Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teidän muiden ympärillä pyörinyt miehiä

Vierailija
27.04.2013 |

vaikka millä mitalla, niin kuin nuo miesasiamiesten teoriat antaa ymmärtää? Mun ympärillä ei ole pyörinyt. En ole mikään susiruma tai läski, olen älykäs, mulla on hyvä yleissivistys ja osaan keskustella. Aika harvakseltaan niitä miehiä on käynyt kiinnostustaan ilmaisemassa.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole pyörinyt, varsinkaan nuorena. Voi melkeinpä sanoa että 100 % jokainen sai, joka yritti, ja silti en ole koskaan pettänyt ketään eikä minulla ole ollut useita kumppaneita. Enemmän ympärilläni pyöritään nyt, kun olen 50+. Ikinä ennen ei ole ollut mistä valita, nyt miehet käyvät silloin tällöin tarjoutumassa, vaikka olen vakiintunut enkä peittele sitä.

Vierailija
2/45 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ja miesten ero on enemmänkin juuri seksin saamisessa, mitä libidoltaan aktiivisemmat miehet luonnollisesti pitävät naisia tärkeämpänä asiana.

Suhteiden muodostaminen, saati sitten hyvien suhteiden, onkin sitten paljon vaikeampi homma kummallekin sukupuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ikävä kyllä.

Moni on sanonut, että mulla on niin ihana luonne ja olemus, että mut voisi laittaa pulloon ja viedä kotiin piiloon. Sanon asiat suoraan, pukeudun miten haluan, inhoan vääryyttä. Heh, ajatella, että joskus olin koulukiusattu ja nykyään sitten vähän liiankin suosittu.

Vierailija
4/45 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla voi olla se ongelma, ettei pane merkille jokaista vähänkään kiinnostunutta miestä ekä millään tavalla ilmaise, että huomaa miehen. No kun ei huomaa, siinä se.

Toiset naiset taas tutkailevat kaiken aikaa mahdollisesti kiinnostuneita miehiä, ja havaitsevatkin niitä ympärillään pilvin pimein.

Avaa silmäsi, ap! Luultavasti heti huomenna havaitset jonkun vähintään katsovan sinua pitkään ja voit kertoa fb:ssa tai blogissasi, että siellä sen Sannan tai Tiinan mies tuijotti minua... Onko se oikeastaan niin tarpeellista?

Vierailija
5/45 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 10:55"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 23:20"]

No kyllä minun ympärilläni miehiä pyörii ja on aina pyörinyt. Olin vuoden sinkkuna ja kävin paljon treffeillä mutta kukaan ei tuntunut oikein miltään. Vuoden yksinolon jälkene tapasin nykyisen mieheni. Varattuna riittää vientiä vieläkin enemmän. Olen nätti 30v, lapseton nainen. Sporttinen, naisellinen ja tyylikäs blondi. Mielestäni fiksukin ;)

[/quote]Kuulostat jotenkin huorahtavalta. Itse varattuna olen yhden miehen nainen enkä anna tilaa minkäälaisille yrityksille. Se näkyy minusta jo kaukaa, että olen varattu. Ja sen lisäksi, että näkyy että olen varattu pitää myös näkyä "turha yrittää!" Ei siihen sormuksia tarvita

[/quote]

Huorahtavalta?? Pitäisikö minun olla naama vääränä ja tyly ihmisille sen vuoksi että olen varattu? En flirttaile tai tee mitään mieheni selän takana mutta kyllä minä olen peruspositiivinen luonteetani ja suhtaudun kaikkiin ihmisiin ystävällisesti ja positiisesti, miehiin ja naisiin. Ihmettelen kovasti suomalaista kulttuuria jossa ollaan tylyjä ja sanotaan rumasti jos joku uskaltautuu juttelemaan. Kerron nopeasti olevani varattu mutta miksi ei voisi muutaman sanan vaihtaa kenen tahansa kanssa?

Vierailija
6/45 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 12:39"]

Aloittajalla voi olla se ongelma, ettei pane merkille jokaista vähänkään kiinnostunutta miestä ekä millään tavalla ilmaise, että huomaa miehen. No kun ei huomaa, siinä se.

Toiset naiset taas tutkailevat kaiken aikaa mahdollisesti kiinnostuneita miehiä, ja havaitsevatkin niitä ympärillään pilvin pimein.

