Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun nainen tulee tiettyyn ikään,

Vierailija
28.04.2013 |

ja se ikä tällä kertaa on 30 - 40 vuoden välissä hän:

- alkaa tytöttelemään kaikkia kavereitaan vaikka  ne olisi selkeästikin vanhempia kuin nainen itse

- "elää uutta nuoruuttaan nyt kun lapset on jo isompia"

- hankkii tatuoinnin

- värjää hiuksiinsa otsatukan kohdalle kummallisen värisen läntin, yleensä pinkki tai vitivalkoinen jos muuten hiukset on tummat. Jos taas hiukset on vaaleat, värimaailma menee toisinpäin.

- vaihtaa fb-kuvakseen ylivalotetun kuvan jossa ei joka ryppy näy.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään joka sopisi kuvaukseesi (olen 43v). Johtuukohan se siitä että suurimmalla osalla tuntemistani on ne lapset vielä aika pieniä.

Vierailija
2/19 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tunne yhtäkään kuvaamasi kaltaista naista. Mä olen 36 v ja lapseni ovat vielä alle 3-vuotiaita. Näin myös ystäväpiirissäni. Helsingissä koulutetut naiset vasta aloittelevat lasten hankintaa tuossa iässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 15:44"]

Minäkään en tunne yhtäkään kuvaamasi kaltaista naista. Mä olen 36 v ja lapseni ovat vielä alle 3-vuotiaita. Näin myös ystäväpiirissäni. Helsingissä koulutetut naiset vasta aloittelevat lasten hankintaa tuossa iässä.

[/quote]

onko näin todella

Vierailija
4/19 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääääh. 

30-40-vuotiaat elävät lapsiperheaikaa vielä täysillä. Vastahan tässä valmistuttiin yliopistosta vähän päälle 25-vuotiaina, yritettiin saada ura ja elämä alkuun ennen lasten tekemistä. Meilläkin nuorimmainen on vasta 2-vuotias. Uusi nuoruus on jossain hyvin kaukana, eikä aimmastakaan onneksi niin kovin pitkä aika ole :)

Vierailija
5/19 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nelikymppinen ja lapset nuorena tehnyt. Ei ole tullut tatuointeja eikä muutakaan mukavaa, mitä kuvittelet. Eikä tule enää lapsiakaan, että tuntisin itseni muka nuoreksi, kun en sitä ole : D

Vierailija
6/19 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin todellakin toimii ne, jotka ovat hankkineet lapsensa alle 23.vuotiaina, eronneet jo muutamaan otteeseen ja mitähän vielä.

Ei elämäänsä tyytyväisen, koulutetun 4-kymppisen tarvitse haikailla nuoruutta. Jos haluaa irtioton arjesta, niin on varaa palkata vielä pienille lapsille lastenhoitaja ja mennä miehen kanssa ulos.

Ei oikein tuo tukkamallikaan natsaa. Kavereita kyllä tunnustan välillä tytötteleväni.

Vierailija
7/19 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo vaihe tule ennemminkin nelikymppisenä. Juu, pinkki otsatukka tai sitten skunkki, eli päältä vaalea ja alta ruskea. Tai sitten rohkeasti punaiseksi koko pää. Miksei ne tajua, että se pelkkä harmaiden piiloon värjääminen riittäisi? Oma väri on lähes poikkeuksetta ihmiselle se kaikkein sopivin, suomalainen maantienharmaakin on oikein kaunis väri.

Vierailija
8/19 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 23:57"]

Noin todellakin toimii ne, jotka ovat hankkineet lapsensa alle 23.vuotiaina, eronneet jo muutamaan otteeseen ja mitähän vielä.

Ei elämäänsä tyytyväisen, koulutetun 4-kymppisen tarvitse haikailla nuoruutta. Jos haluaa irtioton arjesta, niin on varaa palkata vielä pienille lapsille lastenhoitaja ja mennä miehen kanssa ulos.

Ei oikein tuo tukkamallikaan natsaa. Kavereita kyllä tunnustan välillä tytötteleväni.

[/quote]

Totta tosiaan, tässä ketjussa puhuttiinkin wt-porukasta. Mukava kun muistutit, että muunkinlaisia on.

Vierailija
9/19 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Minä olen tuolla ikävälillä mutta mulla ei VIELä ole lapsia. Enkä tytöttele ketään, mulla ei ole tatuointeja enkä ole edes Facebookissa joten ei tarvi vaihtaa rypytöntä kuvaa ;-)

Vierailija
10/19 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, noista en kyllä allekirjoita kuin tuon "elää uutta nuoruuttaan". Aloitin juuri uuden uran, heittäydyin myös sivutoimiseksi yrittäjäksi, vietän villiä laatuaikaa miehen kanssa monta kertaa viikossa kun tuo nuorin (enää 1 kotona) on kavereillaan.... Jos se taas tarkoittaa bilettämistä pantterimekossa niin ei mun juttu:D

Tytöttelen ainoastaan oman ystäväporukkamme naisia, olemme ihania ja tyttömäisiä jokainen:D Enkä ole edes wt vaikka olenkin tehnyt lapset 21-42v:nä

n 50+

Vierailija
11/19 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin kaikki kaverit ovat saaneet ensimmäisen lapsensa 30-vuotiaana tai yli.

