Onko teidän muiden ympärillä pyörinyt miehiä
vaikka millä mitalla, niin kuin nuo miesasiamiesten teoriat antaa ymmärtää? Mun ympärillä ei ole pyörinyt. En ole mikään susiruma tai läski, olen älykäs, mulla on hyvä yleissivistys ja osaan keskustella. Aika harvakseltaan niitä miehiä on käynyt kiinnostustaan ilmaisemassa.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 23:20"]
No kyllä minun ympärilläni miehiä pyörii ja on aina pyörinyt. Olin vuoden sinkkuna ja kävin paljon treffeillä mutta kukaan ei tuntunut oikein miltään. Vuoden yksinolon jälkene tapasin nykyisen mieheni. Varattuna riittää vientiä vieläkin enemmän. Olen nätti 30v, lapseton nainen. Sporttinen, naisellinen ja tyylikäs blondi. Mielestäni fiksukin ;)
[/quote]Kuulostat jotenkin huorahtavalta. Itse varattuna olen yhden miehen nainen enkä anna tilaa minkäälaisille yrityksille. Se näkyy minusta jo kaukaa, että olen varattu. Ja sen lisäksi, että näkyy että olen varattu pitää myös näkyä "turha yrittää!" Ei siihen sormuksia tarvita
Kylla pyorii! Valilla rasittavuuksiinkin asti, tallakin hetkella varmaan noin tusina miesta viestittelee ja satelee jos jonkinlaisia ehdotuksia. On tarjottu avioliittoa, haluttu lasta ym. Itse en ole valmis sellaiseen ollenkaan, erosin ex-miehesta vuosi sitten ja olen tyytyvainen vain deittailemaan.
Itseasiassa mulla on seksisuhde 3 mieheen. En vaan ole voinut vastustaa ;) Ialtansa ovat 22-36v ja itse olen 37v, 3 lapsen yksinhuoltaja.
Kun tuli ero, ajattelin mielessanitta olen loppuelamani yksin, kukaan ei voi olla kiinnostunut minunlaisestani naisesta ja viela vahiten sen vuoksi etta minulla on lapsia... Kuinka vaarassa olinkaan; ei edes hurjimpina sinkku vuosinani ollut tallaista vientia!! Ja noi miehet.. yksi erityisesti, maailman komein, mutta liian nuori mihinkaan vakavampaan ;)
Olen ihan natti, blondi, mutta ylipainoinen. Viela paino/kokoni ei ole ollut ongelma
yhdellekaan miehista!
Ei ole pyörinyt, ei. Enkä ole edes ruma. Ulos treffeille on pyydetty kaksi kertaa - toinen pyytäjistä onkin nykyään aviomieheni. Ja ikää "jo" 30, että voin jo vähän sanoa kokemuksesta.
Vastaan rehellisesti: mun ympärillä nuorempana pyöri koko ajan miehiä todella paljon: ravintolassa, työpaikalla, kaduilla...Ihan oikeesti. Mä sain aina kenet halusin. Koska olen seurustelavaa tyyppiä, usien olin kuitenkin varattu ja jouduin antamaan pakkeja paljon :) Mutta ans olla kun olin vapaa, oli todella vaikeaa raakata sieltä kaikkein seasta joku helmi. Eihän se aina onnistunutkaan.
En ole kilometrisäärinen missi, vaan lyhyt ja normaalipainoinen. Olen ollut aina kyllä tiimalasimuotoinen ja hyvässä sheipissä. Olen myös huumorintajuinen, nopeaälyinen ja avoin. Mun kanssa on kiva keskustella. Älykkyydeltäni olen keskivertoa älykkäämpi (Mensan testin mukaan), mutta en korosta sitä. Olen myös ollut suvaitsevainen ja mukava kaikille, en mikään leuhka niurppanokka. Kasvot on aika perus: pieni pottinokka ja ohut ylähuuli, mutta osaan meikata todella hyvin ja olen pukeutunut pirteästi ja nauranut paljon. Näillä ominaisuuksialla on oikeesti ollut ihan hirveesti vientiä.
Nyt olen jo yli 40v ja painoakin tullut liikaa, niin ei enää niin tartte hätistellä miehiä oikealta ja vasemmalta. Toisaalta olen erittäin onnellisessa avioliitossakin ja mulla on itseä huomattavasti nuorempi jumalainen mies, joten muista miehistä olisi /on vain riesaa. Kyllä joku edelleen aina silloin tällöin kokeilee kepillä jäätä kuitenkin :D
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 21:29"]
vaikka millä mitalla, niin kuin nuo miesasiamiesten teoriat antaa ymmärtää? Mun ympärillä ei ole pyörinyt. En ole mikään susiruma tai läski, olen älykäs, mulla on hyvä yleissivistys ja osaan keskustella. Aika harvakseltaan niitä miehiä on käynyt kiinnostustaan ilmaisemassa.
[/quote] En tiedä teorioista. Olen kaunis ja aika söpö, kurvikas vartalo jne. Mutta olen sen näköinen, että turha lähestyä ja tehoaa!