Mitä musiikkia sun helvetissä kuunneltais?
Mä sanoisin, että
1. Yö
2. Lauri Tähkä
3. Klamydia
4. Paula Koivuniemi
5. Kotiteollisuus
ja Apulanta olisi vetämässä livenä. Apulannalta löytyy hyvääkin musiikkia, mutta livenä bändiä ei kestä kuunnella/katsoa.
Kommentit (175)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 18:30"]
Tanssi-iskelmää. Siis sellaista, jossa sanoituksena on "taivaalla paistaa kuu, käsi käteen haukeutuu, et voisi olla kukaan muu, sano mulle juu" tai jotain tollaista. Esittäjänä Kake Randelin *puistattaa*
[/quote]Paitsi että ne sanat ei mene noin. Kun halveksit noin kovasti niin teepä itse tanssi-iskelmän sanat niin katsotaan lopputulos.
[/quote]
No, meneehän ne sanat noin, kun itse ne tuossa kirjoittaessa keksin :D. Kun kyse on minun helvetistä, niin siellä soi tanssi-iskelmä. Kun en siitä tykkää, niin en tykkää. Älä huoli, ei me samaan helvettiin jouduta :)
[/quote]No sitten varmaan kerrot samalla mistä tykkäät niin katsotaan miten nerokasta lyriikkaa löytyy
Mä olen menossa taivaaseen Jeesuksen luokse, joten tiedän, että siellä on parempaa musaa.
Arttu viskari ja Jippu, laulaisivat duettona ikuisesti kahden -oksettavaa....
Kukaan ei oo maininnut Cheekiä?? Kaikki muukin ketjussa mainittu menisi, paitsi Elton Johnilla on hyviäkin biisejä.
Mun helvetissä olisi ikuisesti jatkuvalla yhteiskeikalla Jenni Vartiainen, Cheek, Arttu Wiskari, Jippu, Chisu, kaikki Mattilan sisarukset... Ja niille vaihtoehtona kaikki maailman räppi, suurin osa nykyiskelmästä ja -popista, tekno ym...
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 00:42"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 18:30"]
Tanssi-iskelmää. Siis sellaista, jossa sanoituksena on "taivaalla paistaa kuu, käsi käteen haukeutuu, et voisi olla kukaan muu, sano mulle juu" tai jotain tollaista. Esittäjänä Kake Randelin *puistattaa*
[/quote]Paitsi että ne sanat ei mene noin. Kun halveksit noin kovasti niin teepä itse tanssi-iskelmän sanat niin katsotaan lopputulos.
[/quote]
No, meneehän ne sanat noin, kun itse ne tuossa kirjoittaessa keksin :D. Kun kyse on minun helvetistä, niin siellä soi tanssi-iskelmä. Kun en siitä tykkää, niin en tykkää. Älä huoli, ei me samaan helvettiin jouduta :)
[/quote]No sitten varmaan kerrot samalla mistä tykkäät niin katsotaan miten nerokasta lyriikkaa löytyy
[/quote]
Tästähän tuli omituinen keskustelu, luulin, että ketjun piti olla hauska...
Tykkään lähes kaikesta musiikista räpistä klassiseen, tanssi-iskelmästä en tykkää yhtään ja jotain kokeellista jazzia voin kuunnella vain pienen pätkän kerrallaan. Sanoitusten puolesta siis mielimusiikkiini mahtuu kaikkea laidasta laitaan.
Näin äkkiseltään hyviä suomalaisia sanoittajia minusta on Juice Leskinen, Veikko Lavi, Jaakko Teppo ja Gösta Sundqvist, heidän musiikkiaan kuuntelen mielelläni. Huonoista varmaan saan kuulla kohta sinulta.
Päätellen siitä, kuinka usein täällä on mainittu kokeellinen jazz ja brutaali metalli, niin toivon todella joutuvani av-mamman helvettiin, koska siellä ei ole lapsia ja tämä jo kolme vuotta suosikkini ollut loistava bändi soi kaiuttimista koko ajan.
Omassa helvetissäni kuunnellaan musiikillisesti tasaisen harmaan tylsäksi täsmätuotettua poppirockia, jossa olisi kai tarkoitus saada kiksit sanoituksista. Esimerkkeinä vaikka Zen Cafe, Don Huonot, Arttu Wiskari tai Herra Ylppö.
Päätellen siitä, kuinka usein täällä on mainittu kokeellinen jazz ja brutaali metalli, niin toivon todella joutuvani av-mamman helvettiin, koska siellä ei ole lapsia ja tämä jo kolme vuotta suosikkini ollut loistava bändi soi kaiuttimista koko ajan.
Omassa helvetissäni kuunnellaan musiikillisesti tasaisen harmaan tylsäksi täsmätuotettua poppirockia, jossa olisi kai tarkoitus saada kiksit sanoituksista. Esimerkkeinä vaikka Zen Cafe, Don Huonot, Arttu Wiskari tai Herra Ylppö.
Fuusiojazzia, oopperaa, viihdesekakuorolaulua, Herbie Albert -tyylistä hissimusaa, teknojytkettä.
Vesku Loiri ja minä vedettäis duettona tangoja (ja tanssittais samalla hitaasti poski poskea vasten).
Justin Bieber, Tuksu, Heli Kajo, lady gaga. Eiköhän noilla alkuun pääse.
Tää kaksi puuta, joiden juuret on kietoutuneet yhteen. Kukas sen esittääkään. Voisi tulla vaikka pelkästään sitä, niin saisin kunnon rangaistuksen pahuuksistani.
Manhattan Transfer -tyyppistä kikkailevaa moniäänijollotusta, Nicki Minajin oksettavia räppifloppeja, suomalaista kansanmusiikkia (kanteleen rämpytystä, viulun kitkutusta ja lapikasta lattiaan), Värttinää kovaa ja kimeesti, Vesku Loirin ja Edelmannin "hengellisiä" saatanan itkuvirsiä.
Huono olo tulee jo ajatuksesta.
Örinähevi ja mikä tahansa saksalainen tekno menis aivan kivuttomasti (noihin verrattuna).
Mamba 24/7 Vielä on kesää jäljellä