Avaa silmäsi, ap! Luultavasti heti huomenna havaitset jonkun vähintään katsovan sinua pitkään ja voit kertoa fb:ssa tai blogissasi, että siellä sen Sannan tai Tiinan mies tuijotti minua... Onko se oikeastaan niin tarpeellista?

[/quote]

Nimenomaan. Kenellä on aikaa tai mielenkiintoa siihen, että tutkailee katsooko joku perään vai ei?

Minun perääni kyllä katsotaan, jos oikein alan sitä tutkailemaan. Se on kiusallista, etenkin jos kyseessä on jonkun toisen mies. En edes pukeudu provosoivasti. Yritän olla puhumatta kavereiden miesten kanssa, mutta vastaan jos kysytään - se on niin kamalan vaikeaa kun toiset naiset suuttuu jos nauran tai otan edes katsekontaktin heidän miestensä kanssa. Parempi tuijottaa maata ja olla hiljaa (vaikkakin tämä voidaan tulkia ylimielisyydeksi). Kysyin joskus omalta mieheltäni tästä. Olen kuulemma jotenkin vain tosi seksikäs olemukseltani, en niinkään kaunis. Vähän kyllä epäilen kuinka seksikäs olen perusfarkuissa ja kauluspaidassa ilman meikkiä hiukset ponnarilla..tai ehkäpä tosiaan hänen omasta mielestään.

Joskus lukiossa kukaan poika ei erityisemmin osoittanut minuun mitään huomiota. Jälkeenpäin kuulin, että olin jotenkin etäinen, saavuttamaton, ja kuinka useampikin poika tykkäsi minusta. Yksin mä istuin ja välitunneilla oli vähän hankalaa, kun ei oikein tiennyt kenen kanssa olisi pitänyt yrittää jutella.

Vierailija
7/45 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naisten "aloitteet" tarkoittavat usein jotain aivan muuta kuin miehen aloitteet. Kun mies viittaa aloitteella luokse menemistä, keskustelun avaamista, juttelun eteenpäin kuljettamista ja jatkojen tai puhelinnumeroiden vaihdon ehdottamista, ovat naisten "aloitteet" usein baaritiskillä viereen seisomaan menemistä, muutaman sekunnin katsekontaktin ottamista tai "hein" sanomista.

Tämä ainakin selittäisi sen, miksi naiset eivät miesten mielestä koskaan tee aloitteita, vaikka naiset kysyttäessä kilvan vakuuttelevat sellaisia tekevänsä.

Vierailija
8/45 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 01:08"] käytän korkkareita [/quote]

Tuo on totaalinen turn-off monille miehille, jätä ne ensi kerralla pois.

Vierailija
9/45 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä mitenkään merkittävästi. Joku satunnaisesti joskus tullut juttelemaan (yleensä ovat olleet mamuja), useimmiten baareissakin saa istua ihan ilman mitään lähestymisiä. Olen ihan nätti, siisti ja hoikka, pitkät hiukset ja pukeudun aika naisellisestikin ja yleensä suhtaudun perusystävällisesti uusiin ihmisiin, en siis ole mitenkään tyly tai luotaantyöntävä, vähän ujo kylläkin, eli en ole mitenkään erityisen flirtti.

Miesasiamiehille tiedoksi: Mun poikaystävä (netistä löytynyt - en oikeasti tiedä mistä muualtakaan voisi miestä löytää kun tuntuu ettei kehenkään saa mitään kontaktia) muuten sanoi mulle just tässä pari päivää sitten, ettei ole ikinä eläissään iskenyt yhtäkään naista eikä edes tiedä miten flirttaillaan vaan naiset ovat aina iskeneet hänet. Suurin osa hänen tähänastisista parisuhteistaan on siis alkanut niin, että baarissa tai jossain bileissä nainen on lähestynyt häntä (oletettavasti hyvin suorasukaisesti, koska toi mies ei kyllä tajua mitään hienovaraista kiinnostuksenosoitusta). Ei edes näytä miltään treenatulta ja sliipatulta poikakalenteripojalta, aika perusnörtti, vähän huonoryhtinen ja ei todellakaan vähääkään kiinnostunut vaatteista tai ulkonäöstään muutenkaan.

Vierailija
10/45 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä koen saaneni paljon huomiota miehiltä. Olen myös aina saanut sen kenet olen halunnutkin. Tosin en kiinnostu niistä kiiltokuvapojuista, vaan kiltit mukavat miehet ovat mieleeni.

