Mitä musiikkia sun helvetissä kuunneltais?
Mä sanoisin, että
1. Yö
2. Lauri Tähkä
3. Klamydia
4. Paula Koivuniemi
5. Kotiteollisuus
ja Apulanta olisi vetämässä livenä. Apulannalta löytyy hyvääkin musiikkia, mutta livenä bändiä ei kestä kuunnella/katsoa.
Kommentit (175)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 18:32"]
Dancehall-ölinää, ska-"musiikkia", Jukka Poikaa ja muuta suomalaista paskareggaetä, Mikko Alatalon koko tuotanto,, Kotiteollisuutta, Norah Jonesia, ja kaiken kruununa jotain panhuilusovituksia Red Hot Chili Pepperssien tuotannosta. Ööh, ja Elton John voisi tietysti käydä esiintymässä livenä joka helvetin päivä.
[/quote]
"Panhuilusovituksia Red Hot Chili Pepperssien tuotannosta" nyt putosin. :D :D
Eiks kukaan ehdottanut Johanna Tukiaista. Tuli mulla ekana mieleen.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 18:30"]
Tanssi-iskelmää. Siis sellaista, jossa sanoituksena on "taivaalla paistaa kuu, käsi käteen haukeutuu, et voisi olla kukaan muu, sano mulle juu" tai jotain tollaista. Esittäjänä Kake Randelin *puistattaa*
[/quote]Paitsi että ne sanat ei mene noin. Kun halveksit noin kovasti niin teepä itse tanssi-iskelmän sanat niin katsotaan lopputulos.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 18:47"]
[/quote]
En osaa pitää häntä minään muusikkona, mutta oikeassa olet. Jotakin aivan järkyttävää.
Johanna Tukiaista. Ehdottomasti.
Tanssi-iskelmää. Siis sellaista, jossa sanoituksena on "taivaalla paistaa kuu, käsi käteen haukeutuu, et voisi olla kukaan muu, sano mulle juu" tai jotain tollaista. Esittäjänä Kake Randelin *puistattaa*
[/quote]Paitsi että ne sanat ei mene noin. Kun halveksit noin kovasti niin teepä itse tanssi-iskelmän sanat niin katsotaan lopputulos.
[/quote]
Joku veti jotakin nenukkiinsa ja pipokin oli liian pieni....
Maija Vilkkumaa, PMMP, Ultra Bra, korinametal, Neljä Ruusua, Sielun Veljet, Janne Tulkki, kaikki tangokuninkaalliset sekä viikonloppuisin Jukka Raitasen, Jamppa Tuomisen ja Erkki Junkkarisen viikonloppuisämaraton. Väliin Vieläkö on villihevosiaaaaaargh sekä nolla pistettä euroviisuissa napannut Niin kaunis on taivas niin kaunis on maa.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 18:56"]
Maija Vilkkumaa, PMMP, Ultra Bra, korinametal, Neljä Ruusua, Sielun Veljet, Janne Tulkki, kaikki tangokuninkaalliset sekä viikonloppuisin Jukka Raitasen, Jamppa Tuomisen ja Erkki Junkkarisen viikonloppuisämaraton. Väliin Vieläkö on villihevosiaaaaaargh sekä nolla pistettä euroviisuissa napannut Niin kaunis on taivas niin kaunis on maa.
[/quote]
Tähän päälle Matti Nykänen.
Jesse Kaikuranta, Virve Rosti, Muska, Haloo Helsinki, Tuksu, Yö (Olli Lindholm), Neumann, R 'n' B -musiikki, jossa oikein niekutetaan...
Matti ja Teppo. Jukka Kuoppamäki. Charles Plogman. Simo Silmu. Kaikki heavy metal ja nykyjazz, atonaalinen nyky"klassinen"..
[/quote]
Tässähän oli puhe musiikista :D
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 18:59"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 18:56"]
[/quote]
Tähän päälle Matti Nykänen.
[/quote]
Ja Neumann. Miten pystyin unohtamaan sen? Itseaivopesus varmaan.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 18:53"]
[/quote]
Joku veti jotakin nenukkiinsa ja pipokin oli liian pieni....
[/quote]Eli osaat haukkua mutta et itse osaa mitään
oopperaa, operetteja, musikaaleja..
oopperaa, operetteja, musikaaleja..
En osaa sanoa mitään tiettyä bändiä. Mutta kaikista kammottavinta musiikkia olisi sellainen psykedeelinen jazz. Pianoa rääkkäämään pistetty adhd apina, joka spiidipäissään pimputtaisi jotain täysin melodiatonta kakofoniaa.
Tähkää ja Maija Vittupäätä. Celine Dionin mikävaan ois myös aika varmasti soittolistalla. Ja tuo jonkun mainitsema Jonna Tervomaa myös.