Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaa, ilkeät ja kateelliset, miksi olette tuollasia

Vierailija
28.04.2013 |

kiinnostaa myös tietää, tuleeko teille parempi mieli, kun onnistutte pahoittamaan jonkun mielen?

olen niin kyllästynyt ilkeisiin naisiin, joiden elämäntehtävä on kiusata ja kyykyttää muita. syynä on aina vain ja ainoastaan jonkinlainen näiden naisten kokema kateus ja alemuudentunne. 

riittää, että on hieman keskivertoa viehättävämpi, kotona on hyvä mies ja on elämäänsä tyytyväinen, niin saa joukon naisia kihisemään kateudesta. miksi ette tee omasta elämästänne sellaista kuin haluatte sensijaan, että käytätte aikanne muiden seuraamiseen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä kateelliset piikittelijät eivät edes tajua, että niiden tuntema katkeruus oikein paistaa naamasta. 

Vierailija
2/7 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että ihmiset ovat pohjimmiltaan arkoja ja siitä kumpuaa kaikki tämä netissä näkyvä viha (joka ei minusta todellakaan rajoitu naisiin, vaan miehetkin osaavat homman).

Ollaan liian arkoja tekemään, mitä oikeasti halutaan. Ollaan liian arkoja sanomaan suoraan ihmisille, mitä haluttaisiin sanoa. Ei osata sanoa ei, ei osata kehua muita tai ottaa kehuja vastaan, ei osata hymyillä kun pelätään että näytetään hölmöltä. Suomalaisten kaikki aika menee sen miettimiseen, että mitä muut ajattelee, ja siten se oma elämä jää elämättä. Ja se katkeroittaa, ja katkeruus näkyy täällä.

Ja sitten on tietysti niitä, jotka ovat oikeasti ihan sekaisin. Mutta uskon, että useampi ilkeilijä on ihminen, jolla on itsellä todella paha olla. Miettikää nyt, millainen ihmisen täytyy olla, että saa päivän hupinsa siitä, että on ilkeä muille?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno vastaus ja totta joka sana, arvoisa kommentti kakkosen kirjoittaja. 

Vierailija
4/7 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma huomioni on, että ne jotka oikeasti kihisevät inhosta ja raivosta hyväosaisia kohtaan (kuten eräät tunnetut bloggaajat), ja netissä laittavat vihapostauksia näistä ihmisistä ja heidän elämäntavoistaan, niin ovat niitä joilla itsellä menee huonosti: rahat tiukalla, elämä potkinut päähän, ei itse olla ahkeria, uutteria, ollaan kouluttautumattomia ja passiivisia. Ja sitten vihataan, kun jollakin menee hyvin. Eikä tunnusteta sitä tosiasiaa, että menestys ja onnistuminen elämässä yleensä vaatii ahkeruutta, kunnianhimoa, uutteruutta ja sinnikkyyttä, lahjakkuutta, onnea ja paljon, paljon työtä. Lisäksi onnistuneet talokaupat vaativat hyvää silmää, ja ajoiutuksen kykyä, sekä pitkäjännitteistä suunnittelua (ostetaan ensin pieni kaksio hyvältä paikalta ja siirrytään pikkuhiljaa isompaan).Esim. mitkään sisustusjutut eivät itsestään synny, vaan pitää paljon tehdä töitä, että saa tuunamalla kodin kauniiksi, tai yliopistoon tietiyille linjoille pääseminen vaatii todella paljon lukemista ja lukupäätä, koska pääsyprostentit ovat niin pienet.

Vierailija
5/7 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta vois toi pahaolo vähän helpottaa jos ei vittuilis kokoajan muille, sen siaan sanois jotai ystävällistä, mutta jos ei osaa, aikuinen voisi opetella kuitenkin

Vierailija
6/7 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia lukiessa on hienoa olla asperger-piirteinen nainen. Minä en koskaan huomaa, että minulle ilkeiltäisiin vaikka olen kuullut kyllä, ettei minusta pidetä yleisesti, vain muutama luotettava ystävä pitää. Hienoa on sekin, ettei minua niin hirveästi kiinnosta mitä muuta ajattelvt, tai että eivät pidä minusta.

Vierailija
7/7 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Aggression ilmaiseminen ei suinkaan vähennä aggressioita, vaan lisää niitä. Siksi ihminen ei tule onnelliseksi tai edes helpottuneeksi siitä, että "purkaa vihansa" nettipalstoilla. Just kattelin viikolla noita vihadokkareita, niissä todettiin samaa. Parempi olisi vain keksiä omaan elämäänsä lisää sisältöä. Toki on inhimillistä kadehtia jotakin, jolla menee hienosti. Silti kenenkään elämää ei voi tasan tietää. Menestyvän bloggarin tai julkkiksen tms. elämässä voi olla kipeitä kohtia samalla tavalla kuin köyhällä taviksellakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi