Kuumenetko jos sulle puhutaan italiaa?
Bella ciao! Frutti di mare! Cicciolina!
Prosciutto, prosciutto, prosciutto!
Kommentit (23)
En, ärsyynnyn. Asuin Italiassa joskus ja inhosin sitä. Käytöstavattomia moukkia suurin osa.
En, aivot sulavat ihastuksesta, olen aina viihtynyt Italiassa ja kieli on kaunista musiikkia korville.
Kyllä, koska niiden kahvi on niin pahaa.
Fritti, scampi e chianti, calamari, Ecco la per me Zuppa Romana. Bella donna, mamma mia, alimenti ciao Prego: Acqua minerale, grappa speciale, cozze vongole.si. Maccheroni, cannelloni, peperoni, Insalaatta mista, fritsa della vista, ragatse gongestais, si..
Näyttävät kaikki ri.ollisilta rasvatukilta.
Kuumenen siinä mielessä, että sanon what?
Miksi joku puhuisi italiaa osaamattomalle italiaa?
Kuumennun pääpunaiseksi Ärsyttää se puhetäpä ja käsien heiluttaminen kuin yrittäisi lentoon lähteä.
No siihen voi aina vastata, että arividerchi, vaffanculo.
Ressukat eivät osaa edes runebergn torttuja tehdä.
Täällä Italiassa on vaikea välttyä ko kieleltä:) En kuumene, vastaan normaalisti.
Paistetut ruoat, scampi ja chianti, calamari, tässä on roomalainen keitto minulle. Kaunis nainen, luoja, ruoat tervetuloa: Kivennäisvesi, erikoisgrappa, vongole.si simpukoita. Makaroni, cannelloni, paprika, sekalaatti, paistettu salaatti, ragatse gongestais, kyllä..
Komisario Montalbano panoo peeniksel.
Riippuu mitä sillä sanottaisiin ja siitä ymmärtäisinkö sen sanomisen merkityksen kokonaan .
(osaan kyllä espanjaa ja jonkun verran ranskaakin ,kun olen ollut siellä eräänä vuonna koko korjuukauden viinitarhatöissä sesonkihommana) ja liftaillut Ranskan maaseudun teitä ristiin rastiin aika monena vuonna jo muutenkin .
En ole lukenut italiaa montaakaan oppituntia, enkä siis voi sanoa varsinaisesti osaavani puhua sitä itse, mutta aika paljon siitä kyllä tältä pohjalta osaan kyllä arvata oikein.
Englannin osaajien määrä on ja on muuten muuten ollutkin Italiassa aina suurempi kuin mitä se on koskaan ollut Espanjassa.
En, vastaan samalla kielellä