Eli ihan täysillä eletään kaikki 30-40-vuotiaat pikkulapsiarkea, kaikki alle kouluikäisiä :) Ainakin Helsingissä ja minun ystäväpiirissäni. Tosiaan oli opiskelut ja työt ja bailaukset, lapsia alettiin harkita, vasta kun 30 v tuli mittariin.

Vierailija
12/19 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva, mutta mulla ei ole mitään noista.

N42

Vierailija
13/19 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 41 ja mun lapsi päättää juuri peruskoulun, eli pikkulapsiajasta on kyllä jo jonkun aikaa. Tietyllä tapaa elän "uutta  nuoruutta". Tai ainakin aikaa, joloin mun on taas mahdollista satsata enemmän itseeni ja uraani ja omiin toiveisiini. Baarit mun uuteen nuoruuteen ei niinkään kuulu - kuulun näes sosiaaliluokkaan, jossa edes harmaita ei värjätä piiloon (joten en tiedä, pitääkö se kuuluisa väite paikkansa, että ne eivät peity kuin sillä punaisella), tatuointeja ei harrasteta ja eikä web-läsnäoloakaan pidetä sosiaalista statusta nostavana seikkana. Sen sijaan olen taas lähdössä toiseen maahan töihin. Mies lähtee osittain mukaan, osittain jää kotimaahan nuoren kanssa.

Vierailija
14/19 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 15:32"]

ja se ikä tällä kertaa on 30 - 40 vuoden välissä hän:

- alkaa tytöttelemään kaikkia kavereitaan vaikka  ne olisi selkeästikin vanhempia kuin nainen itse

- "elää uutta nuoruuttaan nyt kun lapset on jo isompia"

- hankkii tatuoinnin

- värjää hiuksiinsa otsatukan kohdalle kummallisen värisen läntin, yleensä pinkki tai vitivalkoinen jos muuten hiukset on tummat. Jos taas hiukset on vaaleat, värimaailma menee toisinpäin.

- vaihtaa fb-kuvakseen ylivalotetun kuvan jossa ei joka ryppy näy.

[/quote]

Haha, osuvasti heitetty.

Vierailija
15/19 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmmh... äitini on saanut lapsensa alle 3kymppisenä (kaksi jopa alle 24vuotiaana vaikka asutaan Helsingissä ja hänellä on kaksi ammattia ja yritys!).

Hän on yli 4kymppinen, muttei mikään noista kriteereistä häneen osu.

Vierailija
16/19 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 44v, alle 3-vuotias on nuorin ja vanhin 19v. Kukaan tuntemani samanikäinen ei käyttäydy noin.

Vierailija
17/19 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42v wt-mamma, mikään kuvauksesta ei sovi itseeni, ainoastaan se, että lapseni ovat jo toki vanhempia kuin tarhaikäisiä.

Lienen pahapaha poikkeus.

Vierailija
18/19 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? No en ole tatskaa hankkinut (vielä), enkä tätä tietynmallista väriläiskäkananpersettä, mutta muuten olen kyllä jotain ihan muuta kuin  tavis maantienharmaa pystytukkineni yms.

Faceen laitan taatusti edustavampia kuvia kuin todellisuus on, koska en jaksa itse, eikä varmasti kukaan muukaan katsella niin rumaa naamaa. Toisekseen kuvankäsittely nyt on mun harrastus.

Elän vanhuuttani kylläkin jo tässä nelikymppisenä yksinäisenä, mutta kai mulla pieni menokausi alle nelikymppisenä oli, kun vielä luotin ihmisiin, ja jaksoin kulkea ihmisten ilmoilla.

Niin, kun nainen tulee tiettyyn ikään, se a: vanhenee, b: saattaa olla rohkeampi tekemään jotain piristävää vaikka ulkonäölleen.

Pidä sinä tiukasti kiinni siitä maantienharmaasta väristä, nutturasta ja virsikirjasta vaan ;)

Vierailija
19/19 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumatsukka! Mistä tuon keksit. Jos sinun inhoamasi ihminen toimii noin niin ei se tarkoita, että me kaikki olemme samanlaisia. Huh. ei o pinkkiä eikä violettia ja tatskat ovat niin syvältä että en muutenkaan ymmärrä, miten joku saattaa alentua ottamaan itselleen sellaisen.