Ulkonäöllisesti olen ollut oikestaan kaikkea. Ali- ja ylipainoinen. Pitkätukkainen, mutta myös ns. Poikatukka. Vaalea ja tumma. Olen lyhyt ja ujo. En ole huomannut ulkonäön lisänneen/vähentäneet kiinnostusta itseeni, vaan se on ollut aika lailla vakio. Luonteeltani olen aika maanläheinen, touhuan paljon ulkona ja eläinten kanssa. Pukeudun tilanteen mukaan. Tykkään keskustella ja erilaisuus kiinnostaa (kulttuurit esimerkiksi). Koen miesehdokkaiden hakeneen minusta ensisijaisesti seurustelukumppania. 

En ole ikinö ymmärtänyt naisten itkua siitä kuinka miehille kelpaa vaan se malliaines. Jooehkä jos itse haikailee sinne mallimiesten perään.. monen naisen kannattaisi laskea sitä kuuluisaa rimaa

Vierailija
11/45 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käynyt mielessä, että ne ympärillä sankoin joukoin pyörivät miehet eivät ehkä etsikään älykkyyttä, hyvää yleissivistystä ja keskustelutaitoa?

Vierailija
12/45 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 21:33"]

Onko käynyt mielessä, että ne ympärillä sankoin joukoin pyörivät miehet eivät ehkä etsikään älykkyyttä, hyvää yleissivistystä ja keskustelutaitoa?

[/quote]

Mitä ne miehet etsii?

Ap

Vierailija
13/45 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ideaalitilannehan se olis, jos ne etsis edellämainittuja ominaisuuksia, mutta tällä kokemuksella mikä itsellä on voin vaan todeta, ettei se taida niin olla. :(

Vierailija
14/45 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pyörinyt.

Vierailija
15/45 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ikää on 24-vuotta ja ikinä en ole seurustellut vaikka olisin voinut halutakin, niin mitäpä veikkaat? :D

En ole minäkään ruma enkä umpityhmä. Oon vaan niin ujo, etten osaa lähestyä miehiä.

Vierailija
16/45 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin tällä avauksellani viitata siihen, että miesasiamiesten teesien mukaan naisilla pitäis olla ympärillä hirvee lauma miehiä, joista sormella valita, jos nainen on ulkonäöltään vähintään ok. Itse en ole kokenut koskaan asiaa näin.

Ap

Vierailija
17/45 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei todellakaan :D nauran aina ihan katketakseni näille "naisten markkina-arvo/naiset saa aina seksiä miten paljon vaan"-jutuille. Minkä slle voi, jos juttujen keksijä on vieraantunut todellisuudesta.

En kovin nätti ole, rumempiakin toki olen nähnyt. Harvassa on ne miehet, joita naisessa kiinnostaa keskusteluseura (eikä hihittävä pikkulikka).

Vierailija
18/45 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehille ole niin väliä älyllä, kunha näyttää fitessmallilta, saa olla minkälainen k**ipää ja tyhjäpää tahansa.

Vierailija
19/45 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 21:29"]

vaikka millä mitalla, niin kuin nuo miesasiamiesten teoriat antaa ymmärtää? Mun ympärillä ei ole pyörinyt. En ole mikään susiruma tai läski, olen älykäs, mulla on hyvä yleissivistys ja osaan keskustella. Aika harvakseltaan niitä miehiä on käynyt kiinnostustaan ilmaisemassa.

[/quote]

Mistä ne miehet voisi tietää että olet älykäs, sinulla on hyvä yleissivistys ja että osaat keskustella. Jos miehet osais lukea sun ajatuksia sulla olis miehiä ympärillä paljon enemmän kuin ikinä haluaisit.

Vierailija
20/45 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 21:29"]

[/quote]

Mistä ne miehet voisi tietää että olet älykäs, sinulla on hyvä yleissivistys ja että osaat keskustella. Jos miehet osais lukea sun ajatuksia sulla olis miehiä ympärillä paljon enemmän kuin ikinä haluaisit.

[/quote]

En mä mistään ajatuksenluvusta puhukaan, kyllä mä oon ollut aina ihan ulospäin suuntautunut, en tosiaan mikään introvertti.

En mä enää mitään miehiä kaipaile, huoli pois! Mä vaan ihmettelen, miksi mulla ei ole ollut sellaista laumaa, josta valita, kuten miesasiamiesten teoriat käsittääkseni antavat ymmärtää.

Ap