Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunsin tänään itseni seksikkääksi - lihva tunnustaa!

Vierailija
28.04.2013 |

En ole siis pikku pullukka, vaan kunnolla läski eli vanhoilla av määritelmillä lihva!

Pitkästä aikaa meikkasin, hiukset annoin kerrankin olla auki, laitoin kivan tunikan päälle ja uuden kiprakat farkut. (mä olen todellakin nykyään ilman meikkiä, jumppapuvussa aina ja ilman koruja) Mulla oli niin hemmetin hyvä fiilis itsellä.

Selkeesti se näkyi muillekin, kolme miestä tänään flirttas ja yksi niistä pyysi treffeille. *tirsk* Eikä olleet mitään hirviöitä, vaan ihania tavallisia suomalaisia miehiä (ilman kaljamahaa!).

Treffit ensi viikonloppuna!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöööök

Vierailija
2/5 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu! Hyviä treffejä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkyys ja viehätys lähtee itsetunnosta. Huomosti varustetut käyttäytyvät häpeilevästi tai oksettavan julkeasti. Oikea seksikkyys on hienovaraista varmuutta siitä, että on miellyttävä.

Vierailija
4/5 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kevättä !!! (toivottavasti olit sinkku?)

Vierailija
5/5 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 01:30"]

Hyvää kevättä !!! (toivottavasti olit sinkku?)

[/quote]

3, 4 ja 5 Kiitos, kyllä! :D

Perhana, että pitääkin useemmin panostaa. Sitä jotenkin liian helposti jää lököhousuihinsa arkena, mä olen jotenkin niin nukkavieru. Teen duunia kotona, lapset lähtee kouluun ja naputan tässä koneella ja kipasen kaupassa siinä piirit. En laittaudu ja nyt tuli heti muistutus, että toisinkin voisi olla!

Kaikki vaan sen takia, että tuli aamulla hyvä mieli auringosta, lapset isän hoteissa ja mä ajattelin, pitkä kylpy ja huolto! Kaupassa kävin ja pari ystävää tapasin illallisen merkeissä ja käytiin pubissa parilla.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi