22:27
No, meneehän ne sanat noin, kun itse ne tuossa kirjoittaessa keksin :D. Kun kyse on minun helvetistä, niin siellä soi tanssi-iskelmä. Kun en siitä tykkää, niin en tykkää. Älä huoli, ei me samaan helvettiin jouduta :)
Vierailija29.04.2013 klo 00:42
No sitten varmaan kerrot samalla mistä tykkäät niin katsotaan miten nerokasta lyriikkaa löytyyVierailija29.04.2013 klo 09:39
Tästähän tuli omituinen keskustelu, luulin, että ketjun piti olla hauska...
Tykkään lähes kaikesta musiikista räpistä klassiseen, tanssi-iskelmästä en tykkää yhtään ja jotain kokeellista jazzia voin kuunnella vain pienen pätkän kerrallaan. Sanoitusten puolesta siis mielimusiikkiini mahtuu kaikkea laidasta laitaan.
Näin äkkiseltään hyviä suomalaisia sanoittajia minusta on Juice Leskinen, Veikko Lavi, Jaakko Teppo ja Gösta Sundqvist, heidän musiikkiaan kuuntelen mielelläni. Huonoista varmaan saan kuulla kohta sinulta.
Ja ulkomaalaisia kiitos
Vastaus nyt menee näin, kun lainaus ei jostain syytä onnistunut:
Eva Dahlgrenin musiikista tykkään kovasti, varsinkin 1980-luvun biiseistä.
Omalta osaltani lopetan tämän keskustelun tähän, menee ihmelliseksi jankkaukseksi. Minulle on yksi lysti mistä musiikista joku tykkää ja mistä ei, se ei minua heilauta, jos joku inhoaa sitä mistä minä minä pidän.
Zen Caféta ja Neljää Ruusua aamusta iltaan sekä aina välillä Irinan "Pokka". Olen muutaman kerran meinannut ajaa ojaan, kun radiosta on alkanut joku näistä biiseistä ja on ollut kiire vaihtaa kanavaa. En voi kuunnella tällaista musiikkia sekuntiakaan voimatta pahoin.
Mainoslaulu: Puuhamaa on jännä paikka...
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 09:39"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 00:42"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 18:30"]
Tanssi-iskelmää. Siis sellaista, jossa sanoituksena on "taivaalla paistaa kuu, käsi käteen haukeutuu, et voisi olla kukaan muu, sano mulle juu" tai jotain tollaista. Esittäjänä Kake Randelin *puistattaa*
[/quote]Paitsi että ne sanat ei mene noin. Kun halveksit noin kovasti niin teepä itse tanssi-iskelmän sanat niin katsotaan lopputulos.
[/quote]
No, meneehän ne sanat noin, kun itse ne tuossa kirjoittaessa keksin :D. Kun kyse on minun helvetistä, niin siellä soi tanssi-iskelmä. Kun en siitä tykkää, niin en tykkää. Älä huoli, ei me samaan helvettiin jouduta :)
[/quote]No sitten varmaan kerrot samalla mistä tykkäät niin katsotaan miten nerokasta lyriikkaa löytyy
[/quote]
Tästähän tuli omituinen keskustelu, luulin, että ketjun piti olla hauska...
Tykkään lähes kaikesta musiikista räpistä klassiseen, tanssi-iskelmästä en tykkää yhtään ja jotain kokeellista jazzia voin kuunnella vain pienen pätkän kerrallaan. Sanoitusten puolesta siis mielimusiikkiini mahtuu kaikkea laidasta laitaan.
Näin äkkiseltään hyviä suomalaisia sanoittajia minusta on Juice Leskinen, Veikko Lavi, Jaakko Teppo ja Gösta Sundqvist, heidän musiikkiaan kuuntelen mielelläni. Huonoista varmaan saan kuulla kohta sinulta.
[/quote]Ja ulkomaalaisia kiitos