Mitä musiikkia sun helvetissä kuunneltais?
Mä sanoisin, että
1. Yö
2. Lauri Tähkä
3. Klamydia
4. Paula Koivuniemi
5. Kotiteollisuus
ja Apulanta olisi vetämässä livenä. Apulannalta löytyy hyvääkin musiikkia, mutta livenä bändiä ei kestä kuunnella/katsoa.
Kommentit (175)
Jazzia ja räppiä, J. Karjalaista, trancea
Für Elise -pianopimputus uudestaan ja uudestaan...
Celine Dion
Beyonce
Rihanna
Kanye West
Justin Timberlake
Justin Bieber jne, eli yleensäkin sellanen "American Idol" musiikki.
M A Numminen, J Karjalainen, Kisu, Vielä on kesää jäljellä, vielä tulee kauniita päivää.. Kaikkai jatsit ja muut tekotaiteelliset, suurin osa klassisesta musiikistakin on aika tylsää.
Olenko ainoa jolla soisi sellainen hengästynyt tekno? Joka kestää ikuisuuksia yhtä monotonisena ja nostaa pulssin sekä hien pintaan.
jazzia
Kaikki muu menee, mutta helvetissä kuunnellaan vain jazzia.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 19:09"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 18:53"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 18:30"]
Tanssi-iskelmää. Siis sellaista, jossa sanoituksena on "taivaalla paistaa kuu, käsi käteen haukeutuu, et voisi olla kukaan muu, sano mulle juu" tai jotain tollaista. Esittäjänä Kake Randelin *puistattaa*
[/quote]Paitsi että ne sanat ei mene noin. Kun halveksit noin kovasti niin teepä itse tanssi-iskelmän sanat niin katsotaan lopputulos.
[/quote]
Joku veti jotakin nenukkiinsa ja pipokin oli liian pieni....
[/quote]Eli osaat haukkua mutta et itse osaa mitään
[/quote]
En ollut tuo, jolle alunperin vastasit, mutta pisti vaan silmään toi sun ylireagointi. Ei tarvitse suhtautua noin kuolemanvakavasti, vaikka itse tanssi-iskelmän sanoituksista pitäisitkin. Huumoria vähän hei.
Joo, eipä tule mieleen mitään erityistä,mitä inhoaisin. Kaikki menee, mutta riippuu tilanteestakin. Jazz, oopera, sin´foniat, kansanmusiikki, iskelmät, kaikki käy. Ainoastaan tuo rap jotenkin tökkii, mutten en sitäkään inhoa. Helvettiä ei minulle ole kuin maan päällä. Ai mut nyt tull mieleen se Joulun alusaika, kun soittavat nonstoppina niitä joululauluja kaupassa, Yök!
Aamusta iltaan Mikko Alataloa ja Mambaa. Vieläköhän siinä vaiheessa vois vetää ranteet auki?
Mun helvetti on aika lähellä, jos työpaikan tausta musan volaa käännetään yhtään kovemmalle. Siellä soi sama hissimusalevy JOKA PÄIVÄ ft. maailman soitetuimmat klassikkot ja sit yks todella nopeatahtinen lattarihenkinen biisi, joka soi takuuvarmasti silloin kun on tiukka paikka ja verenpaine muutenkin koholla.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 22:14"]
Mun helvetti on aika lähellä, jos työpaikan tausta musan volaa käännetään yhtään kovemmalle. Siellä soi sama hissimusalevy JOKA PÄIVÄ ft. maailman soitetuimmat klassikkot ja sit yks todella nopeatahtinen lattarihenkinen biisi, joka soi takuuvarmasti silloin kun on tiukka paikka ja verenpaine muutenkin koholla.
[/quote]
Tästä tuli mieleen, että mulla alkaa pullottaa otsasuoni välittömästi, jos kuulen kappaleet Mansikkaa ja valkoapilaa sekä Suvi Teräsniskan Hei Mummo. Olin kaupassa työharjoittelussa ja nuo soi joka helvetin päivä ja monta kertaa päivässä.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 18:30"]
Tanssi-iskelmää. Siis sellaista, jossa sanoituksena on "taivaalla paistaa kuu, käsi käteen haukeutuu, et voisi olla kukaan muu, sano mulle juu" tai jotain tollaista. Esittäjänä Kake Randelin *puistattaa*
[/quote]Paitsi että ne sanat ei mene noin. Kun halveksit noin kovasti niin teepä itse tanssi-iskelmän sanat niin katsotaan lopputulos.
[/quote]
No, meneehän ne sanat noin, kun itse ne tuossa kirjoittaessa keksin :D. Kun kyse on minun helvetistä, niin siellä soi tanssi-iskelmä. Kun en siitä tykkää, niin en tykkää. Älä huoli, ei me samaan helvettiin jouduta :)
Arttu Wiskari olisi kaikista pahinta kuunneltavaa. Sitten seuraisivat Mamba, Juha Tapio, Petri Munck ja kaikenlainen suomi-iskelmä ja lavatanssimusiikki tyyliin Anneli Mattila. Myös suomirappi ois karseeta kuunneltavaa. Niin ja ysäri musa, argh!
Mihis se salarakas jäi? Martina vai mikä se olikaan... pitäähän se laskee musiikiksi samalla tavalla kuin Tuksukin :D Molemmat kai on levyttäny, tai ainakin Martina...
Mun helvetti ois kai jos sois noi kaks taukoomatta :D ja muut samanlaiset.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 23:08"]
Joululaulut
[/quote]
Oho, sun helvetti on minun taivas.
Yö, Mamba, Justin Bieber, Jukka Poika
Frederikkiä