Miten saada 9v poika avautumaan?
On välillä tosi allapäin ja itkeskelee tai on huonolla tuulella. Koulussa kiusattiin ja se selvisi sieltä, ei puhunut mulle. Kun kyselen,sanoo vain ettei kerro kellekään mikä harmittaa, Joku siis harmittaa ja sen näenkin. Tuntuu että kysymällä en saa mitään irti :(
Kommentit (4)
Meillä samanlainen poika. Tuntuu tosi kurjalta, kun ei jostain syystä pysty puhumaan. Pienempänä sain joskus jotain tietoja, kun pyysin, että hän kirjoittaisi mulle, jos ei pysty puhumaan. Mutta sekään ei enää auta, kun poika on 13-v. Isänsä on samanlainen ja olenkin sanonut, että hitto, kun hänen pitäisi pojan kuullen joskus kertoa jostain "harmittomista" huolistaan, että poika näkisi, että isäkin joskus puhuu eikä aina elämä ole kivaa...
Meillä ihan samanlainen poika. Isänsäkään ei ikinä puhu ns "tunteistaan". Pojasta sa todellakin lypsää jotta edes jotain saa irti. Hänellä myös huono itsetunto vaikka sitä kuinka ollaan yritetty pönkittää. Näkee itsensä negatiivisessa valossa aina ja kaikessa. Ajattelinkin varata ajan perheneuvolaan, jospa he voisivat auttaa. Itse en osaa enää enkä tiedä mitä tehdä.
Säälittää katsoa poikaa.
Ehkä se puhuu mieluummin jollekin muulle, kuin vanhemmille. Kannattaa vain antaa olla.
Asia todella huolestuttaa minua. AP